Categories: ΕΛΛΑΔΑ

Δριμύ κατηγορώ πρωτοβουλίας “SOSτε το ΝΕΡΟ”: “Δεν είναι αξιοποίηση, είναι ξεπούλημα!!”

Από ότι φαίνεται, στη συνάντηση Βαλς – Τσίπρα, ένα από τα θέματα που συμφωνήθηκε αφορούσε και την ιδιωτικοποίηση της ΕΥΑΘ. Με ανακοίνωσή της η πρωτοβουλία “SOSτε το ΝΕΡΟ” τάσσεται απέναντι σε αυτή την εξέλιξη και καλεί σε αγωνιστική ετοιμότητα τους πολίτες της Θεσσαλονίκης.

Η ανακοίνωση έχει ως εξής:

Μετά και την υπογραφή του «οδικού χάρτη» Γαλλίας-Ελλάδος, γίνεται ξεκάθαρο ότι η κυβέρνηση έχει δρομολογήσει την ιδιωτικοποίηση της ΕΥΑΘ, και μάλιστα θα διευκολύνει για το λόγο αυτό τις Γαλλικές εταιρείες.

Δεν χρειάζεται να πούμε και πολλά, σε μια πόλη που 218.000 πολίτες είπαν ΟΧΙ στην ιδιωτικοποίηση της ΕΥΑΘ, πλέον γνωρίζουν όλοι. Αυτό που δεν θα επιτρέψουμε είναι να περάσει η άποψη της κυβέρνησης ότι δεν είναι ξεπούλημα, αλλά αξιοποίηση. Ουσιαστικά πρόκειται για ΣΔΙΤ, ας ρωτήσουν για αντίστοιχες αξιοποιήσεις-ΣΔΙΤ του εξωτερικού: τα κέρδη στον ιδιώτη – οι ζημιές στους πολίτες.

Εμείς τους θυμίζουμε ότι:

·  Η πανευρωπαϊκή καμπάνια right2water (Δικαίωμα στο Νερό) συγκέντρωσε 2.000.000 υπογραφές και ανάγκασε την Κομισιόν να πάρει θέση.

· Στο Δημοψήφισμα της Θεσσαλονίκης, 213.000 πολίτες (98,2%) είπαν ΟΧΙ στην ιδιωτικοποίηση της ΕΥΑΘ.

·   Σε πρόσφατη έρευνα του Πανεπιστημίου Μακεδονίας το 69% των ερωτηθέντων λέει ΟΧΙ στην ιδιωτικοποίηση της ΕΥΑΘ.

Ο αγώνας για το Νερό όπου και αν δόθηκε, στο τέλος βρήκε νικήτρια την κοινωνία και τις κυβερνήσεις στην ανυποληψία και στην κατακραυγή.

Για εμάς η προσπάθεια πώλησης οποιουδήποτε ποσοστού της ΕΥΑΘ είναι ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ! Αν πιστεύουν ότι τα 25.000.000 ευρώ που κοστίζει το 23% της ΕΥΑΘ θα τους σώσουν, ας ψάξουν λίγο καλύτερα στις Λίστες Λαγκάρντ και στις λίστες του Παναμά, θα βρουν πολύ περισσότερα και θα έχουν και την κοινωνία μαζί τους.

Είναι η τρίτη κυβέρνηση που αποπειράται να ιδιωτικοποιήσει την ΕΥΑΘ, εμείς θα συνεχίσουμε να κάνουμε αυτό που κάναμε τόσα χρόνια, να αγωνιζόμαστε.

Καλούμε τους κατοίκους της Θεσσαλονίκης σε διαρκή εγρήγορση, σε αυτόν τον αγώνα οι πολίτες έχουν το λόγο!

 

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Φάμελλος: Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει καθήκον να ξαναγίνει σοβαρό κόμμα – Νέο προσκλητήριο σε όσους «απογοητεύτηκαν»

«Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ έχει καθήκον να ξαναγίνει ένα σοβαρό και συγκροτημένο κόμμα, γι’ αυτό και έχουν…

10 hours ago

Κουτσούμπας: «Δεν συμφωνώ με την άποψη ότι το ΚΚΕ δεν θέλει να κυβερνήσει, έχουμε πρόγραμμα εξουσίας»

«Δεν θα συμφωνήσω ότι έχει επικρατήσει η άποψη «’ότι το ΚΚΕ δεν θέλει να κυβερνήσει’», τόνισε ο…

10 hours ago

Λογοτεχνία και Μαθηματικά – ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΑΘΗΜΑΤΑ

Του Γιάννη Γ. Καλογεράκη Μαθηματικού Στατιστικολόγου  Επιτ. Σχολικού Συμβούλου Μαθηματικών (Την αμαθίαν καταλύεται η αλήθεια)…

10 hours ago

Καταγγελία Ευτύχη Δημαλάκη για παράνομη σύνθεση του Διοικητικού Συμβουλίου Δημοτικής Εταιρείας στον Δήμο Καντάνου-Σελίνου

Ο κ. Ευτύχης Δαμηλάκης, Επικεφαλής της Μείζονος Αντιπολίτευσης Δήμου Καντάνου-Σελίνου και Αντιπρόεδρος της Δημοτικής Επιτροπής,…

10 hours ago

Οι “Onirama” ξεσήκωσαν το κέντρο της Χανιώτικης Αγοράς και έκλεισαν δυναμικά τις εκδηλώσεις του Επιμελητηρίου Χανίων «Χριστούγεννα Μουσικά στη Χανιώτικη Αγορά»

Σήμερα, στο κέντρο της Αγοράς της πόλης των Χανίων, ολοκληρώθηκαν οι εορταστικές εκδηλώσεις που διοργάνωσε…

10 hours ago

Τα Χανιά, το Ρέθυμνο, η Ρόδος οι περιοχές με τα περισσότερα τροχαία στη χώρα μας – H Κρήτη μέσα στις στις πέντε χειρότερες περιοχές της Ευρώπης

Αρκετά υψηλότερος από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο το 2023 είναι ο αριθμός των θανατηφόρων τροχαίων δυστυχημάτων στην Ελλάδα (68…

10 hours ago

This website uses cookies.