ΕΠΚΧΑΝ: Οι καταναλωτές των Χανίων νοιώθουν ανασφαλείς στους δρόμους της πόλης, από τις επιθετικές συμπεριφορές

Η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Ν.Χανίων ,χαρακτηρίζει  την  συνάντηση του Γενικού Αστυνομικού Διευθυντή Κρήτης, με  εκπροσώπους της Δημοτικής Αρχής Χανίων στις 19-04-2011, με πρωτοβουλία του Δημάρχου Χανίων κ. Μανώλη Σκουλάκη, άκρως σημαντική, αναγκαία  και επίκαιρη λόγω των ημερών, που η πόλη των Χανίων θα πλημμυρίσει από καταναλωτές ντόπιους και ξένους για να κάνουν τις αγορές τους όσο το δυνατό με ασφάλεια .

Τα καθημερινά κρούσματα επιθέσεων των ανύποπτων καταναλωτών .ιδίως ηλικιωμένων καταναλωτών, γυναικών κ.λ.π  μας έχουν φέρει σε απόγνωση.

Η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, δεχόμενη τα παράπονα των καταναλωτών, είχε  προγραμματίσει επίσκεψη διαμαρτυρίας αλλά και κάλεσμα για αύξηση της αστυνομικής επιτήρησης προς τον Αστυνομικό Διευθυντή Χανίων, και με δεδομένη την  παραπάνω σημαντική συνάντηση περιμένουμε να έχουμε μείωση των επιθετικών συμπεριφορών ,αλλά και το πέρασμα ασφάλειας προς τους καταναλωτές.

Ο φόβος που έχει  περάσει στους καταναλωτές, είναι τραγικό φαινόμενο, χαρακτηριστική είναι η καταγγελία καταναλώτριας που μας διαμαρτυρήθηκε ότι κατεβαίνοντας στην αγορά και κρατώντας κάποιες οικονομίες στην τσάντα της, για να εξοφλήσει “λογαριασμούς “πιάστηκαν οι μυς του χεριού της να κρατά δυνατά την τσάντα της.

Εμείς παρά τα μέτρα των δύο Φορέων συμβουλεύουμε :

1)Τις καταναλώτριες όταν κατεβαίνουν για ψώνια, ας μην είναι μόνες τους , ας κρατούν χρήματα μόνο για τις προϋπολογιζόμενες ανάγκες των αγορών τους .
2) Αποφεύγουμε τον συνωστισμό, όπου αυτός παρατηρείται.
3)Αποφεύγουμε να μιλάμε με άτομα άγνωστα για μας , καθώς οι ερωτήσεις τους ενδέχεται να βοηθούν τον συνεργό του ατόμου για να μας αποσπάσει το πορτοφόλι μας.
4)Αποφεύγουμε να δείχνουμε τα φιλανθρωπικά αισθήματά μας σε επαίτες (εμπόρους της δυστυχίας) υπάρχουν νόμιμες κοινωνικές δομές που μπορούμε να ενισχύσουμε .
Τέλος , κάθε πολίτης που πέσει θύμα κλοπής και το αντιληφθεί , άμεσα να ενημερώνει την Αστυνομική Υπηρεσία τηλ. στο 100

Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Ν.Χανίων
Ιωάννα Μελάκη

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Οι σκοτεινές πρακτικές των πλατφορμών παράδοσης φαγητού: Πώς επηρεάζουν καταναλωτές, εστιατόρια και διανομείς | Βίντεο

Οι πλατφόρμες παράδοσης φαγητού, όπως η efood και η Wolt, έχουν κυριαρχήσει στην Ελλάδα όμως…

11 mins ago

Πούτιν σε Βρυξέλλες – Κίεβο: «Πηγαίνετε να ξυριστείτε. Ζήστε χωρίς το αέριό μας»

Πούτιν απέκλεισε το ενδεχόμενο να παραταθεί η σύμβαση για την μεταφορά ρωσικού φυσικού αερίου μέσω της Ουκρανίας έως το τέλος…

1 hour ago

Η «παράξενη» περίπτωση του λαού της Γάζας

Του Γιώργου Ρήγα Αν κοιτάξει κανείς ψυχρά την κατάσταση μετά το πέρας 14 μηνών από…

1 hour ago

Φορολοταρία ΑΑΔΕ: Έγινε η κλήρωση – Πώς θα δείτε αν κερδίσατε έως 100.000 ευρώ

Από 100.000 ευρώ μοίρασε σε 12 τυχερούς η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), στο πλαίσιο της…

1 hour ago

100 τρισ. δολάρια αλλάζουν χέρια. Και ο κόσμος μετατρέπεται σε… κληρονομοκρατία

Της Νατάσας Στασινού Τα επόμενα 25 χρόνια το χρήμα θα αλλάξει χέρια. Περίπου 100 τρισεκατομμύρια δολάρια μεταβιβάζονται…

2 hours ago

Αντιδράσεις για την απόφαση των Ισραηλινών να βομβαρδίσουν αεροδρόμιο της Υεμένης, ενώ ήταν σε αυτό ο επικεφαλής του ΠΟΥ

Καταδικάζει ο ΟΗΕ την κλιμάκωση της έντασης ανάμεσα στους Χούθι και το Ισραήλ, χαρακτηρίζοντας «εξαιρετικά…

2 hours ago

This website uses cookies.