Οι καθημερινές καταγγελίες των καταναλωτών ,για τους παρόχους τηλεφωνίας, σταθερής- κινητής αλλά και ίντερνετ, και τα υποσχόμενα “ελκυστικά πακέτα” από αυτούς προς τους καταναλωτές, ώθησε την ΄Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Ν.Χανίων, να στείλει επιστολή Διαμαρτυρίας προς την Διοίκηση της Ε.Ε.Τ.Τ, και να ζητήσει , να γίνει δειγματοληπτικός έλεγχος στην αγορά της τηλεφωνίας, αλλά και να μπουν όροι πρόσβασης και επικοινωνίας του παρόχου προς τον καταναλωτή.
“Επειδή ο καταναλωτής σήμερα, αυτόβουλα και ελεύθερα επιλέγει πάροχο, θα πρέπει πριν κινηθεί η διαδικασία επικοινωνίας, να ενημερώνεται με τηλεειδοποίηση ο καταναλωτής, σε ποιο πάροχο απευθύνεται η κλήση του, προς αποφυγή χρήσης τηλεφωνημάτων που ξεφεύγουν από το “πακέτο”συμφέρουσας σύνδεσης”
Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Ν. Χανίων
Ιωάννα Μελάκη
Η Attica Group ενισχύει την εκπτωτική πολιτική της ενόψει των διακοπών του Πάσχα, παρέχοντας 20%…
Το Κουρταλιώτικο Φαράγγι, ένας από τους σημαντικότερους φυσικούς θησαυρούς της Κρήτης, βρίσκεται αντιμέτωπο με σοβαρές…
Tο μεγαλύτερο τμήμα των ληξιπρόθεσμων υποχρεώσεων στην εφορία έχει συσσωρευθεί σε 9.830 φορολογουμένους και επιχειρήσεις…
Το ζήτημα της ενεργειακής διασύνδεσης Ελλάδας-Κύπρου-Ισραήλ βρέθηκε στο επίκεντρο της συνάντησης του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη με τον…
Για «εθνική επιτυχία» με «οικονομικό και γεωπολιτικό αποτύπωμα» κάνει λόγο, σε ανάρτησή του ο Κωστής…
Χιλιάδες άνθρωποι σε ολόκληρο τον κόσμο “πολιόρκησαν” το Σάββατο (30/03) εκατοντάδες αντιπροσωπείες της Tesla τόσο στις ΗΠΑ…
This website uses cookies.