Διαβάζοντας το κείμενο του Συντάκτη και Διευθυντή της εφημερίδας. nextdeal κ Ευάγγελου Σπύρου με θέμα : “Γνωρίζουν οι ασφαλιστές σας ,πότε μπήκε το πρώτο καροτσάκι στα σουπερμάρκετ;” οφείλω να καταθέσω ως απλή αναγνώστρια ,αλλά και χρόνια ασχολούμενη με την αγορά και τους Νόμους της , ότι με κατέπληξε!
Τα παραδείγματα της προσέλκυσης των καταναλωτών, αλλά και την συγκράτηση ολόκληρης της πίτας στην ασφαλιστική αγορά, είναι σπάνια δημόσια καθοδήγηση, για τις ασφαλιστικές εταιρείες στην οποία αποτυπώνεται η μακρόχρονη εμπειρία στον Χώρο της Ασφάλισης , στο κείμενο του γράφοντος κ.Ευαγγέλου Σπύρου.
Δανείζομαι τα λόγια του γράφοντος, τα παρακάτω λόγια του κειμένου, στα οποία συμφωνώ και επικροτώ, ευχόμενη να γίνουν πυξίδα για κάθε μία ασφαλιστική επιχείρηση ,για την δική της σωτηρία, με πολλαπλούς σωζόμενους , εργασία, οικονομία κ.λπ. π
“Πακέτα μπορούν να γίνουν για πολλά προϊόντα ώστε να παρακινηθούν οι πελάτες σε αγορές, πχ Ασφάλεια αυτοκινήτου και μια κάρτα εισόδου για τσεκάπ στο Ιασώ ή το Υγεία ή το Ιατρικό ή την Ευρωκλινική. Ασφάλεια αυτοκινήτου και Δωρεάν ή με έκπτωση βενζίνη μια φορά με την πληρωμή ασφαλίστρου. Ασφάλεια απλή και στις διακοπές (ένα μήνα) δωρεάν ή με 50% έκπτωση κάλυψη μεικτής ή κάλυψη πράσινης κάρτας ή μια ασφάλιση ταξιδιού.
Πολλά μικρά-μικρά γεμίζουν το καλάθι… Συνηθίστε τους ασφαλιστές σας να γυρίζουν στο γραφείο με «γεμάτο καρότσι»…
Παρακινήστε τους πελάτες να αγοράζουν πακετάκια πολλά, φθηνά, ΑΛΛΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ…
Έχετε πιο πολλές ιδέες εσείς, σας παρακαλώ μην ξεχνάτε τους ασφαλιστές μας!
Δείξτε και αυτούς που γεμίζουν τα καρότσια!
Έχετε τέτοιους ασφαλιστές και Managers αρκετούς. Δείξτε τους! Είναι επιτυχημένοι! Αναγνωρίστε τους! Σεβαστείτε τους! Τιμήστε τους. Ρίξτε μια «σφαλιάρα» που δεν τους τιμούν… Στείλτε στο διάολο τους μίζερους, τους μίρλες, τους κακοδιάθετους, τους απαιτητικούς, τους αγνώμονες, τους τεμπέληδες, τους κακομοίρηδες σε όποια ιεραρχία και αν είναι…”
Τέλος θέλουμε ως κοινωνία, αλλά και ως Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, να ευχαριστήσουμε τον κ.Σπύρου ,γιατή την υπέροχη προτροπή προς στους ασφαλιστές, για την σωστή διαχείριση των καταναλωτών, ο οποίος κατάφερε με την Ακαδημαϊκότητα ενός δασκάλου ,να περάσει δύσκολες “συνταγές” με λόγια απλά και νηφάλια, μη χρησιμοποιώντας γλώσσα πύρινη, την δυσκολία της κατάστασης της ασφαλιστικής αγοράς , δίνοντας τους οδηγίες , εργαλεία χρήσιμα ,προς στις ασφαλιστικές επιχειρήσεις χωρίς να σπείρει τον φόβο , αλλά μόνο κατέθεσε μήνυμα αισιοδοξίας με όλα τα γραφόμενα του, ότι τα πράγματα μπορούν να αλλάξουν στην Ιδιωτική Ασφαλιστική Αγορά, αν εκείνες τα χρησιμοποιήσουν με την πρέπουσα μεθόδευση.
Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Ν. Χανίων
Ιωάννα Μελάκη
Σε πλήρη ετοιμότητα δηλώνει ο ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ ενόψει της αυριανής διαδικασίας εκλογής προέδρου (Κυριακή 24 Νοεμβρίου). Σύμφωνα με ανακοίνωση…
Σε πολύ δύσκολη θέση είναι οι κυβερνήσεις των κρατών της ΕΕ που υποστηρίζουν σθεναρά το Ισραήλ, καθώς μετά…
Η 29η διάσκεψη των Ηνωμένων Εθνών για το κλίμα, COP29, που διεξάγεται αυτές τις ημέρες στην πρωτεύουσα…
Θερμοκρασίες ρεκόρ καταγράφηκαν το φετινό καλοκαίρι στις ελληνικές θάλασσες καθιστώντας το, το πιο ζεστό σε βάθος σαρακονταετίας…
Η βουλευτής Χανίων αποκαλύπτει, σε συνέντευξή της στα «Νέα» και στον Χρήστο Χωμενίδη, το παρασκήνιο…
Αναπάντεχη τροπή πήραν οι τελευταίες προετοιμασίες για έναν γάμο που επρόκειτο να γίνει σήμερα σε…
This website uses cookies.