Με επιστολή που έστειλε στην εφημερίδα μας ο πρώην πρόεδρος του Ιστιοπλοϊκού Ομίλου Χανίων κ. Εμμανουήλ Μπαρμπόπουλος αναφέρεται στα προβλήματα που παρουσιάζονται κάθε χρόνο με τις κακοκαιρίες στο Ενετικό λιμάνι και στο Κουμ Καπί και προτείνει μέτρα προστασίας που θα διασφαλίσουν ότι τα προβλήματα τις επόμενες φορές θα είναι λιγότερα.
Διαβάστε τι αναφέρει:
Δυστυχώς κάθε χρόνο τα ίδια προβλήματα στο Ενετικό λιμάνι και στο ΚουμΚαπι.
Μια σπατάλη χιλιάδων ευρώ αποκατάστασης ,τόσο από τους καταστηματάρχες που βλέπουν τις περιουσίες τους να καταστρέφονται όσο και από το Λιμενικό ταμείο να τρέχει να μπαλώνει τρύπες στο ΚουμΚαπί και πλάκες στο οδόστρωμα. Ενώ φέτος εκτός από όλα αυτά είχαμε και το πολύ δυσάρεστο της κατάρρευσης μέρος του τοίχους του Ενετικού λιμένος.
Η επιδείνωση των καιρικών συνθηκών που χρόνο με τον χρόνο αυξάνεται μας επιβάλλει επείγοντα μετρά προστασίας γιατην περιοχή του Ενετικού λιμένος καθώς και της περιοχής του ΚούμΚαπί.
Πιο συγκεκριμένα
Ενετικό λιμάνι
Άμεσος προγραμματισμός για ενίσχυση του βόρειου προστατευτικού μόλουμε κανονικό τοιχίο που πρέπει να είναι υπερυψωμένο καθώς και να επιμηκύνεται προς ανατολάς, για να υπάρξει επαρκής προστασία της παραλίας και των καταστημάτων κυρίως από βόρειους άνεμους.
Επίσης θα πρέπει επιτέλους να γίνει μόνιμη εγκατάσταση του φανού σήμανσης ώστε να σταματήσει η σχεδόν κάθε χρόνο απώλεια του λόγο κυματισμού με αποτέλεσμα να κινδυνεύουν πλοία .
Επί προσθέτως θα πρέπει να ενισχυθεί με μπλόκια όλο το βόρειο κρηπίδωμα του Ενετικού λιμένος ώστε να αποφύγουμε και άλλες καταρρεύσεις .
Κουμ Καπί
Καμία παρέμβαση και μελέτη αναβάθμισης του ΚούμΚαπί δεν μπορεί να γίνει εάν δεν προστατευτεί από τους Βόρειους ανέμους .
Επιτακτική ανάγκη να δημιουργηθεί βόρειο κρηπίδωμα που θα προστατεύει το παραλιακό μέτωπο της περιοχής καθώς και προμαχώνα Mocenico που κινδυνεύει να καταρρεύσει.
Επειδή αυτό θεωρείται αναγκαίο θεωρώ ότι βάζουμε και τα πρώτα θεμέλια για την δημιουργία μαρίνας στο ΚουμΚαπί .
Το έργο του κρηπιδώματος που είναι ιδιαίτερα κοστοβόρο,μπορεί να καλυφτεί από τα έργα υποδομής της μαρίνας αντί να πληρωθεί από το Λιμενικό Ταμείο.
Επίσης η υλοποίησης της μελέτης Τσακαλάκη μπορεί και αυτή να ενταχτεί με μικρή σχετικά τροποποίηση στην κατασκευή της μαρίνας και να μην επιβαρυνθεί το Λιμενικό ταμείο.
Σχετικά με τα πλεονεκτήματα της Μαρίνας στην περιοχή του ΚουμΚαπί θα ήθελα να υπενθυμίσω.
Στην πρόταση η χωρητικότητα είναι για 416 σκάφη με μεγάλη δυνατότητα αύξησης των θέσεων εάν το βόρειο κρηπίδωμα επεκταθεί ανατολικότερα.
Κατά την γνώμη μας το Δημοτικό Λιμενικό θα πρέπει .
ζητώντας συμμετοχή (ΣΔΙΤ) η μηνιαίο μίσθωμα με το οποίο θα καλυφτεί το κόστος των μελετών ενώ το Λιμενικό ταμείο θα έχει ένα πάγιο έσοδο.
Επίσης να συνειδητοποιήσουμε ότι τέτοια έργα μπορούν να γίνουν μόνο από ιδιωτικούς και φορείς και ΣΔΙΤ ενώ το νέο ΕΣΠΑ μπορεί να συμβάλει αποφασιστικά στην υλοποίηση της πρότασης.
Η πόλη μας λόγο της ιδιαίτερης αισθητικής της μπορεί να γίνει μόνιμη κατοικία για περίπου 1600 ανθρώπους που μπορούν ζουν μονίμως στα σκάφη τους ,Χειμώνα καλοκαίρι ενισχύοντας την τοπική κοινωνία.
«Δεν θα δείτε ποτέ από εμένα και το ΠΑΣΟΚ να πάμε στο παρασκήνιο, να κάνουμε…
«Κίνημα Δημοκρατίας» είναι το όνομα του κόμματος του Στέφανου Κασσελάκη όπως ανακοίνωσε, εν μέσω χειροκροτημάτων, στο Ίδρυμα…
Στο πλαίσιο της διήμερης περιοδείας του στην Κρήτη, ο Γενικός Γραμματέας της Κεντρικής Επιτροπής του…
Σοβαρό τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε έξω από το Ναυτικό Νοσοκομείο Χανίων, με θύματα δύο πεζούς που…
Τα 18,8 δισ. ευρώ προσέγγισαν οι ταξιδιωτικές εισπράξεις στη χώρα μας την περίοδο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου 2024,…
Μια 27χρονη γυναίκα που κατήγγειλε τον πατέρα της για σεξουαλική κακοποίηση όσο εκείνη ήταν μόλις…
This website uses cookies.