ΤΟΠΙΚΑ

Δ. Φραγκάκης: Ό,τι ψάχνει ο ταξιδιώτης βρίσκεται στην Ελλάδα

Τις βασικές κατευθύνσεις της στρατηγικού σχεδιασμού ανάπτυξης και  προβολής του ελληνικού τουρισμού παγκοσμίως, στην μετα-covid εποχή, ανέπτυξε σήμερα η ηγεσία του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, στην επίσημη πρώτη παρουσίαση της ελληνικής συμμετοχής στην ITB Berlin 2021. Είχε προηγηθεί η ανακοίνωση, από τον Υπουργό Τουρισμού κ. Χάρη Θεοχάρη, του κυβερνητικού σχεδίου για το ασφαλές άνοιγμα του τουρισμού το 2021.

Πρόκειται για την  μεγαλύτερη τουριστική έκθεση της Ευρώπης, με περισσότερους από 3.500 εκθέτες από 150 χώρες του κόσμου, που- όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος- σηματοδοτεί την έναρξη της νέας τουριστικής περιόδου, αυτή τη φορά σε ψηφιακό περιβάλλον.

Η συμμετοχή του ΕΟΤ καινοτομεί φέτος, φιλοξενώντας στο ψηφιακό του περίπτερο δυο εμβληματικές δράσεις του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος (Ξ.Ε.Ε.) και, συγκεκριμένα, τα Boutique Hotels και τις ελληνικές start-up επιχειρήσεις τουρισμού.

Την  επίσημη παρουσίαση του ψηφιακού περιπτέρου του ΕΟΤ έκαναν με τηλεδιάσκεψη σήμερα το μεσημέρι, η Πρόεδρος του ΕΟΤ κα Άντζελα Γκερέκου και ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ κ Δημήτρης Φραγκάκης, με τη συμμετοχή του προέδρου του Ξ.Ε.Ε. κ. Αλέξανδρου Βασιλικού.

Όπως ανέφερε στην ομιλία της η Πρόεδρος του ΕΟΤ κα Άντζελα Γκερέκου «η νέα στρατηγική τουριστικής  ανάπτυξης που σχεδιάζουμε για την δεκαετία που διανύουμε, στοχεύει να καταστήσει την Ελλάδα, Χώρα του Ευζήν. Συνεργαζόμαστε  με την τουριστική βιομηχανία αξιοποιώντας όλα τα καινοτόμα  εργαλεία. Η πρόταση μας  περιλαμβάνει δύο  έργα: α) τη δημιουργία ολοκληρωμένου  Ψηφιακού Τουριστικού Χάρτη της Ελλάδας και β) την περαιτέρω ψηφιακή ενδυνάμωση του οργανισμού.

Οι επιπτώσεις του Covid-19 στην ταξιδιωτική βιομηχανία, μας έδειξε περισσότερο  από ποτέ ότι μια εθνική πολιτική για τον τουρισμό πρέπει να συνδυάζει υπηρεσίες και διαδικασίες που σέβονται τον μοναδικό φυσικό πλούτο της χώρας και τη τοπική ταυτότητα, σε όλη τη διαδικασία της ταξιδιωτικής εμπειρίας, την προσέλκυση υπεύθυνων επισκεπτών σε σταθερά αυξανόμενο ρυθμό, συνυπολογίζοντας  την φέρουσα ικανότητα  των προορισμών, καθώς και την  προώθηση ειδικών μορφών τουρισμού, καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους προσβλέποντας στη νέα τουριστική τάση, τους επισκέπτες μακράς διαμονής γνωστούς ως ψηφιακούς νομάδες.

Στηρίζουμε, δηλαδή,  τις αρχές της αειφόρου τουριστικής ανάπτυξης με την ευρεία  χρήση καινοτόμων ιδεών και σύγχρονων  ψηφιακών εργαλείων, τις οποίες να παρουσιάζουμε σήμερα στην ΙΤΒ. Η πρόεδρος του ΕΟΤ έκλεισε την ομιλίας της με την πρόσκληση : «Η Ελλάδα σας περιμένει… γιατί… «Αll Υou Want Is Greece».

