Οι καθημερινές καταγγελίες των καταναλωτών ,για τους παρόχους τηλεφωνίας, σταθερής- κινητής αλλά και ίντερνετ, και τα υποσχόμενα “ελκυστικά πακέτα” από αυτούς προς τους καταναλωτές, ώθησε την ΄Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Ν.Χανίων, να στείλει επιστολή Διαμαρτυρίας προς την Διοίκηση της Ε.Ε.Τ.Τ, και να ζητήσει , να γίνει δειγματοληπτικός έλεγχος στην αγορά της τηλεφωνίας, αλλά και να μπουν όροι πρόσβασης και επικοινωνίας του παρόχου προς τον καταναλωτή.
“Επειδή ο καταναλωτής σήμερα, αυτόβουλα και ελεύθερα επιλέγει πάροχο, θα πρέπει πριν κινηθεί η διαδικασία επικοινωνίας, να ενημερώνεται με τηλεειδοποίηση ο καταναλωτής, σε ποιο πάροχο απευθύνεται η κλήση του, προς αποφυγή χρήσης τηλεφωνημάτων που ξεφεύγουν από το “πακέτο”συμφέρουσας σύνδεσης”
Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Ν. Χανίων
Ιωάννα Μελάκη
Μετά την «κόκκινη γραμμή» που χάραξε ο Πούτιν για τις Ηνωμένες Πολιτείες και τους συμμάχους…
Αξιοσημείωτα είναι τα ευρήματα της δημοσκόπησης της Metron Analysis για το Mega, ως προς τα συμπεράσματα που…
Την εκτίμηση ότι η τιμή παραγωγού στο ελαιόλαδο την νέα ελαιοκομική περίοδο στην Κρήτη, που…
Η Καθηγήτρια Διονυσία Κολοκοτσά της Σχολής Χημικών Μηχανικών και Μηχανικών Περιβάλλοντος (ΧΗΜΗΠΕΡ) του Πολυτεχνείου Κρήτης ξεπέρασε τις 10.000 αναφορές άλλων…
Το Τμήμα Δημόσιας Υγείας και Φροντίδας Τρίτης Ηλικίας της Διεύθυνσης Κοινωνικής Προστασίας του Δήμου Χανίων…
Προ εκπλήξεως βρέθηκαν οι άνθρωποι του συλλόγου Προστασίας και Περίθαλψης Άγριας Ζωής ΑΝΙΜΑ που κλήθηκαν…
This website uses cookies.