ΕΛΛΑΔΑ

Ερευνα: 2 στους 3 ταξιδιώτες πρόθυμοι να αρχίσουν τα διεθνή ταξίδια

Η MINDHAUS, εταιρία στρατηγικής τουριστικού marketing και μέλος της V+O Greece, σε συνεργασία με το Pollfish, DIY ερευνητική πλατφόρμα, απέκτησαν πληροφορίες και insights μέσω πρωτογενούς, ποσοτικής έρευνας αναφορικά με τις ταξιδιωτικές τάσεις όπως αυτές επηρεάζονται και διαμορφώνονται λόγω Covid-19.

Σε δείγμα 2.750 ερωτώμενων σε ορισμένες από τις πλέον σημαντικές αγορές του Ελληνικού τουρισμού, τις ΗΠΑ, τη Μεγάλη Βρετανία, την Γερμανία, την Γαλλία και την Ιταλία, διερευνήθηκαν οι συμπεριφορές και οι προθέσεις τους σε ό,τι αφορά τα διεθνή ταξίδια αναψυχής.

37,9% των ερωτώμενων δήλωσε ότι είναι διατιθέμενοι να ταξιδέψουν ξανά μόλις αρθούν οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί και θα ενημερώνονται συνεχώς για την υγειονομική κατάσταση όσο σχεδιάζουν το ταξίδι τους. Ένα πρόσθετο και πολλά υποσχόμενο 28,1% δήλωσε ότι με την άρση των ταξιδιωτικών περιορισμών, θα προγραμματίσουν εκείνο το ταξίδι αναψυχής που ονειρευόντουσαν όλο αυτόν τον καιρό.

Παρόλο που όλοι οι ερωτώμενοι της έρευνας προσδιόρισαν την ανακάλυψη εμβολίου ως τον πρώτο παράγοντα για να ξεκινήσουν τα διεθνή ταξίδια, το παραπάνω 66% των ερωτώμενων δήλωσε ότι θεωρεί εξίσου σημαντικά τα σαφή υγειονομικά πρωτόκολλα κατά τη διάρκεια των μετακινήσεων (11,8% των απαντήσεων), τους προορισμούς που διαχειρίστηκαν αποτελεσματικά την κρίση του Covid-19 (11,7% των απαντήσεων), καθώς και την πραγματοποίηση τεστ ανίχνευσης Covid-19 πριν από την πτήση.

Η ομάδα αυτή επίσης, θεωρεί φέτος την Ασφάλεια, την Χαλάρωση, την Ξεγνοιασιά και την Διασκέδαση περισσότερο σημαντικές σε σχέση με τις περυσινές διακοπές τους, ακόμα και από το Προσιτό Κόστος. Πρόσθετα, αξιολογούν περισσότερο από πέρυσι, το αίσθημα Ανακάλυψης (Γαλλία) και Περιπέτειας (ΗΠΑ) για το επόμενο διεθνές τους ταξίδι.

Σύμφωνα με την έρευνα και για την ίδια ομάδα ταξιδιωτών, η Γαλλία (55%), η Μεγάλη Βρετανία (55%) και η Γερμανία (62%) είναι περισσότερο έτοιμες να ξεκινήσουν τα διεθνή ταξίδια, καθώς τα ανάλογα ποσοστά των ερωτώμενων δήλωσαν ότι προτίθεται να ταξιδέψουν στο εξωτερικό εντός του 2020.

“Παρόλο που η κατάσταση για το επόμενο τρίμηνο φαίνεται γενικά δυσμενής, βλέπουμε ότι 2 στους 3 ταξιδιώτες να θέλουν πραγματικά να ξεκινήσουν τα ταξίδια αναψυχής στο εξωτερικό μόλις αρθούν οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί και δεν θα περιμένουν την ανακάλυψη εμβολίου για να το κάνουν. Αντιλαμβανόμαστε επίσης ότι εκτός από την ασφάλεια, αναζητούν εμπειρίες χαλάρωσης, ξεγνοιασιάς και διασκέδασης ακόμα περισσότερο από πριν». δήλωσε ο Θεόφιλος Κυρατσούλης, Γενικός Διευθυντής της MINDHAUS. «Mε βάση τα δεδομένα αποδεικνύεται ότι η Ελλάδα κατέχει τα βασικά εκείνα στοιχεία στο μυαλό των ταξιδιωτών που την καθιστούν τον πιο ελκυστικό προορισμό της Μεσογείου για το επόμενο τρίμηνο, ιδιαίτερα για συγκεκριμένα τμήματα της αγοράς, και μέσα στους πιο ελκυστικούς μεσοπρόθεσμα, κάτι εξαιρετικά χρήσιμο στη στρατηγική και στο marketing για το στάδιο της ανάκαμψης”.

