ΕΠΚΧΑΝ: Προτροπές προς στις Ασφαλιστικές Εταιρείες

Διαβάζοντας το κείμενο του Συντάκτη και Διευθυντή της εφημερίδας. nextdeal κ Ευάγγελου Σπύρου με θέμα : “Γνωρίζουν οι ασφαλιστές σας ,πότε μπήκε το πρώτο καροτσάκι στα σουπερμάρκετ;” οφείλω να καταθέσω ως απλή αναγνώστρια ,αλλά και χρόνια ασχολούμενη με την αγορά και τους Νόμους της , ότι με κατέπληξε!

Έχοντας γνώση την επιστημονική εικόνα του Συντάκτη, ιδιαίτερα σε θέματα της ασφαλιστικής αγοράς είπα: Ακριβώς στην ώρα του “ένας μπροστάρης” διότι σε κάθε δυσκολία ,σε κάθε απαισιόδοξη κατάσταση ,και ιδιαίτερα τώρα που το σύννεφο της οικονομικής στενότητας ζώνει τον κάθε πολίτη, τον κάθε καταναλωτή ,χρειαζόμαστε , όχι το “πένθος” της κατάστασης αλλά ένα ανοιχτό μυαλό να μας καθοδηγήσει σε υπερβάσεις συλλογισμών , αποφάσεων και κινήσεων . Κινήσεις που μπορεί στο χθες να ήταν αχρείαστες  και για τις επιχειρήσεις και για τους καταναλωτές. Στο παρελθόν ο αγώνας των Ενώσεων Καταναλωτών ήταν, να πείσουμε τους καταναλωτές και να τους αποτρέψουμε σε αλόγιστες χρήσεις και Καταναλώσεις. Σήμερα σωστά το επισημαίνει ο κ.Σπύρου χρειάζεται λαϊκά να μαζέψουμε τα ‘ κομμάτια μας” για να μπορέσουμε να συμπορευθούμε και να ξεπεράσουμε την δύσκολη οικονομική κατάσταση, χωρίς να χάσουμε από αυτήν, αν χρησιμοποιήσουμε απλές μεθόδους ιδιαίτερα ενδιαφέρει εκείνους που οφείλουν να κρατήσουν το επιχειρηματικό κομμάτι που μέχρι χθες το διαχειριζόταν “αλάβωτο” αλλά και να μην απομακρύνουν τον καταναλωτή από τις αγορές τους.

Τα παραδείγματα της προσέλκυσης των καταναλωτών, αλλά και την συγκράτηση  ολόκληρης της πίτας στην ασφαλιστική αγορά, είναι σπάνια δημόσια καθοδήγηση, για τις ασφαλιστικές εταιρείες στην οποία αποτυπώνεται η μακρόχρονη εμπειρία στον Χώρο της Ασφάλισης , στο κείμενο του γράφοντος κ.Ευαγγέλου Σπύρου.

Δανείζομαι τα λόγια του γράφοντος, τα παρακάτω λόγια του κειμένου, στα οποία συμφωνώ και επικροτώ, ευχόμενη  να γίνουν πυξίδα για κάθε μία ασφαλιστική επιχείρηση ,για την δική της σωτηρία, με πολλαπλούς σωζόμενους , εργασία, οικονομία κ.λπ. π

“Πακέτα μπορούν να γίνουν για πολλά προϊόντα ώστε να παρακινηθούν οι πελάτες σε αγορές, πχ Ασφάλεια αυτοκινήτου και μια κάρτα εισόδου για τσεκάπ στο Ιασώ ή το Υγεία ή το Ιατρικό ή την Ευρωκλινική. Ασφάλεια αυτοκινήτου και Δωρεάν ή με έκπτωση βενζίνη μια φορά με την πληρωμή ασφαλίστρου. Ασφάλεια απλή και στις διακοπές (ένα μήνα) δωρεάν ή με 50% έκπτωση κάλυψη μεικτής ή κάλυψη πράσινης κάρτας ή μια ασφάλιση ταξιδιού.

