Το ηλεκτρικό ρεύμα ,είναι ένα σημαντικό αγαθό, το οποίο ακριβοπληρώνει ο ΄Ελληνας Καταναλωτής, συγκριτικά με τον Ευρωπαίο καταναλωτή, μαζί με τις διάφορες ενσωματωμένες προσαυξήσεις.
Ο κάθε εργαζόμενος ,έχει δικαιώματα τα οποία σήμερα θίγονται είτε με μνημόνιο, η και χωρίς αυτό, μπορεί ελεύθερα να τα εκφράσει, αρκεί να μη θίγονται δικαιώματα άλλων πολιτών. Απαιτούνε οι εργαζόμενοι της ΔΕΗ, διασφάλιση εργασίας, θεμιτό είναι, και εμείς μαζί τους είμαστε, δεν λέμε κατάργηση της εργασίας και ουρά στα φιλάνθρωπα συσσίτια, αλλά μακριά η δική τους διεκδίκηση δικαιωμάτων, από τα δικαιώματα των καταναλωτών, ειδικά σε τουριστική περίοδο, σε περίοδο ζέστης, που η κάθε διακοπή θα φέρει αρνητικές συνέπειες στην συντήρηση των τροφίμων , με αποτέλεσμα να παίζεται η ασφάλεια αυτών, και να δημιουργείται κίνδυνος για την υγεία των καταναλωτών, αλλά και φθορά ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών μηχανημάτων, με τις απότομες διακοπές ρεύματος, που σύμφωνα με τους καταχρηστικούς όρους των συμβάσεων της ΔΕΗ, η ευθύνη ρίχνεται , πάντα τεχνηέντως στον καταναλωτή.
Δεν εναντιωνόμαστε στα εργατικά δικαιώματα των εργαζομένων στην ΔΕΗ, εναντιωνόμαστε στην δημιουργία αρνητικού προσήματος για τον καταναλωτή, που θα επιβαρυνθεί αφενός να πληρώσει τα πάγια των ωρών, των ημερών, μη δοσμένης κατανάλωσης, δηλαδή ο καταναλωτής, αυθαίρετα και ετσιθελικά να στερείται της παροχής ρεύματος, ενώ είναι συνεπής στην πληρωμή του λογαριασμού ρεύματος που καταναλώνει και του έχει χρεώσει η ΔΕΗ..
Επειδή υπάρχουν και άλλοι τρόποι, που μπορούν οι εργαζόμενοι της ΔΕΗ, να διαμαρτυρηθούν, να εκφράσουν την διαμαρτυρία τους την δυασαρέσκεια τους , απέναντι σε αυτά που μέλει να χάσουν, ας τους χρησιμοποιήσουν, αρκεί οι ευφερευτημένοι τρόποι, να μη αποβαίνουν εις βάρος των καταναλωτών, δεν κάνουμε καμία υπομονή ως καταναλωτές, οι οποίοι έχουμε αιτήσει να έχουμε ενέργεια, βάσει υπογραμμένη σύμβασης με τη ΔΕΗ,, ούτε δεχόμαστε κανένα να χρησιμοποιεί δικά μας δικαιώματα για να ασκήσει πίεση διεκδικώντας κλαδικά δικαιώματα.
Η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, επανειλημμένα ζήτησε την επιείκεια της ΔΕΗ ,για παροχή ρεύματος, στα φτωχά νοικοκυριά, δεν την είχε, ποτέ όμως , δεν συναντήσαμε την συμπαράσταση των εργαζομένων της ΔΕΗ, ποτέ δεν μίλησαν υπέρ των καταναλωτών εκείνων, που η στέρηση απασχόλησης, η ασθένεια, τους οδήγησε στην στέρηση του ρεύματος, κανένα Δελτίου Τύπου τους, δεν αναφέρεται σαυτή την ομάδα, των καταναλωτών της διπλανής πόρτας, στους καταναλωτές που ανέχεια τους οδήγησε να αυτοχερήσουν, και να χαθούν .
Τέλος η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, ζητά από τους καταναλωτές, που θα υποστούν βλάβη λόγω των διακοπών της ΔΕΗ , είτε στον ηλεκτρολογικό-ηλεκτρονικό μηχανισμό που διαθέτουν, αλλά και σε τρόφιμα λόγω μακράς διακοπής , να το καταγγείλουν αυτοπροσώπως στα γραφεία της. Κάθε ζημιωμένος καταναλωτής μπορεί να δέχεται ενημέρωση στα τηλέφωνα 2821092666 και 2821092306
Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης (Ε.Π.Κ.ΧΑΝ)
Ιωάννα Μελάκη
Η διαδικασία εκλογής νέου προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία ξεκίνησε το πρωί της Κυριακής στα Χανιά.…
Με την συμμετοχή πλήθους κόσμου, εκπροσώπων σωματείων και μαζικών φορέων πραγματοποιείται σήμερα Κυριακή στο «Σπίτι…
Στη διεκδίκηση αποζημιώσεων από τη Booking.com και εν γένει από τις πλατφόρμες κρατήσεων που είναι ευρύτερα γνωστές…
Το βράδυ του Σαββάτου, 23 Νοεμβρίου, ο Γενικός Γραμματέας της Κεντρικής Επιτροπής του ΚΚΕ, Δημήτρης…
Σε πλήρη ετοιμότητα δηλώνει ο ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ ενόψει της αυριανής διαδικασίας εκλογής προέδρου (Κυριακή 24 Νοεμβρίου). Σύμφωνα με ανακοίνωση…
Σε πολύ δύσκολη θέση είναι οι κυβερνήσεις των κρατών της ΕΕ που υποστηρίζουν σθεναρά το Ισραήλ, καθώς μετά…
This website uses cookies.