Οι καθημερινές καταγγελίες των καταναλωτών ,για τους παρόχους τηλεφωνίας, σταθερής- κινητής αλλά και ίντερνετ, και τα υποσχόμενα “ελκυστικά πακέτα” από αυτούς προς τους καταναλωτές, ώθησε την ΄Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Ν.Χανίων, να στείλει επιστολή Διαμαρτυρίας προς την Διοίκηση της Ε.Ε.Τ.Τ, και να ζητήσει , να γίνει δειγματοληπτικός έλεγχος στην αγορά της τηλεφωνίας, αλλά και να μπουν όροι πρόσβασης και επικοινωνίας του παρόχου προς τον καταναλωτή.
“Επειδή ο καταναλωτής σήμερα, αυτόβουλα και ελεύθερα επιλέγει πάροχο, θα πρέπει πριν κινηθεί η διαδικασία επικοινωνίας, να ενημερώνεται με τηλεειδοποίηση ο καταναλωτής, σε ποιο πάροχο απευθύνεται η κλήση του, προς αποφυγή χρήσης τηλεφωνημάτων που ξεφεύγουν από το “πακέτο”συμφέρουσας σύνδεσης”
Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Ν. Χανίων
Ιωάννα Μελάκη
Γιατί οι εργαζόμενοι πλήρους απασχόλησης, δεν έχουν δει καμία ουσιαστική μείωση του χρόνου εργασίας από τη δεκαετία…
Πολλές εκατοντάδες ήταν οι προσκεκλημένοι που πήγαν το απόγευμα του Σαββάτου στην εκκλησία όπου θα…
Ιδιαίτερη αύξηση στα περιστατικά για αδικήματα ενδοοικογενειακής βίας μέσα στο πρώτο δεκάμηνο του 2024 σε σχέση με…
Η διαδικασία εκλογής νέου προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία ξεκίνησε το πρωί της Κυριακής στα Χανιά.…
Με την συμμετοχή πλήθους κόσμου, εκπροσώπων σωματείων και μαζικών φορέων πραγματοποιείται σήμερα Κυριακή στο «Σπίτι…
Στη διεκδίκηση αποζημιώσεων από τη Booking.com και εν γένει από τις πλατφόρμες κρατήσεων που είναι ευρύτερα γνωστές…
This website uses cookies.