Εκδήλωση «Touch me» για την Παγκόσμια Ημέρα Χορού

η Detour Collective και η Αικατερίνη Ντινοπούλου την παγκόσμια ημέρα Χορού (29 Απριλιου) παρουσιάζουν:

Touch me, Διαδραστική Χορευτική Εγκατάσταση Βίντεο

Παρασκευή 29 Απριλίου, 21:00 – 00:00, Sabbionara (Κουμ – Καπί)

Η Detour Collective και η Αικατερίνη Ντινοπούλου με την συμβολή της Κ.Ε.ΔΗ.Χ. και του Δήμου Χανίων παρουσιάζουν μια Διαδραστική Χορευτική Εγκατάσταση Βίντεο με τον τίτλο Touch me στον εξωτερικό χώρο της Sabbionara (Κουμ – Καπί), την Παρασκευή  29 Απριλίου και ώρα 21:00.

Πρόκειται για μια πρωτοβουλία του Σωματείου Ελλήνων Χορογράφων – με την υποστήριξη του Υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού και την συνεργασία του Ελληνικού τμήματος του Διεθνούς Συμβουλίου Χορού CID UNESCO για τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Χορού.

Η ζωντανή εγκατάσταση βίντεο, που παρουσιάζεται σε δημόσιο χώρο, έχει ως κύριο άξονα τη γνωριμία του ευρύτερου κοινού με την πολυδιάστατη τέχνη του χορού, καθώς και τη διάδοση νέων μορφών τέχνης, που χρησιμοποιούν ψηφιακές τεχνολογίες, προσφέροντας έτσι μια διευρυμένη αντίληψη για την τέχνη.

Λίγα λόγια για το έργο:

Το Touch me (Αικατερίνη Ντινοπούλου) είναι μια τηλεματική παραστατική εγκατάσταση (telematic performative installation) που χρησιμοποιεί τον ψηφιακό αντικατοπτρισμό ως μια μορφή επικοινωνίας. Ο χορευτής βρίσκεται στον εσωτερικό χώρο της Sabbionara και καταγράφεται ζωντανά μέσω βιντεοκάμερας και διαδραστικών συστημάτων. Σε πραγματικό χρόνο και ταυτόχρονα, προβάλλεται στον εξωτερικό τοίχο της Sabbionara. Ο θεατής προσκαλείται ν’ αλληλεπιδράσει ζωντανά με το ψηφιακό σώμα του χορευτή και να αποκτήσει την εμπειρία του έργου  συμμετέχοντας ενεργά. Η αλληλεπίδραση μεταξύ τους γίνεται μέσω κινητικού αυτοσχεδιασμού, καθώς ο ερμηνευτής διαχειρίζεται την  ψηφιακή του εικόνα, που αλληλεπικαλύπτεται πάνω στο σώμα του συμμετέχοντα-θεατή, δημιουργώντας έτσι ένα εικονικό χορευτικό ντουέτο.

Η λειτουργία αυτή μπορεί να φέρει σε επαφή ανθρώπους με  διαφορετικά  πολιτιστικά και κοινωνικά ερείσματα, προϋποθέτοντας την αλληλεπίδραση ως μια σημαντική συνιστώσα του έργου και προβάλλοντας τρόπους με τους οποίους οι θεατές και οι ερμηνευτές  μπορούν να συνδεθούν και να αλληλεπιδράσουν,  εντός του περιβάλλοντος ενός έργου τέχνης, διευρύνοντας την -κατά κανόνα- «αποστασιοποιημένη» και στοχαστική σχέση που έχουν σε μια παράσταση επί σκηνής. Το έργο θα διαρκέσει τρεις ώρες, οι θεατές θα μπορούν εναλλασσόμενοι να συμμετέχουν διαδραστικά, θα έρχονται και θα φεύγουν από το χώρο ανά πάσα στιγμή,  καθ’ όλη τη διάρκεια του έργου.

