Categories: ΤΟΠΙΚΑ

Ερώτηση Χ. Μαρκογιαννάκη για την ακτοπλοϊκή σύνδεση Κισάμου – Κυθήρων – Πελοποννήσου

Ερώτηση προς τον υπουργό Ναυτιλίας & Αιγαίου σχετικά με το ενδεχόμενο διακοπής ή αποδυνάμωσης της ακτοπλοϊκής σύνδεσης Καστελίου Κισάμου-Αντικυθήρων-Κυθήρων-Πελοποννήσου κατέθεσε ο βουλευτής Χανίων της Ν.Δ. Χρήστος Μαρκογιαννάκης στην οποία αναφέρει.
Η ακτοπλοϊκή σύνδεση του λιμένα του Καστελίου Κισάμου με τα  Αντικύθηρα, τα Κύθηρα και την Πελοπόννησο διευκολύνει τη διακίνηση ανθρώπων και αγαθών μεταξύ των συνδεομένων περιοχών, ταυτόχρονα όμως λειτουργεί και αναπτυξιακά για τους κατοίκους, ιδιαίτερα σε μια περίοδο οικονομικής κρίσης, η οποία έχει αναπόφευκτα επιφέρει σοβαρές συνέπειες και σε τοπικό επίπεδο.
Ωστόσο, κατά το τελευταίο διάστημα συζητείται έντονα το ενδεχόμενο διακοπής της σύνδεσης εξαιτίας παραμέτρων, όπως η έλλειψη ρευστότητας των εταιριών, η αύξηση των καυσίμων και η μείωση της επιβατικής κίνησης.
Σε μια περίοδο που οι τοπικές κοινωνίες αγωνίζονται να βρουν τον βηματισμό τους και να εισέλθουν εκ νέου σε αναπτυξιακή τροχιά, τέτοιου είδους ενέργειες ασφαλώς αποσταθεροποιούν κάθε προσπάθεια εξόδου από την κρίση, υπονομεύοντας παράλληλα την πάγια δέσμευση της Κυβέρνησης για εφαρμογή μιας νησιωτικής πολιτικής ουσιαστικής στήριξης των μικρών, απομονωμένων νησιών, όπως τα Κύθηρα και τα Αντικύθηρα.
ΚΑΤΟΠΙΝ ΤΩΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ: Ερωτάται ο κ. Υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου, αν προτίθεται να λάβει τις ως άνω επισημάνσεις υπ’ όψιν του και να μεριμνήσει για τη ματαίωση κάθε ενέργειας διακοπής ή αποδυνάμωσης της εν λόγω ακτοπλοϊκής σύνδεσης.

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Συνέντευξη Πολάκη για Μητσοτάκη, Κασσελάκη και στελέχη Νέας Αριστεράς – Τι πρέπει να κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ για να ξαναεπιστρέψει

Συνέντευξη: Χρόνης Διαμαντόπουλος Ο Κυριάκος Μητσοτάκης,  ο Στέφανος Κασσελάκης και τα στελέχη της Νέας Αριστεράς,  μπαίνουν στο…

6 hours ago

Τέμπη: «Μεγάλος αριθμός επιβατών δεν πέθαναν από τη σύγκρουση» – Απολύτως «σχεδιασμένη» η αλλοίωση του χώρου

Νέα στοιχεία για την τραγωδία των Τεμπών κατατέθηκαν στον εφέτη ανακριτή Λάρισας, με την συμπληρωματική έκθεση του πραγματογνώμονα Βασίλη…

6 hours ago

Νέα Αριστερά: Στηρίζει τη Λούκα Κατσέλη για Πρόεδρο της Δημοκρατίας

Την υποψηφιότητα της Λούκας Κατσέλη για το αξίωμα της Προέδρου της Δημοκρατίας στηρίζει η Νέα…

7 hours ago

Καίτη Γκρέυ: Έφυγε από τη ζωή η μεγάλη τραγουδίστρια – Σε ηλικία 100 ετών – Η τελευταία της επιθυμία

Έφυγε από τη ζωή, σε ηλικία 100 ετών, η Καίτη Γκρέυ. Η αγαπημένη τραγουδίστρια άφησε την τελευταία της…

7 hours ago

Η Μέρκελ «πήρε το όπλο της»: «Πρέπει να αντιδράσουμε ενωμένοι ενάντια στον Τραμπ – Η Ευρώπη είναι η ασφάλεια ζωής μας»

«Η Ευρώπη είναι η ασφάλεια ζωής μας», ανέφερε η πρώην καγκελάριος Άνγκελα Μέρκελ και, ενόψει της επιστροφής…

7 hours ago

Χανιά: Έως και 20 χρόνια φυλάκισης για τον 45χρονο οδηγό της Πόρσε – Απορρίφθηκε το αίτημα του

Στις φυλακές Κορυδαλλού θα βρίσκεται από αύριο Δευτέρα ο 45χρονος οδηγός της Πόρσε, που το περασμένο Σάββατο σκότωσε…

9 hours ago

This website uses cookies.