Πολλά μικρά-μικρά γεμίζουν το καλάθι… Συνηθίστε τους ασφαλιστές σας να γυρίζουν στο γραφείο με «γεμάτο καρότσι»…

Παρακινήστε τους πελάτες να αγοράζουν πακετάκια πολλά, φθηνά, ΑΛΛΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ…

Έχετε πιο πολλές ιδέες εσείς, σας παρακαλώ μην ξεχνάτε τους ασφαλιστές μας!
Δείξτε και αυτούς που γεμίζουν τα καρότσια!

Έχετε τέτοιους ασφαλιστές και Managers αρκετούς. Δείξτε τους! Είναι επιτυχημένοι! Αναγνωρίστε τους! Σεβαστείτε τους! Τιμήστε τους. Ρίξτε μια «σφαλιάρα» που δεν τους τιμούν… Στείλτε στο διάολο τους μίζερους, τους μίρλες, τους κακοδιάθετους, τους απαιτητικούς, τους αγνώμονες, τους τεμπέληδες, τους κακομοίρηδες σε όποια ιεραρχία και αν είναι…”

Τέλος θέλουμε ως κοινωνία, αλλά και ως Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, να ευχαριστήσουμε τον κ.Σπύρου ,γιατή την υπέροχη προτροπή προς στους ασφαλιστές, για την σωστή διαχείριση των καταναλωτών, ο οποίος κατάφερε με την Ακαδημαϊκότητα ενός δασκάλου ,να  περάσει δύσκολες “συνταγές” με λόγια απλά και νηφάλια, μη χρησιμοποιώντας γλώσσα πύρινη, την δυσκολία της κατάστασης της ασφαλιστικής αγοράς , δίνοντας τους οδηγίες , εργαλεία χρήσιμα ,προς στις ασφαλιστικές επιχειρήσεις χωρίς να σπείρει τον φόβο , αλλά μόνο κατέθεσε μήνυμα αισιοδοξίας με όλα τα γραφόμενα του, ότι τα πράγματα μπορούν να αλλάξουν στην Ιδιωτική Ασφαλιστική Αγορά, αν εκείνες τα χρησιμοποιήσουν με την πρέπουσα μεθόδευση.

Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Ν. Χανίων
Ιωάννα Μελάκη

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Ιθαγενείς που εκλιπαρούν για χάντρες και καθρεπτάκια… τέτοιος ξεπεσμός

Τι άλλο να πούμε για την κατάντια που αποτυπώνετε στην είδηση με τους νηπιαγωγούς που…

20 mins ago

Κοινός φορτιστής για όλες τις συσκευές από σήμερα

Από σήμερα, 28 Δεκεμβρίου, όλες οι ηλεκτρονικές συσκευές θα πρέπει να χρησιμοποιούν αποκλειστικά καλώδια φόρτισης USB-C. Αυτό λέει η…

30 mins ago

Στα Χανιά για τα Χριστούγεννα ο Κυριάκος Μητσοτάκης με την οικογένειά του

Στα Χανιά περνά τις γιορτινές ημέρες των Χριστουγέννων ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, συνοδευόμενος από την…

38 mins ago

Σε ετοιμότητα η Κρήτη για την επερχόμενη κακοκαιρία

Σε πλήρη ετοιμότητα βρίσκονται η Πολιτική Προστασία και οι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Κρήτης ενόψει…

44 mins ago

Πατέρας για δεύτερη φορά ο Δήμαρχος Χανίων Παναγιώτης Σημανδηράκης

Ένα υγιέστατο αγοράκι υποδέχθηκαν σήμερα, Σάββατο 28 Δεκεμβρίου, ο Δήμαρχος Χανίων Παναγιώτης Σημανδηράκης και η…

46 mins ago

Καταγγελίες για την Teleperformance: Απολύσεις, μη ανανεώσεις συμβάσεων και κακές συνθήκες εργασίας στα Χανιά

Τα μέλη του Παραρτήματος Χανίων του Σωματείου Εργαζομένων της εταιρείας Teleperformance πραγματοποίησαν συνέντευξη Τύπου την…

51 mins ago

This website uses cookies.