“Γνωρίζουμε πόσο σημαντικά είναι τα δεδομένα για τις επιχειρήσεις κατά τη διάρκεια του Covid-19, ειδικότερα για τους τομείς που έχουν επηρεασθεί περισσότερο όπως τα ταξίδια και ο τουρισμός ” είπε ο John Papadakis, CEO του Pollfish, “Σαν ένα πρωτοπόρο εργαλείο έρευνας, χαιρόμαστε που μπορούμε να προσφέρουμε σε βάθος πληροφόρηση για να υποστηρίξουμε τον τομέα αυτό να επανέλθει στις προηγούμενες του επιδόσεις”.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στις 13 & 14 Μαΐου 2020 και απευθύνθηκε σε άτομα άνω των 18 ετών που είχαν σχεδιάσει τουλάχιστον ένα ταξίδι αναψυχής στο εξωτερικό για το 2020. Είχε ως στόχο να κατανοήσει – μεταξύ άλλων – την πρόθεση των ξένων ταξιδιωτών να ταξιδέψουν ξανά στο εξωτερικό και πότε, πως έχει επηρεαστεί ο διαθέσιμος προϋπολογισμός τους, με ποιον θα ταξιδέψουν, με τι είδους ταξιδιωτικό περιεχόμενο έχουν αλληλοεπιδράσει κατά τη διάρκεια της πανδημίας, τι είδους εμπειρία θα αναζητήσουν στο επόμενο ταξίδι τους και ποιες χώρες σκοπεύουν να επισκεφθούν για αναψυχή με έμφαση στη Μεσόγειο και στην Ελλάδα.

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Οι πρώτες δηλώσεις του Σωκράτη Φάμελλου: “Ο ΣΥΡΙΖΑ ξαναξεκινάει. Θα χτίσουμε το σπίτι μας από την αρχή”

Σε μία ιστορική ημέρα για τον ΣΥΡΙΖΑ, ο Σωκράτης Φάμελλος, νέος πρόεδρος του κόμματος, προχώρησε…

4 hours ago

Συντριπτική νίκη Πολάκη σε όλες τις κάλπες στα Χανιά – 100% στα Σφακιά – Αναλυτικά τα αποτελέσματα με ποσοστά

Η συμμετοχή στις εσωκομματικές εκλογές του ΣΥΡΙΖΑ στον νομό Χανίων χαρακτηρίστηκε από μεγάλη προσέλευση, με…

4 hours ago

Η πρώτη δήλωση Πολάκη: “Σήμερα είναι μια μέρα χαράς για τον ΣΥΡΙΖΑ γιατί το σχέδιο ρευστοποίησης από την ολιγαρχία απέτυχε”

Ο Παύλος Πολάκης, μετά την ολοκλήρωση των εσωκομματικών εκλογών του ΣΥΡΙΖΑ, όπου κατέλαβε τη δεύτερη…

4 hours ago

ΟΟΣΑ: Ξεζουμίζει τα νοικοκυριά η έμμεση φορολόγηση – Πρωταθλητές στον Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης

Μπορεί ο πρωθυπουργός να υπόσχεται φοροελαφρύνσεις για τη μεσαία τάξη, εν τω μεταξύ όμως η…

4 hours ago

Οι Αποκορωνιώτες ενώνουν τον αγώνα τους με τους κατοίκους των Κεραμειών ενάντια στους πυλώνες

Στις 28 Νοεμβρίου θα πραγματοποιηθεί συνάντηση με τους κατοίκους των Κεραμειών, με στόχο την ενημέρωση…

5 hours ago

Εκλογές ΣΥΡΙΖΑ: Νέος πρόεδρος ο Σωκράτης Φάμελλος

Ο Σωκράτης Φάμελλος είναι ο νέος πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία, καθώς κατάφερε να επικρατήσει από την…

5 hours ago

This website uses cookies.