Τις βασικές κατευθύνσεις της στρατηγικού σχεδιασμού ανάπτυξης και προβολής του ελληνικού τουρισμού παγκοσμίως, στην μετα-covid εποχή, ανέπτυξε σήμερα η ηγεσία του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, στην επίσημη πρώτη παρουσίαση της ελληνικής συμμετοχής στην ITB Berlin 2021. Είχε προηγηθεί η ανακοίνωση, από τον Υπουργό Τουρισμού κ. Χάρη Θεοχάρη, του κυβερνητικού σχεδίου για το ασφαλές άνοιγμα του τουρισμού το 2021.
Πρόκειται για την μεγαλύτερη τουριστική έκθεση της Ευρώπης, με περισσότερους από 3.500 εκθέτες από 150 χώρες του κόσμου, που- όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος- σηματοδοτεί την έναρξη της νέας τουριστικής περιόδου, αυτή τη φορά σε ψηφιακό περιβάλλον.
Η συμμετοχή του ΕΟΤ καινοτομεί φέτος, φιλοξενώντας στο ψηφιακό του περίπτερο δυο εμβληματικές δράσεις του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος (Ξ.Ε.Ε.) και, συγκεκριμένα, τα Boutique Hotels και τις ελληνικές start-up επιχειρήσεις τουρισμού.
Την επίσημη παρουσίαση του ψηφιακού περιπτέρου του ΕΟΤ έκαναν με τηλεδιάσκεψη σήμερα το μεσημέρι, η Πρόεδρος του ΕΟΤ κα Άντζελα Γκερέκου και ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ κ Δημήτρης Φραγκάκης, με τη συμμετοχή του προέδρου του Ξ.Ε.Ε. κ. Αλέξανδρου Βασιλικού.
Όπως ανέφερε στην ομιλία της η Πρόεδρος του ΕΟΤ κα Άντζελα Γκερέκου «η νέα στρατηγική τουριστικής ανάπτυξης που σχεδιάζουμε για την δεκαετία που διανύουμε, στοχεύει να καταστήσει την Ελλάδα, Χώρα του Ευζήν. Συνεργαζόμαστε με την τουριστική βιομηχανία αξιοποιώντας όλα τα καινοτόμα εργαλεία. Η πρόταση μας περιλαμβάνει δύο έργα: α) τη δημιουργία ολοκληρωμένου Ψηφιακού Τουριστικού Χάρτη της Ελλάδας και β) την περαιτέρω ψηφιακή ενδυνάμωση του οργανισμού.
Οι επιπτώσεις του Covid-19 στην ταξιδιωτική βιομηχανία, μας έδειξε περισσότερο από ποτέ ότι μια εθνική πολιτική για τον τουρισμό πρέπει να συνδυάζει υπηρεσίες και διαδικασίες που σέβονται τον μοναδικό φυσικό πλούτο της χώρας και τη τοπική ταυτότητα, σε όλη τη διαδικασία της ταξιδιωτικής εμπειρίας, την προσέλκυση υπεύθυνων επισκεπτών σε σταθερά αυξανόμενο ρυθμό, συνυπολογίζοντας την φέρουσα ικανότητα των προορισμών, καθώς και την προώθηση ειδικών μορφών τουρισμού, καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους προσβλέποντας στη νέα τουριστική τάση, τους επισκέπτες μακράς διαμονής γνωστούς ως ψηφιακούς νομάδες.
Ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ κ. Δημήτρης Φραγκάκης τόνισε ότι «το μήνυμά μας φέτος είναι καθαρό και απλό. Μετά από τις δυσάρεστες εμπειρίες του περασμένου έτους, ήρθε η ώρα για νέες, χαρούμενες εμπειρίες. Και… ό,τι ψάχνει ο ταξιδιώτης βρίσκεται στην Ελλάδα. All you want is Greece. Βλέπουμε μια ευκαιρία για τη χώρα μας να επαναπροσδιορίσει τη θέση της με νέο αφήγημα, πέρα από το μοντέλο της θάλασσας και του ήλιου. Επικεντρώνουμε στην αυθεντικότητα, την ιδιαίτερη ταυτότητα και τους ανθρώπους. Η Ελλάδα έχει να προσφέρει πολλά περισσότερα» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Φραγκάκης.
Τι άλλο να πούμε για την κατάντια που αποτυπώνετε στην είδηση με τους νηπιαγωγούς που…
Από σήμερα, 28 Δεκεμβρίου, όλες οι ηλεκτρονικές συσκευές θα πρέπει να χρησιμοποιούν αποκλειστικά καλώδια φόρτισης USB-C. Αυτό λέει η…
Στα Χανιά περνά τις γιορτινές ημέρες των Χριστουγέννων ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, συνοδευόμενος από την…
Σε πλήρη ετοιμότητα βρίσκονται η Πολιτική Προστασία και οι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Κρήτης ενόψει…
Ένα υγιέστατο αγοράκι υποδέχθηκαν σήμερα, Σάββατο 28 Δεκεμβρίου, ο Δήμαρχος Χανίων Παναγιώτης Σημανδηράκης και η…
Τα μέλη του Παραρτήματος Χανίων του Σωματείου Εργαζομένων της εταιρείας Teleperformance πραγματοποίησαν συνέντευξη Τύπου την…
This website uses cookies.