Categories: ΤΟΠΙΚΑ

Εκπαιδευτικό Εργαστήριο Ρομποτικής στο ΜΦΙΚ «Προγραμματίζω τη Φύση»

Με ποιο τρόπο πιστεύετε ότι έβλεπε το Δεινοθήριο;

Πώς νομίζετε ότι προσανατολίζεται η αγριόγατα;

Πόσο γρήγορα μπορεί να αντιδράσει ένα φίδι όταν δει το θήραμά του;

Αυτά και άλλα πολλά θα μας προβληματίσουν στο Εκπαιδευτικό Εργαστήριο Ρομποτικής «Προγραμματίζω τη φύση» για παιδιά 8-12 ετών που σχεδίασε η Χάρις Μαυρουδή (Εκπαιδευτικός – Ερμηνεύτρια Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων) και θα υλοποιηθεί στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Κρήτης – Πανεπιστήμιο Κρήτης. Στόχοι του Εκπαιδευτικού Εργαστηρίου «Προγραμματίζοντας τη Φύση» είναι τα παιδιά να γνωρίσουν και να αγαπήσουν την έρευνα μέσα από τα εκθέματα του Μουσείου, να συνεργαστούν και να προγραμματίσουν ρομπότ δίνοντας έτσι κίνηση στο αντικείμενο της έρευνάς τους. Με τον τρόπο αυτό τα εκθέματα του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας θα αποκτήσουν ξανά ζωή και κίνηση!

Το Εκπαιδευτικό Εργαστήριο Ρομποτικής «Προγραμματίζω τη Φύση» απευθύνεται σε παιδιά 8-12 ετών και  ολοκληρώνεται σε οκτώ δίωρες συναντήσεις που θα υλοποιούνται σε οκτώ συνεχόμενα Σάββατα, ώρες 3.30-5.30μμ. Σε κάθε συνάντηση τα παιδιά θα προγραμματίσουν ένα διαφορετικό ζώο. Το Δεινοθήριο, το ποντίκι, ο λύκος, η αγριόγατα, τα χελωνάκια και ο γυπαετός είναι μερικά από τα εκθέματα του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας Κρήτης που θα μπορέσουν να κινηθούν μηχανικά, παίρνοντας ερεθίσματα από το περιβάλλον και αξιοποιώντας τους αισθητήρες που θα επιλέξουν και θα προγραμματίσουν τα ίδια τα παιδιά.

Το Εκπαιδευτικό Εργαστήριο «Προγραμματίζω τη φύση» θα επαναληφθεί τρεις φορές μέχρι το τέλος της σχολικής περιόδου. Ο πρώτος κύκλος θα ξεκινήσει στις 4 Νοεμβρίου 2017 και θα ολοκληρωθεί στις 23 Δεκεμβρίου.

Βιογραφικό – Χάρις Μαυρουδή  

Υπεύθυνη Σχεδιασμού των Εκπαιδευτικού Εργαστηρίου Ρομποτικής «Προγραμματίζω τη Φύση»

Έγινε εκπαιδευτικός αρχίζοντας από το ΤΕΑΠΗ του Καποδιστριακού [2001] και συνέχισε στο Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα «Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας για την Εκπαίδευση» [2011]. Παράλληλα με την ακαδημαϊκή εκπαίδευση έδρασε στο Ελληνικό Παιδικό Μουσείο ως εθελόντρια στην αρχή και στη συνέχεια Ερμηνεύτρια Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων. Σταθμοί στην πορεία της ως Νηπιαγωγός είναι  η Μαίρη Αργύρη – Λαιμού [2008-2007] και το Νηπιαγωγείο Ιωάννης Μ. Καρράς του Ελληνοαμερικάνικου Κολλεγίου [2014-2016]. Η εκπαίδευση ενηλίκων είναι ένας ακόμα τομέας που την έχει παρασύρει σε δράση συμμετέχοντας ως Εισηγήτρια σε ενότητες που αφορούν τη δημιουργία animation σε μαθήματα προπτυχιακού και μεταπτυχιακού καθώς και επιμορφώσεις των κ. Μεϊμάρη και κ. Γκούσκο στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα ΜΜΕ [2011-2014] και ως εκπαιδεύτρια στα ΙΕΚ Κερατσινίου και Κορυδαλλού [2012-2013]. Σήμερα δημιουργεί νέα μονοπάτια στο Ηράκλειο Κρήτης, με αγάπη πάντα στην Ανακαλυπτική Μάθηση και στο παιχνίδι της αναζήτησης του ατομικού τρόπου γνώσης, ενώ επιθυμεί να συνεργάζεται με παιδιά και γονείς που εμπνέονται από αντικείμενα και ιδέες για να κατακτήσουν τους στόχους τους.

