ΤΟΠΙΚΑ

Διόδια με το χιλιόμετρο και στο ΒΟΑΚ

Χρέωση ανάλογα με το πόσα χιλιόμετρα έχει διανύσει ένας οδηγός και όχι μέσω των σταθμών διοδίων προβλέπει το νέο σύστημα που προωθεί το Υπουργείο Υποδομών

Διόδια με το… χιλιόμετρο θα πληρώνουν οι οδηγοί όταν ολοκληρωθεί το νέο σύστημα ηλεκτρονικών διοδίων που προωθεί το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Το νέο σύστημα θα αποσκοπεί στην χρέωση ανάλογα με το πόσα χιλιόμετρα έχει διανύσει ένας οδηγός και όχι μέσω των σταθμών διοδίων που ισχύει σήμερα και μεταξύ των αυτοκινητοδρόμων που θα ενταχθούν σε αυτό το καθεστώς είναι και ο Βόρειος Οδικός Άξονας της Κρήτης.

Στόχος είναι ο διαγωνισμός να βγει στον αέρα το 2022 και το έργο να ξεκινήσει το 2023. Σε κάθε περίπτωση λόγω και των περιορισμών της χρονικής διάρκειας των έργων του Ταμείου Ανάκαμψης, θα πρέπει να είναι έτοιμο στα τέλη του 2025 και λειτουργικό το 2026.

Με το νέο σύστημα διοδίων ο οδηγός θα χρεώνεται μόνο για τα χιλιόμετρα που διανύει (αναλογικό σύστημα δηλαδή) και θα πληρώνει μέσω ενός νέου συστήματος που θα καταγράφει το όχημα όταν εισέρχεται και όταν εξέρχεται από κάποιο αυτοκινητόδρομο με διόδια.

Το κόστος του διαγωνισμού εκτιμάται από 90-100 εκατ. ευρώ. Οι δρόμοι που θα ενταχθούν είναι: Αυτοκινητόδρομος Μορέας, Ιόνια Οδός, Εγνατία Οδος, Κεντρική Οδός Ε65, Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου, Ολυμπία Οδός, Νέα Οδός και μελλοντικά ο ΒΟΑΚ.

Αξίζει πάντως να αναφερθεί πως ο παλαιότερος διαγωνισμός για την εγκατάσταση ηλεκτρονικών διοδίων δεν ευδοκίμησε. Αυτή η νέα προσπάθεια εκτιμάται από παράγοντες του χώρου πως υποστηρίζεται από το γεγονός χρηματοδότησης του έργου από το Ταμείο Ανάκαμψης με 65 εκατ. ευρώ.

Με πληροφορίες από ypodomes.com 

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Το δημογραφικό πέρα από ευχολόγια

Του Αργύρη Αργυριάδη, Δικηγόρου Τα πράγματα είναι απλά. Οι αριθμοί - όχι βέβαια πάντα -…

9 hours ago

Καρκίνος: Θα μπορεί να ανιχνεύεται 7 χρόνια πριν τη διάγνωση

Δύο βρετανικές μελέτες, που δημοσιεύθηκαν στο επιστημονικό περιοδικό «Nature Communications», εντόπισαν πρωτεΐνες στο αίμα οι…

9 hours ago

Προεκλογική Εκδήλωση της Ν.Ε. του ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ. Χανίων με Κουντούρα, Παπαργυρόπουλο, Τσίπρα και Λεκατσά

Η Νομαρχιακή Επιτροπή Χανίων του ΣΥΡΙΖΑ –Π.Σ. οργανώνει Προεκλογική εκδήλωση  συζήτηση την Τετάρτη 22 Μαΐου…

9 hours ago

Συνάντηση Ν. Καλογερή με Υφυπουργό Υποδομών – Τι συζήτησαν

Τον Αντιπεριφερειάρχη Χανίων κ. Νίκο Καλογερή επισκέφθηκε ο Υφυπουργός Υποδομών & Μεταφορών κ. Νίκος Ταχιάος…

9 hours ago

Κουτσούμπας για Συμφωνία Πρεσπών: Ήταν απόφαση των ΗΠΑ και άλλων “συμμάχων” μας στο ΝΑΤΟ

«Το ΚΚΕ δεν έχει καμία δέσμευση απέναντι στην ΕΕ και μπορεί να αποκαλύπτει τις οδηγίες,…

9 hours ago

Τι θα ζητήσει ο Μητσοτάκης από την Κομισιόν για τις τιμές των πολυεθνικών

Το 78% των Ελλήνων πολιτών δηλώνει, σύμφωνα με δημοσκόπηση της Alco, ότι η ακρίβεια είναι το βασικό…

10 hours ago

This website uses cookies.