ΕΕΚΕ: Απροστάτευτοι οι καταναλωτές απέναντι στις καταχρηστικές πρακτικές των εταιρειών του τομέα των τηλεπικοινωνιών
Η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας καθημερινά γίνεται αποδέκτης παραπόνων και καταγγελιών τόσο έγγραφων όσο και τηλεφωνικών από καταναλωτές που αντιμετωπίζουν προβλήματα με τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών.
Οι καταγγελίες αφορούν:
Παράνομες χρεώσεις στους λογαριασμούς
Ελλιπείς υπηρεσίες
Έναρξη συμβολαίου με έκδοση μηνιαίου λογαριασμού σε λιγότερο από δέκα ημέρες από την έναρξη της σύνδεσης
Ελλιπή και αόριστη προφορική ενημέρωση των υποψηφίων πελατών σχετικά με τους όρους και τις χρεώσεις των εταιρειών
Ασάφειες, αοριστίες και γενικά καταχρηστικούς όρους στις συμβάσεις
Τηλεφωνικές προσφορές και τηλεφωνικά συμβόλαια για την αλλαγή παρόχου με απόκρυψη της χρέωσης τελών σύνδεσης ή τελών διακοπής συμβολαίου
Αργοπορημένη ανταπόκριση ή και άρνηση σε αίτημα έκδοσης αναλυτικής κατάστασης οφειλών
Οχλήσεις από εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών για μικροποσά
Επανειλημμένες τηλεφωνικές οχλήσεις για ενημέρωση προσφορών σε ώρες κοινής ησυχίας
Η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας με επιστολή της καλεί την Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή να προστατέψει τα δικαιώματα των καταναλωτών λαμβάνοντας δραστικά μέτρα για την παύση των καταχρηστικών πρακτικών στον τομέα των τηλεπικοινωνιών.
"google ad"
Αγώνας της Κρήτης
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.