Τη συνεργασία του με το Δίκτυο Οινοποιών Κρήτης ξεκίνησε το We do local στο πλαίσιο της επιδίωξής του να συμμετέχει ενεργά και να διοργανώνει δράσεις διασύνδεσης του πρωτογενούς τομέα με τον τριτογενή, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.
Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, «αφετηρία αυτής συνεργασίας ήταν η Παγκρήτια Έκθεση «ΟΙΝΟΤΙΚΑ 2015» όπου οι Οινοποιοί της Κρήτης υποδέχτηκαν τους φίλους του Κρητικού αμπελώνα στον χώρο εκδηλώσεων «Κήπο των Αισθήσεων» στις Μαλάδες στις 28 Φεβρουαρίου, 1 & 2 Μαρτίου. Σαν χορηγός της διοργάνωσης το We do local βρισκόταν εκεί, με τους παράγοντες των δύο δικτύων να προετοιμάζουν τις κοινές τους δράσεις καθώς και να ανταλλάσουν πληροφορίες και απόψεις σχετικά με την καλύτερη διασύνδεση των δύο πλευρών.
Το We do local είναι ένα νέο εγχείρημα το οποίο δημιουργήθηκε από δώδεκα σημαντικούς παράγοντες της τουριστικής βιομηχανίας όλης της Κρήτης που σε συνεργασία με τον φορέα πιστοποιήσεων Cosmocert AE και την Local Food Experts sce στόχο έχουν στην επανατοποθέτηση του εθνικού τουριστικού προϊόντος, την ανάδειξη της ιδιαίτερης τοπικής φιλοξενίας και την στήριξη της τοπικής παραγωγής και οικονομίας.
Oι επιχειρήσεις που λειτουργούν με βάση την φιλοσοφία του We do local, πιστοποιούνται για το σύνολο των ενεργειών που πράττουν για την στήριξη και προβολή του τόπου τους. Με αυτό τον τρόπο επιβραβεύονται, προωθούνται για τις υπηρεσίες τους μέσω ενός ενιαίου σήματος, λαμβάνοντας έτσι στα χέρια τους ένα επιπλέον μετρήσιμο εργαλείο προώθησης.
Από την άλλη πλευρά τα δύο δίκτυα Οινοποιών-Νομού Ηρακλείου και Ρεθύμνου μέσω του σήματος Wines of Crete έχουν σκοπό την ανάπτυξη κάθε δραστηριότητας που συμβάλει στην ευαισθητοποίηση της κοινής γνώμης και των θεσμών σχετικά με την οικονοµική, κοινωνική, περιβαλλοντική και πολιτιστική σπουδαιότητα των προϊόντων αµπέλου και οίνου της Κρήτης.
Το Δίκτυο Οινοποιών Κρήτης μέσω της ενοποιημένης προβολής και δικτύου διανομής που ακολουθεί συμβάλει σημαντικά στην υποστήριξη του πρωτογενή τομέα από τον τουρισμό, μέσω των δράσεων για την προώθηση και ανάπτυξη του οινικού αλλά και του γαστρονομικού τουρισμού στην Κρήτη.
Το We do local και το Wines of Crete λειτουργούν με ένα κοινό παρανομαστή, την άποψη ότι η σύνδεση του τουριστικού κλάδου και ειδικότερα της φιλοξενίας και της εστίασης με την παραγωγή αγροδιατροφικών και άλλων τοπικών προϊόντων, αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα για την οικονομική, τουριστική και πολιτιστική ανάπτυξή του τόπου μας.
Σε μια εποχή οικονομικής κρίσης η σύνδεση των τοπικών παραγωγών με την αλυσίδα εφοδιασμού των επιχειρήσεων, κρίνεται ως επιχειρηματική & κοινωνική αναγκαιότητα. Διότι «Πράττουμε τοπικά» ουσιαστικά σημαίνει «Πράττουμε Ομαδικά».
Το κρίσιμο ζήτημα της χρηματοδότησης για έργα αντιπλημμυρικής θωράκισης από τα αρμόδια υπουργεία έθεσε ο…
Ο πρόεδρος της Μόνιμης Επιτροπής του Εθνικού Λαϊκού Κογκρέσου της Κίνας, Ζάο Λέτζι, αναμένεται να…
Το μήνυμα για την ανάγκη στήριξης της Ουκρανίας ενόψει ενός δύσκολου χειμώνα βρέθηκε στο επίκεντρο των δηλώσεων…
Του Γιάννη Αγγελάκη Η ευεξία μετατρέπεται σε κάτι πολύ ευρύτερο, σε μία διαδικασία επίτευξης της…
Το ντοκιμαντέρ «Για την Κρήτη και την ελευθερία. Πορεία προς την Ένωση», παραγωγή του Εθνικού…
Με την εορταστική περίοδο να πλησιάζει, τα SYN.KA super markets διοργανώνουν τον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό "SANTA…
This website uses cookies.