Καθημερινά είναι τα παράπονα και η γκρίνια των καταναλωτών ,τόσο των ντόπιων, αλλά και εκείνων που διάλεξαν το νησί μας για να περάσουν τις ολιγοήμερες διακοπές τους.Τα παράπονα τους εστιάζονται στην ακρίβεια των υπηρεσιών και των προϊόντων που επιλέγουν από Εστιατόρια, Ταβέρνες, Καφετέριες, Μπαρ, Κέντρα διασκέδασης.
1} Τα είδη που προσφέρονται από τα παραπάνω καταστήματα διαμορφώνουν τις τιμές τους ελεύθερα, υποχρέωση έχουν οι επιχειρήσεις, μόνο να μας τις δηλώνουν δια του τιμοκαταλόγου που οφείλουν να τηρούν στο 50% των τραπεζιών, τιμοκατάλογοι που θα πρέπει να περιέχουν όλα τα προσφερόμεναείδη με τις αντίστοιχες τιμές.Οι καταναλωτές οφείλουν να <<τσεκάρουν>> στο τέλος όταν τους έρχεται η απόδειξη του λογαριασμού εάν καταγράφηκαν οι τιμές σύμφωνα με τον τιμοκατάλογο.
2)Οι καταναλωτές οφείλουν να ζητούν πάντα απόδειξη ,για το ποσό που πλήρωσαν, αφενός για να μπορέσουν να στηρίξουν τυχόν καταγγελία τους, αλλά και για την στήριξη της Οικονομίας της Χώρας μας.Δεν δεχόμαστε επί πλέον επιβάρυνση, δεν είναι νόμιμη, η τιμή που αναγράφεται στον τιμοκατάλογο είναι η τελική τιμή.
3) Oικαταναλωτές οφείλουν πριν επιλέξουν ένα κατάστημα να ερευνήσουν ταπροσφερόμενα είδη που θα επιλέξουν με τις αντίστοιχες τιμές, και εάν νομίζουν ότι δεν ανταποκρίνονται στα οικονομικά τους ,να μην το προτιμήσουν.
4)Οι καταναλωτές θα πρέπει να γνωρίζουν ότι κάθε κατάστημα εστίασης και αναψυχής, πρέπει να διαθέτει δελτία παραπόνων. όπου οι καταναλωτές μπορούν να διατυπώνουν την διαμαρτυρία τους και να ενημερώνουν και την Ε.Π.Κ.ΧΑΝ
Σημαντική ενημέρωση για τους καταναλωτές είναι ότι τα κρέατα προσφέρονται με το κιλό ζυγίζονται ψημένα και όχι νωπά, αντίστροφα τα ψάρια ζυγίζονται ωμά και προσφέρονται με σημείωμα που αναγράφεται το ακριβές βάρος(σε ωμό) και η τιμή του.
Επίσης η Χωριάτικη σαλάτα θα πρέπει να περιέχει φέτα ,το βάρος την οποίας να είναι τουλάχιστον 50 γραμ
Το νερό δεν είναι υποχρεωτικό να μας προσφέρεται σε φιάλη, η επιχείρηση υποχρεούται να μας προσφέρει πόσιμο νερό σε κανάτα, πληρώνουμε νερό εμφιαλωμένο μόνο εάν το έχουμε παραγγείλει όπως τα άλλα είδη.Ιδιαίτερη προσοχή οφείλουμε να δώσουμε στην χρέωση <<κουβέρ>> ΄΄εχει καταργηθεί δεν πρέπει να δεχτούμε τέτοια επιβάρυνση στον λογαριασμό μας.
Τέλος το ψωμί είναι είδος που το παραγγέλλομαι εάν δεν το επιθυμούμε , δεν είναι υποχρεωτική η κατανάλωσή του, δικαιούμαστε να το επιστρέψουμε .
Για παράπονα και για καταγγελίες, κάθε καταναλωτής μπορεί να τηλεφωνήσει στο Γραφείο Προστασίας και Ενημέρωσης του Καταναλωτή στα τηλ.262109266 κ.Μαυρακάκη Ελένη Δικηγορος , μέλος της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ.
Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών
Ιωάννα Μελάκη
Οι περιφερειακοί σύμβουλοι της «Λαϊκής Συσπείρωσης» Κρήτης κατέθεσαν ερώτηση προς τον περιφερειάρχη, ζητώντας άμεσες αποζημιώσεις…
Τα Χανιά θα γιορτάσουν με λαμπρότητα την Ημέρα των Ενόπλων Δυνάμεων στις 21 Νοεμβρίου, ημέρα…
Η απόφαση για αύξηση του τέλους ανθεκτικότητας στις βραχυχρόνιες μισθώσεις, όπως τα Airbnb, κατά 533%…
Ενημερωτική εκδήλωση για τις Ενεργειακές Κοινότητες θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2024 και ώρα…
Η Γραμματεία της Επιτροπής Ειρήνης Χανίων - μέλος της Ελληνικής Επιτροπής για την Διεθνή Ύφεση…
Με την ολοκλήρωση της ιδιαίτερα απαιτητικής φετινής αντιπυρικής περιόδου το Σωματείο Πυροσβεστών Ηρακλείου «Οι τρείς…
This website uses cookies.