Categories: ΤΟΠΙΚΑ

Επιτυχημένη η τουριστική παρουσία της Κρήτης στη χώρα των Βίκινγκς

Θετικά είναι τα μηνύματα από τις Σκανδιναβικές χώρες για τον Ελληνικό τουρισμό, ιδιαίτερα για τον τουρισμό της Κρήτης, καθώς οι τάσεις της τουριστικής κίνησης είναι αυξητικές σε σχέση με πέρυσι. Η Σκανδιναβική αγορά είναι μια σταθερή αγορά για την Κρήτη που με τις ομορφιές και το ανθρώπινο πρόσωπο της Κρητικής φιλοξενίας φαίνεται ότι κερδίζει ολοένα και μεγαλύτερο μερίδιο σε σύγκριση με άλλους Ελληνικούς προορισμούς.

Οι διαπιστώσεις αυτές προκύπτουν από τη μεγάλη συμμετοχή και το έντονο ενδιαφέρον των επισκεπτών, αλλά και επαγγελματιών του τουρισμού, για την Κρήτη στην τουριστική έκθεση¨Grekland Panorama”, που πραγματοποιήθηκε στη Στοκχόλμη της Σουηδίας από 13 εως15 Φεβρουαρίου. Η “Grekland Panorama” είναι αφιερωμένη αποκλειστικά στους Ελληνικούς προορισμούς και η Περιφέρεια Κρήτης συμμετείχε με μεγάλο περίπτερο.

Την πρώτη ημέρα πραγματοποιήθηκαν στοχευμένες δράσεις-ενημέρωση για τις παραδοσιακές αλλά και τις νέες τουριστικές τάσεις που αφορούν τη Σκανδιναβική αγορά και είχαν ως στόχο την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου όπως π.χ. γκολφ, περιπατητικό και ιατρικό τουρισμό. Πραγματοποιήθηκαν επίσης επαφές Β2Β μεταξύ Κρητικών τουριστικών επιχειρηματιών και Σκανδιναβών τουριστικών φορέων.

Η δεύτερη μέρα, ήταν αφιερωμένη στους επισκέπτες και στο περίπτερο της Περιφέρειας Κρήτης η προσέλευση ήταν μεγάλη. Οι επισκέπτες ενημερώθηκαν για την Κρήτη και γεύτηκαν παραδοσιακά Κρητικά εδέσματα από πιστοποιημένους παραγωγούς με την επιμέλεια του σεφ που συνόδευσε την αποστολή της Περιφέρειας. Αξίζει να σημειωθεί ότι στις γιγαντοοθόνες του «Ericsson Globe Arena» που πραγματοποιήθηκε η έκθεση προβλήθηκαν τα πολυβραβευμένα διαφημιστικά σποτ της Κρήτης.

Την Περιφέρεια Κρήτης εκπροσώπησε ο Εντεταλμένος Σύμβουλος Τουρισμού της Περιφέρειας Κρήτης, Μιχάλης Βαμιεδάκης, ο οποίος είχε πολλές σημαντικές επαφές με τουριστικούς παράγοντες της Σκανδιναβίας, εκπροσώπους ΜΜΕ αλλά και με το Ελληνικό Προξενείο στη Στοκχόλμη για την προετοιμασία στοχευμένων δράσεων που θα προβάλουν την Κρήτη και θα προσελκύσουν επισκέπτες στο νησί μας. Πραγματοποιήθηκαν παράλληλα επαφές με Σουηδούς κινηματογραφικούς παραγωγούς, προκειμένου να προωθηθεί ο κινηματογραφικός τουρισμός στο νησί μας και να αναδειχθούν όλα όσα έχει αυτό να προσφέρει μέσω της μικρής και μεγάλης οθόνης σε εκατομμύρια Σκανδιναβούς τηλεθεατές.

