ΕΣΕΕ: «Υλοποίηση της καμπάνιας «AGORA» σε Κρήτη και Δωδεκάνησα»

Σε αυτήν την κρίσιμη συγκυρία, το ελληνικό εμπόριο και το υγιές κομμάτι της μικρής και μεσαίας επιχειρηματικότητας οφείλουν να δώσουν τη δική τους απάντηση, το «δυναμικό τους παρόν». Στο πλαίσιο της προσπάθειας που κάνει η ΕΣΕΕ για την τόνωση της αγοράς τη φετινή τουριστική περίοδο,  προχώρησε στην προώθηση διαφημιστικών προτάσεων που κινούνται σε δύο άξονες:

α. Τόνωση της αγοράς με την προσέλκυση τουριστών (αλλοδαπών και Ελλήνων).

β. Βελτίωση της αισθητικής εικόνας που παρουσιάζουν τα κλειστά μαγαζιά.

Γι’ αυτό το λόγο, απέστειλε προς όλες τις Ομοσπονδίες της και τους Εμπορικούς Συλλόγους διαφημιστικό υλικό σε ηλεκτρονική μορφή το οποίο περιλαμβάνει:

  1. Αυτοκόλλητο βιτρίνας: Το αυτοκόλλητο βιτρίνας είναι το λογότυπο – slogan των νέων ενεργειών. Discover agora, shopping in Greece. Στην ουσία, το αυτοκόλλητο αυτό είναι το σήμα που λέει στον τουρίστα – αγοραστή ότι βρίσκεται σε ένα μαγαζί που τηρεί τις προδιαγραφές για μια καλή αγοραστική εμπειρία- shopping experience.
  2. Αφίσα – Greece: sea, sun & shopping: Σε αυτή την αφίσα πολύ εύστοχα και δημιουργικά χρησιμοποιούμε τα 3 S για τα οποία είναι γνωστή η Ελλάδα (σε Έλληνες και ξένους), αντικαθιστώντας το τρίτο S με το Shopping. Έτσι, ισχυροποιούμε πολύ το μήνυμά μας, δημιουργώντας στο μυαλό του καταναλωτή μια νέα κατάσταση προς όφελός μας.
  3. Αφίσα – κλειστά μαγαζιά: Με αυτή την αφίσα η καταθλιπτική εικόνα των κλειστών καταστημάτων αλλάζει. Χρησιμοποιούμε μια ενδιαφέρουσα γυναίκα (έτσι ώστε να τονωθεί η γυναικεία επιχειρηματικότητα), η οποία μας ρωτάει: μήπως εδώ βρίσκεται το νέο σου μαγαζί; Μια αφίσα που ομορφαίνει, παρακινεί προς ενοικίαση και σίγουρα μας κάνει να νιώσουμε καλύτερα στην εικόνα ενός κλειστού μαγαζιού.

Η ΕΣΕΕ μετά την πρωτοβουλία “Shopping Festival” του Εμπορικού Συλλόγου Αλεξανδρούπολης, ζήτησε τις άμεσες ενέργειες, από όλες τις Ομοσπονδίες και ιδιαίτερα από τις δύο πλέον «τουριστικές» της Κρήτης και της Δωδεκανήσου να αξιοποιήσουν το διαφημιστικό υλικό, ώστε με τη συμμετοχή των Εμπορικών Συλλόγων να συμβάλουν στην τόνωση των τοπικών αγορών.

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

ΣΥΡΙΖΑ: Υποψήφιος πρόεδρος ο Γκλέτσος – «Ο Κασσελάκης δεν είχε κάνει ούτε θαλαμοφύλακας και τον βάλαμε στρατηγό»

Την υποψηφιότητα του συνοδευόμενη από 32 υπογραφές κατέθεσε ο Απόστολος Γκλέτσος κατά την διάρκεια της…

6 hours ago

ΠΑΣΟΚ: Ζητείται ελπίς

Του Αργύρη Αργυριάδη Δικηγόρου Οι εσωκομματικές εκλογές του ΠΑΣΟΚ προκάλεσαν το ζωηρό ενδιαφέρον της κοινωνίας,…

6 hours ago

Τέμπη: Sold out η συναυλία στη μνήμη των θυμάτων

Εξαντλήθηκαν τα εισιτήρια για τη συναυλία της προσεχούς Παρασκευής (11/10) στο Καλλιμάρμαρο που είναι αφιερωμένη στα θύματα της τραγωδίας…

6 hours ago

Τα εκλογικά κέντρα στο νομό Χανίων για τις εσωκομματικές εκλογές του ΠΑΣΟΚ

Στη δημοσιότητα έδωσε η ΝΕ Χανίων του ΠΑΣΟΚ τα εκλογικά κέντρα που θα μπορούν να…

6 hours ago

Πολάκης: Να ξεφύγουμε από τη μικροπρέπεια των καταγγελιών και να κάνουμε προγραμματικό διάλογο

«Χαίρομαι που ο Στέφανος Κασσελάκης αποφάσισε παρά τις εισηγήσεις που είχε δεχτεί από διάφορους, να…

6 hours ago

Γεωργόπουλος: Ο Κασσελάκης μου ζήτησε να υποθηκεύσω το κτίριο της Κουμουνδούρου

Αποκαλυπτικός ήταν ο πρώην οικονομικός διευθυντής του ΣΥΡΙΖΑ Θύμιος Γεωργόπουλος ο οποίος μιλώντας στο ATTICA…

6 hours ago

This website uses cookies.