Χρήσιμες πληροφορίες

  • Αριθμός συναντήσεων: 8
  • Διάρκεια: 2 ώρες (3.30 -5.30 μ.μ., κάθε Σάββατο)
  • Με τη δήλωση συμμετοχής κάθε παιδί θα πρέπει να παρακολουθήσει και τα οκτώ Εκπαιδευτικά Eργαστήρια του Κύκλου
  • Αριθμός συμμετεχόντων ανά κύκλο: 12 παιδιά
  • Κόστος συμμετοχής (για όλα τα εργαστήρια του κύκλου):  €120, Μέλη του Συλλόγου Φίλων ΜΦΙΚ: €115

Δηλώσεις συμμετοχής

Για περισσότερες πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής μπορείτε να επικοινωνείτε Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00 – 14:00, στο τηλέφωνο 6945817380, με την κ. Χάρις Μαυρουδή, Εκπαιδευτικό – Ερμηνεύτρια Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων και υπεύθυνη Σχεδιασμού του Εκπαιδευτικού Εργαστηρίου  Ρομποτικής «Προγραμματίζω τη Φύση».

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Ντ. Μπακογιάννη: Αν ο Σαμαράς ψήφιζε το πρώτο Μνημόνιο, θα βγαίναμε πέντε χρόνια νωρίτερα

Η βουλευτής Χανίων αποκαλύπτει, σε συνέντευξή της στα «Νέα» και στον Χρήστο Χωμενίδη, το παρασκήνιο…

1 hour ago

Κρήτη: Έπιασαν τον γαμπρό με κόκα, σχόλασε ο γάμος!

Αναπάντεχη τροπή πήραν οι τελευταίες προετοιμασίες για έναν γάμο που επρόκειτο να γίνει σήμερα σε…

1 hour ago

Γάζα: Ακόμα ένας όμηρος σκοτώθηκε από ισραηλινό βομβαρδισμό

Εκπρόσωπος της ένοπλης πτέρυγας της Χαμάς ανακοίνωσε πως ισραηλινή όμηρος έχασε τη ζωή της, στον…

1 hour ago

Ανησυχούν οι επιστήμονες: Αποκολλήθηκε μέρος του Ήλιου – Πώς επηρεάζεται ο πλανήτης μας

Μια πρόσφατη ανακάλυψη των επιστημόνων αναφορικά με τον Ήλιο δημιουργεί ερωτήματα. Στο σημείο υπάρχουν μερικά παράξενα…

1 hour ago

Γ. Αγοραστάκης: “Συλλάβαμε τους Αμερικάνους των βάσεων με τη γίδα στον ώμο, καθώς σκορπούσαν στην περιοχή μας επικίνδυνα απόβλητα”

Ο Γιώργος Αγοραστάκης, πρόεδρος του Συλλόγου Φίλων Μίκης Θεοδωράκης και πρώην αντινομάρχης Χανίων, συμεμτείχε στη μαζική…

1 hour ago

Η μαρτυρία της Χανιώτισσας μαθήτριας από την τρομακτική εισβολή μεθυσμένων Αμερικανών στρατιωτικών στο δωμάτιό της

Σοκαριστικές στιγμές είχε ζήσει η Νικολέτα Κάρδαρη, μαθήτρια της Γ' Λυκείου στο Μουσικό Σχολείο Χανίων…

1 hour ago

This website uses cookies.