Οι καθημερινές καταγγελίες των καταναλωτών ,για τους παρόχους τηλεφωνίας, σταθερής- κινητής αλλά και ίντερνετ, και τα υποσχόμενα “ελκυστικά πακέτα” από αυτούς προς τους καταναλωτές, ώθησε την ΄Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Ν.Χανίων, να στείλει επιστολή Διαμαρτυρίας προς την Διοίκηση της Ε.Ε.Τ.Τ, και να ζητήσει , να γίνει δειγματοληπτικός έλεγχος στην αγορά της τηλεφωνίας, αλλά και να μπουν όροι πρόσβασης και επικοινωνίας του παρόχου προς τον καταναλωτή.
“Επειδή ο καταναλωτής σήμερα, αυτόβουλα και ελεύθερα επιλέγει πάροχο, θα πρέπει πριν κινηθεί η διαδικασία επικοινωνίας, να ενημερώνεται με τηλεειδοποίηση ο καταναλωτής, σε ποιο πάροχο απευθύνεται η κλήση του, προς αποφυγή χρήσης τηλεφωνημάτων που ξεφεύγουν από το “πακέτο”συμφέρουσας σύνδεσης”
Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Ν. Χανίων
Ιωάννα Μελάκη
Συνεχίζονται οι… μετασεισμοί του παγκόσμιου τεχνολογικού, οικονομικού και πολιτικού σοκ που προκάλεσε η εμφάνιση του…
«Είστε έτοιμοι για μπάρες πρωτεΐνης από γρύλους;». Η ερώτηση που τέθηκε πριν από μια δεκαετία…
Σημαντικές αποφάσεις για μια σειρά θεμάτων έλαβε το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης…
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός της Περιφέρειας Κρήτης προχωρά με ταχύτατους ρυθμούς, καθώς 58 νέες ψηφιακές υπηρεσίες…
Έως την Παρασκευή 31 Ιανουαρίου καλούνται από τον ΕΦΚΑ να επιλέξουν την ασφαλιστική τους κατηγορία…
Την Παρασκευή 31 Ιανουαρίου, στις 19:00, ο βουλευτής Χανίων Αλέξανδρος Μαρκογιαννάκης θα πραγματοποιήσει εκδήλωση στο…
This website uses cookies.