«Εκτός από τον πολιτισμό που αποτελεί έτσι κι αλλιώς ένα σημαντικό κίνητρο για την προσέλκυση ξένων επισκεπτών, η τοπική ιστορία μπορεί να αποτελέσει και αυτή ένα ισχυρό πλεονέκτημα για την βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη προορισμών της Ελλάδας». Αυτό τόνισε ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ κ. Δημήτρης Φραγκάκης μιλώντας σε διαδικτυακό σεμινάριο του History+ Lab της Ελληνοαμερικανικής Ένωσης.
«Ήδη πριν από την πανδημία του Covid-19 είχαμε ξεκινήσει την χάραξη μιας στρατηγικής με στόχο την σταδιακή αλλαγή του προσανατολισμού του ελληνικού τουρισμού την επόμενη δεκαετία. Η επένδυση στην αυθεντικότητα και την ιδιαίτερη ταυτότητα των ελληνικών προορισμών αλλά και ο εμπλουτισμός του τουριστικού μας προϊόντος είναι οι κεντρικοί πυλώνες αυτής της νέας στρατηγικής. Οι συνέπειες της πανδημίας στον τουρισμό, μας υποχρεώνουν πλέον να τρέξουμε πιο γρήγορα προς την επόμενη μέρα και να αναδείξουμε τα τοπικά χαρακτηριστικά που θα ανανεώσουν και θα ενισχύσουν τους προορισμούς μας στις διεθνείς αγορές», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Φραγκάκης και συνέχισε λέγοντας:
«Έχουμε πολλά και σημαντικά αποθέματα όσον αφορά την τοπική ιστορία τα οποία δυστυχώς δεν έχουν ακόμα αξιοποιηθεί. Και δεν μιλάω μόνο για ‘άγουρες’ τουριστικά περιοχές της χώρας αλλά ακόμα και για ώριμους τουριστικά προορισμούς. Πάρτε για παράδειγμα την ιδιαίτερη πατρίδα μου την Κρήτη όπου πριν από 80 χρόνια έγινε μία από τις εμβληματικότερες μάχες του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, η Μάχη της Κρήτης. Λίγα πράγματα μπορεί να δει σήμερα ένας ξένος επισκέπτης στο νησί για αυτό το σημαντικό γεγονός ενώ ελάχιστα έχουμε αξιοποιήσει αυτό το κομμάτι της νεότερης ιστορίας μας ως κίνητρο για να προσελκύσουμε τουρισμό. Η δημιουργία ενός μουσείου για τη Μάχη της Κρήτης, στο επίκεντρο αυτής της προσπάθειας, αλλά και η χάραξη και ανάδειξη μιας ιστορικής πορείας που θα συνδέει τοποθεσίες και πολεμικά γεγονότα, είναι κατά την γνώμη μου σημαντικά έργα προτεραιότητας που πρέπει να ξεκινήσουν».
Ολοκληρώνοντας την παρέμβασή του ο ΓΓ του ΕΟΤ ανέφερε ότι «Ο τουρισμός αλλάζει ήδη, ο ανταγωνισμός θα ενταθεί τα επόμενα χρόνια, οι προτιμήσεις των επισκεπτών εξειδικεύονται και το ελληνικό τουριστικό προϊόν δεν μπορεί να μείνει εκτός αυτών των τάσεων. Η ιστορία κάθε τόπου μπορεί να αποτελέσει ένα σημαντικό πλεονέκτημα προς αυτή την κατεύθυνση».
Στο σεμινάριο συμμετείχαν η κ. Μαριάννα Σκυλακάκη, CEO των αθηΝΕΑ, ο κ. Νίκος Καραφλός, Γενικός Διευθυντής του Boutique Hotel Dexamenes και η κ. Όλγα Μάνου, Διευθύντρια του Θεματικού Μουσείου Μύλων Λούλοι. Τη συζήτηση συντόνισε η κ. Μαρία Σαμπατακάκη, ιστορικός και ιδρύτρια του «hιστορισταί».
Γιατί οι εργαζόμενοι πλήρους απασχόλησης, δεν έχουν δει καμία ουσιαστική μείωση του χρόνου εργασίας από τη δεκαετία…
Πολλές εκατοντάδες ήταν οι προσκεκλημένοι που πήγαν το απόγευμα του Σαββάτου στην εκκλησία όπου θα…
Ιδιαίτερη αύξηση στα περιστατικά για αδικήματα ενδοοικογενειακής βίας μέσα στο πρώτο δεκάμηνο του 2024 σε σχέση με…
Η διαδικασία εκλογής νέου προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία ξεκίνησε το πρωί της Κυριακής στα Χανιά.…
Με την συμμετοχή πλήθους κόσμου, εκπροσώπων σωματείων και μαζικών φορέων πραγματοποιείται σήμερα Κυριακή στο «Σπίτι…
Στη διεκδίκηση αποζημιώσεων από τη Booking.com και εν γένει από τις πλατφόρμες κρατήσεων που είναι ευρύτερα γνωστές…
This website uses cookies.