Η ενδιάμεση εκπτωτική περίοδος του Μαΐου ολοκληρώνεται στις 10 του μηνός, οι καταναλωτές όμως δεν συναντήσαμε πραγματικές εκπτώσεις σε μεγάλη μερίδα καταστημάτων.
Συγκεκριμένα, τα ποσοστά εκπτώσεων κυμάνθηκαν σε πολύ χαμηλά ποσοστά και σε πολλές περιπτώσεις δεν αφορούσαν το σύνολο των εμπορευμάτων, αλλά συγκεκριμένους κωδικούς προϊόντων, τακτική δηλαδή που παραπέμπει σε 10ήμερο προσφορών και όχι εκπτώσεων.
Πολλές, επίσης, ήταν οι περιπτώσεις όπου στις ετικέτες των προϊόντων και υπηρεσιών, δεν αναγράφονταν η τιμή προ και μετά την έκπτωση καθώς και το ποσοστό της έκπτωσης, όπως σύμφωνα με το νόμο ορίζεται, ενώ ταυτόχρονα οι ελεγκτικοί μηχανισμοί έλαμψαν δια της απουσίας τους.
Από τέτοιες συμπεριφορές εκ μέρους των εμπόρων βγαίνουμε ζημιωμένοι οι καταναλωτές, αλλά και ο εμπορικός κόσμος, όσο και αν δεν το αντιλαμβάνεται άμεσα.
Τέλος, για τη λειτουργία των καταστημάτων την Κυριακή 4 Μαΐου, έγινε εμφανές και στον πλέον δύσπιστο ότι η μειωμένη κίνηση βρήκε ωφελημένες κυρίως τις μεγάλες αλυσίδες, τα εμπορικά κέντρα (Mall) και τα εκπτωτικά χωριά, σε βάρος των μικρομεσαίων εμπόρων που πλέον αγωνιούν για τον σε βάρος τους αθέμιτο ανταγωνισμό.
Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας – Παράρτημα Χανίων
Το «πελατολόγιο» της εγκληματικής ομάδας που διακινούσε από τις αρχές του 2024 μεγάλο αριθμό όπλων,…
Οι πολιτικές πιέσεις στα μέσα ενημέρωσης αυξάνονται σ’ όλο τον κόσμο, την ώρα που η…
33 μετανάστες εντοπίστηκαν τα ξημερώματα στην περιοχή ανοιχτά των Καλών Λιμένων, στο Ηράκλειο, σε συνέχεια…
Την απόφαση αποφυλάκισης του αρχηγού της ναζιστικής εγκληματικής οργάνωσης Χρυσή Αυγή, Νίκου Μιχαλολιάκου, καταδικάζουν με…
Η τελευταία έκθεση του Ιδρύματος Οικονομικών και Βιομηχανικών Ερευνών (ΙΟΒΕ) για την ελληνική οικονομία δείχνει…
«Η απόφαση ελήφθη παρά τη μη πλήρωση των ουσιαστικών προϋποθέσεων, καθώς ο καταδικασμένος σε πρώτο…
This website uses cookies.