 

Ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ κ. Δημήτρης Φραγκάκης τόνισε ότι «το μήνυμά μας φέτος είναι καθαρό και απλό. Μετά από τις δυσάρεστες εμπειρίες του περασμένου έτους, ήρθε η ώρα για νέες, χαρούμενες εμπειρίες. Και… ό,τι ψάχνει ο ταξιδιώτης βρίσκεται στην Ελλάδα.  All you want is Greece. Βλέπουμε μια ευκαιρία για τη χώρα μας να επαναπροσδιορίσει τη θέση της με νέο αφήγημα, πέρα από το μοντέλο της θάλασσας και του ήλιου. Επικεντρώνουμε στην  αυθεντικότητα, την  ιδιαίτερη ταυτότητα και τους ανθρώπους. Η Ελλάδα έχει να προσφέρει πολλά περισσότερα» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Φραγκάκης.

Ο  Πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδας (Ξ.Ε.Ε) κ. Αλέξανδρος Βασιλικός ευχαρίστησε τον ΕΟΤ για την συνεργασία «με την οποία, είχαμε  την ευκαιρία να αναδείξουμε στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού του Βερολίνου,  την  Ελλάδα  που καινοτομεί και βγαίνει μπροστά με αυτοπεποίθηση.  Οι δυο εμβληματικές δράσεις του ΞΕΕ, το πρόγραμμα πιστοποίησης των  “Boutique Hotels” και το CapsuleT Travel & Hospitality Accelerator  που παρουσιάσαμε σε αυτή την κορυφαία παγκόσμια τουριστική  διοργάνωση,  σηματοδοτούν δύο από τους στρατηγικούς πυλώνες της “επόμενης μέρας”.  Το αύριο της ελληνικής Φιλοξενίας είναι συνυφασμένο με την ποιότητα και την έξυπνη ψηφιακή τεχνολογία. Η έγκαιρη προσαρμογή στα  νέα δεδομένα που διαμορφώνονται, καθώς ο κόσμος αλλάζει άρδην, είναι το κλειδί που θα  ανοίξει τις πόρτες των νέων επιτυχιών».
"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Ιθαγενείς που εκλιπαρούν για χάντρες και καθρεπτάκια… τέτοιος ξεπεσμός

Τι άλλο να πούμε για την κατάντια που αποτυπώνετε στην είδηση με τους νηπιαγωγούς που…

2 hours ago

Κοινός φορτιστής για όλες τις συσκευές από σήμερα

Από σήμερα, 28 Δεκεμβρίου, όλες οι ηλεκτρονικές συσκευές θα πρέπει να χρησιμοποιούν αποκλειστικά καλώδια φόρτισης USB-C. Αυτό λέει η…

2 hours ago

Στα Χανιά για τα Χριστούγεννα ο Κυριάκος Μητσοτάκης με την οικογένειά του

Στα Χανιά περνά τις γιορτινές ημέρες των Χριστουγέννων ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, συνοδευόμενος από την…

2 hours ago

Σε ετοιμότητα η Κρήτη για την επερχόμενη κακοκαιρία

Σε πλήρη ετοιμότητα βρίσκονται η Πολιτική Προστασία και οι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Κρήτης ενόψει…

2 hours ago

Πατέρας για δεύτερη φορά ο Δήμαρχος Χανίων Παναγιώτης Σημανδηράκης

Ένα υγιέστατο αγοράκι υποδέχθηκαν σήμερα, Σάββατο 28 Δεκεμβρίου, ο Δήμαρχος Χανίων Παναγιώτης Σημανδηράκης και η…

2 hours ago

Καταγγελίες για την Teleperformance: Απολύσεις, μη ανανεώσεις συμβάσεων και κακές συνθήκες εργασίας στα Χανιά

Τα μέλη του Παραρτήματος Χανίων του Σωματείου Εργαζομένων της εταιρείας Teleperformance πραγματοποίησαν συνέντευξη Τύπου την…

2 hours ago

This website uses cookies.