Σε αυτήν την κρίσιμη συγκυρία, το ελληνικό εμπόριο και το υγιές κομμάτι της μικρής και μεσαίας επιχειρηματικότητας οφείλουν να δώσουν τη δική τους απάντηση, το «δυναμικό τους παρόν». Στο πλαίσιο της προσπάθειας που κάνει η ΕΣΕΕ για την τόνωση της αγοράς τη φετινή τουριστική περίοδο, προχώρησε στην προώθηση διαφημιστικών προτάσεων που κινούνται σε δύο άξονες:
α. Τόνωση της αγοράς με την προσέλκυση τουριστών (αλλοδαπών και Ελλήνων).
β. Βελτίωση της αισθητικής εικόνας που παρουσιάζουν τα κλειστά μαγαζιά.
Γι’ αυτό το λόγο, απέστειλε προς όλες τις Ομοσπονδίες της και τους Εμπορικούς Συλλόγους διαφημιστικό υλικό σε ηλεκτρονική μορφή το οποίο περιλαμβάνει:
Η ΕΣΕΕ μετά την πρωτοβουλία “Shopping Festival” του Εμπορικού Συλλόγου Αλεξανδρούπολης, ζήτησε τις άμεσες ενέργειες, από όλες τις Ομοσπονδίες και ιδιαίτερα από τις δύο πλέον «τουριστικές» της Κρήτης και της Δωδεκανήσου να αξιοποιήσουν το διαφημιστικό υλικό, ώστε με τη συμμετοχή των Εμπορικών Συλλόγων να συμβάλουν στην τόνωση των τοπικών αγορών.
Τριάντα δύο επιζώντες υπάρχουν μετά το αεροπορικό δυστύχημα στο Καζακστάν, σύμφωνα με τις καζάκικες αρχές και συγκεκριμένα…
Την Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024, στις 12:00 το μεσημέρι, πραγματοποιήθηκε μουσική πατινάδα με παραδοσιακά κάλαντα…
Αγαπητοί αναγνώστες, Ευχαριστούμε που είστε δίπλα μας και μας εμπνέετε να συνεχίσουμε τον δικό μας…
Η ψυχρή αέρια μάζα που έφτασε στην Κρήτη, σε συνδυασμό με διαταραχή στην ανώτερη ατμόσφαιρα,…
Επιβατικό αεροσκάφος με 110 ανθρώπους συνετρίβη, την Τετάρτη (25/12), κοντά στην πόλη Ακτάου του Καζακστάν και στον…
Έπεσε περαιτέρω στο 61% το ποσοστό ιδιοκατοίκησης στη χώρα μας, σύμφωνα με έρευνα της Metron Analysis. Θυμίζουμε ότι…
This website uses cookies.