Αικατερίνη Ντινοπούλου

Χορογράφος, καλλιτέχνης διαδραστικού βίντεο και ερμηνεύτρια που ζει και εργάζεται στην Ελλάδα και την Αγγλία στον τομέα της ψηφιακής διαδραστικής παράστασης και εγκατάστασης. Έχει παρουσιάσει παραγωγές της (ChatRooms, Alter-egos, 512:Personas, Αμάλγαμα, ) στην Αγγλία, Φινλανδία, Κύπρο και Ελλάδα, με πιο πρόσφατη τη συμμετοχή της στο Διεθνές Συνέδριο DRHA 2010 – με θέμα ‘Sensual Technologies: Collaborative Practice of Interdisciplinarity’ – στο Πανεπιστήμιο του Brunel (Λονδίνο, Αγγλία). Παραδίδει σεμινάρια χορογραφίας, ερμηνείας και ψηφιακών μέσων καθώς και διαλέξεις σε ινστιτούτα χορού στην Αγγλία και την Ελλάδα. Επίσης συνεργάζεται με θεατρικές ομάδες ως χορογράφος και καλλιτέχνης βίντεο. Είναι απόφοιτος του τμήματος Χορού και Εικαστικών Tεχνών του πανεπιστημίου του Brighton. Με υποτροφία του Ιδρύματος Ωνάση, ολοκλήρωσε μεταπτυχιακές σπουδές στην Χορογραφία στο πανεπιστήμιο του Chichester το 2009 με εξειδίκευση στη χορογραφία και τα διαδραστικά μέσα. Είναι ιδρυτικό μέλος της Detour Collective που στόχο έχει τη διερεύνηση της χορευτικής κίνησης σε σχέση με άλλες μορφές τέχνης (www.facebook.com/pages/Detour-Collective).

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Χανιά: Χτύπησε στρατιωτικούς με το αυτοκίνητό του και τους εγκατέλειψε

Σοβαρό τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε έξω από το Ναυτικό Νοσοκομείο Χανίων, με θύματα δύο πεζούς που…

3 hours ago

Κρήτη: Με θετικό πρόσημο έκλεισε η σεζόν – Στραμμένα τα βλέμματα στο 2025

Τα 18,8 δισ. ευρώ προσέγγισαν οι ταξιδιωτικές εισπράξεις στη χώρα μας την περίοδο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου 2024,…

3 hours ago

Κρήτη: Γυναίκα που δεχόταν σεξουαλική κακοποίηση από τον πατέρα της για 7 χρόνια από τα 11 χρόνια της έγινε δικηγόρος και τον δικάζει

Μια 27χρονη γυναίκα που κατήγγειλε τον πατέρα της για σεξουαλική κακοποίηση όσο εκείνη ήταν μόλις…

3 hours ago

Ισοβαθμία στην 3 η θέση για την ομάδα της ΣΑΧ – ΣΑΜΑΡΙΑ! Χρυσό μετάλλιο για την Όλγα Βολάνη και τον Βασίλη Βολάνη σε Διεθνές Τουρνουά στη Θεσσαλονίκη

Το Διεθνές Τουρνουά Παμπαίδων Θεσσαλονίκης διεξάγεται για 18η χρονιά από την Ένωση Σκακιστικών Σωματείων Θεσσαλονίκης –…

3 hours ago

Βουλή: Κατατέθηκε η ευρωπαϊκή Οδηγία για «επαρκείς κατώτατους μισθούς στην ΕΕ»

Κατατέθηκε στη Βουλή το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης με τίτλο «Ενσωμάτωση…

3 hours ago

«Γέφυρες Συμπερίληψης»: Εκπαιδευτικό σεμινάριο από το Κέντρο Κοινότητας του Δήμου Πλατανιά

Το Κέντρο Κοινότητας του  Δήμου Πλατανιά, σε συνεργασία με την Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία «Διαβάζω για τους…

4 hours ago

This website uses cookies.