Σε αυτήν την κρίσιμη συγκυρία, το ελληνικό εμπόριο και το υγιές κομμάτι της μικρής και μεσαίας επιχειρηματικότητας οφείλουν να δώσουν τη δική τους απάντηση, το «δυναμικό τους παρόν». Στο πλαίσιο της προσπάθειας που κάνει η ΕΣΕΕ για την τόνωση της αγοράς τη φετινή τουριστική περίοδο, προχώρησε στην προώθηση διαφημιστικών προτάσεων που κινούνται σε δύο άξονες:
α. Τόνωση της αγοράς με την προσέλκυση τουριστών (αλλοδαπών και Ελλήνων).
β. Βελτίωση της αισθητικής εικόνας που παρουσιάζουν τα κλειστά μαγαζιά.
Γι’ αυτό το λόγο, απέστειλε προς όλες τις Ομοσπονδίες της και τους Εμπορικούς Συλλόγους διαφημιστικό υλικό σε ηλεκτρονική μορφή το οποίο περιλαμβάνει:
Η ΕΣΕΕ μετά την πρωτοβουλία “Shopping Festival” του Εμπορικού Συλλόγου Αλεξανδρούπολης, ζήτησε τις άμεσες ενέργειες, από όλες τις Ομοσπονδίες και ιδιαίτερα από τις δύο πλέον «τουριστικές» της Κρήτης και της Δωδεκανήσου να αξιοποιήσουν το διαφημιστικό υλικό, ώστε με τη συμμετοχή των Εμπορικών Συλλόγων να συμβάλουν στην τόνωση των τοπικών αγορών.
Την υποψηφιότητα του συνοδευόμενη από 32 υπογραφές κατέθεσε ο Απόστολος Γκλέτσος κατά την διάρκεια της…
Του Αργύρη Αργυριάδη Δικηγόρου Οι εσωκομματικές εκλογές του ΠΑΣΟΚ προκάλεσαν το ζωηρό ενδιαφέρον της κοινωνίας,…
Εξαντλήθηκαν τα εισιτήρια για τη συναυλία της προσεχούς Παρασκευής (11/10) στο Καλλιμάρμαρο που είναι αφιερωμένη στα θύματα της τραγωδίας…
Στη δημοσιότητα έδωσε η ΝΕ Χανίων του ΠΑΣΟΚ τα εκλογικά κέντρα που θα μπορούν να…
«Χαίρομαι που ο Στέφανος Κασσελάκης αποφάσισε παρά τις εισηγήσεις που είχε δεχτεί από διάφορους, να…
Αποκαλυπτικός ήταν ο πρώην οικονομικός διευθυντής του ΣΥΡΙΖΑ Θύμιος Γεωργόπουλος ο οποίος μιλώντας στο ATTICA…
This website uses cookies.