Ο Εντεταλμένος Σύμβουλος Τουρισμού της Περιφέρειας Κρήτης Μιχάλης Βαμιεδάκης δήλωσε για τα αποτελέσματα της έκθεσης : “Η Σκανδιναβία είναι μια αγορά που φέρνει στην Ελλάδα επισκέπτες υψηλού οικονομικού επιπέδου με αυξημένη αγοραστική δύναμη. Επισκέπτες που εκτιμούν και δείχνουν μεγάλο σεβασμό στον πολιτισμικό μας πλούτο και ταξιδεύουν μάλιστα τους περισσότερους μήνες σε σχέση με το μέσο όρο των άλλων αγορών. Στην «Greekland Panorama» οι υποψήφιοι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για τις επιλογές που προσφέρει η χώρα μας, αλλά και οι ‘Έλληνες επαγγελματίες για τις τάσεις της τοπικής αγοράς. Η Σκανδιναβία ευτυχώς δείχνει να μην έχει κάμψη στη ροή των κρατήσεων της τις τελευταίες εβδομάδες, όπως άλλες αγορές και συνεχίζει να κινείται σε θετικούς ρυθμούς. Ελπίζουμε αυτή η δυναμική να συνεχίσει, ώστε να κλείσει η τουριστική σαιζόν με θετικό πρόσημο για το νησί μας.”

Επόμενοι ευρωπαϊκοί σταθμοί για την προβολή της Περιφέρειας Κρήτης είναι οι διεθνείς εκθέσεις: Βελιγραδίου 19-22 Φεβρουαρίου, Χέρνινγκ Δανίας 20-22 Φεβρουαρίου, Βερολίνου 4-8 Μαρτίου, Μόσχας 18-21 Μαρτίου 2015. Στο Βελιγράδι και στο Χέρνινγκ η Περιφέρεια συμμετέχει εντός του περίπτερου του ΕΟΤ, ενώ στο Βερολίνο και τη Μόσχα με δικό της περίπτερο.

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

«Η Κολομβία της Ευρώπης»: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τα καρτέλ και το πώς λειτουργούν

Τους τρόπους με τους οποίους η Ελλάδα «καρτελοποιήθηκε» και έχει μετατραπεί σε «Κολομβία της Ευρώπης»,…

2 hours ago

Με αφορμή το ρεκόρ νεκρών από τροχαία στα Χανιά, οι ιστορικές καταβολές της έκφρασης “θυσία στον Μολώχ της ασφάλτου”

Με αφορμή την είδηση ότι τα πρωτεία των θανατηφόρων τροχαίων στην Ελλάδα έχει η Κρήτη…

4 hours ago

Επίθεση Ανδρουλάκη προς την κυβέρνηση: Εξοντωτικές οι αυξήσεις στα ασφάλιστρα Υγείας

Με την καθημερινότητα και κυρίως με τα ζητήματα που άπτονται του κόστους ζωής και της οικονομικής επιβάρυνσης των πολιτών επιχειρεί το ΠΑΣΟΚ να…

5 hours ago

Τάιλερ ΜακΜπέθ: «Ο Στέφανος Κασσελάκης θα γίνει μια μέρα ο επόμενος πρωθυπουργός»

Για τη χρονιά που πέρασε, τον Στέφανο Κασσελάκη, τον ΣΥΡΙΖΑ, αλλά και τη σχέση τους…

5 hours ago

Η Άννα Βίσση χόρεψε σούστα και πεντοζάλι με τον Όμιλο Βρακοφόρων Κρήτης!

Μια όμορφη έκπληξη περίμενε τη γνωστή τραγουδίστρια Άννα Βίσση, ανήμερα των γενεθλίων της στο κέντρο…

5 hours ago

“Το Αυγό”: Μεγάλη έρευνα του Bloomberg για την παγκόσμια βιομηχανία υποβοηθούμενης αναπαραγωγής με ειδική αναφορά στο σκάνδαλο στα Χανιά | Βίντεο

Μια πρόσφατη έρευνα του Bloomberg Businessweek έριξε φως στο αναπτυσσόμενο παγκόσμιο εμπόριο ανθρώπινων ωαρίων, αποκαλύπτοντας…

6 hours ago

This website uses cookies.