Αφίσες με μία ειρωνική διαφήμιση πρόκληση για τη χώρα μας έχουν γεμίσει το Μετρό του Λονδίνου με τίτλο «Ποιος νοιάζεται για την Ελλάδα; Θα περιμένω να βγει η Ιρλανδία στο σφυρί».
Αυτή είναι η νέα καμπάνια της εταιρείας POWWOWNOW είναι η καινούργια διαφήμιση της εταιρείας, που μοιάζει με το Skype σύμφωνα με την ιστοσελίδα akous. Βάσει σεναρίου ένας ζάμπλουτος’ με το παρατσούκλι Cecil Goldwell δεν κάνει τίποτε άλλο παρά να κάνει αναρτήσεις στο twitter ειρωνείες για φτωχούς. Τώρα ήρθε η σειρά της Ελλάδας.
"google ad"
Αγώνας της Κρήτης
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.