Categories: ΤΟΠΙΚΑ

Ε.Π.Κ.Κρήτης: “Ελέγχω τις προσφορές των Σούπερ Μάρκετ, αποφεύγω την παραπλάνηση”

Επειδή, τα τελευταία χρόνια τα εισοδήματα των καταναλωτών έχουν μειωθεί μειώνοντας αντίστοιχα και τις αγορές τους στα καταστήματα ιδιαίτερα των τροφίμων κάποια Super Markets προκειμένου να προσελκύσουν τους καταναλωτές στις επιχειρήσεις τους, επιστρατεύουν νέους τρόπους προσέλκυσης με τις λεγόμενες “προσφορές”.

Τι πρέπει να γνωρίζουν οι καταναλωτές ως προς τις προσφορές των προϊόντων που αναγγέλλουν οι εμπορικές επιχειρήσεις;

Η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης επισημαίνει τα εξής:

  • Θα πρέπει υποχρεωτικά να αναγράφεται η τιμή πώλησης του προϊόντος, Π Ρ Ι Ν και Μ Ε Τ Α την προσφορά.
  • Η ένδειξη των παραπάνω τιμών πώλησης θα πρεπει να αναγραφεται με ισομεγέθη, ευδιάκριτα και ευανάγνωστα γράμματα με έμφαση στην τιμή πώλησης του προϊόντος
  • Επιτρέπεται η πληροφορηση στον καταναλωτή, με οποιονδήποτε τρόπο, ότι το συγκεκριμένο προϊόν, πωλείται σε χαμηλότερη τιμη..
  • Η τιμή του προϊόντος πριν από την προσφορά, δεν πρέπει να έχει αυξηθεί για τουλάχιστον δύο μήνες
  • Σε περίπτωση προσφοράς “1+1 δώρο” θα πρέπει υποχρεωτικά το προϊόν να πωλείται και μεμονωμένα, ώστε να μπορεί να γίνει σύγκριση

Η ΕΠΚ Κρήτης καλεί όλους τους καταναλωτές της Περιφέρειας Κρήτης, να επικοινωνήσουν με την’Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης και να καταγγείλουν οποιαδήποτε πρακτική παραπλάνησης υποπέσει στην αντίληψή τους, συμπληρώνοντας το Υπόδειγμα Καταγγελίας με θέμα “Καταγγελία παραπλανητικής προσφοράς” και στέλνοντάς το στο epkxan@gmail.com ή καλώντας στα τηλ 28210 – 92666 -92306

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

«Η Κολομβία της Ευρώπης»: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τα καρτέλ και το πώς λειτουργούν

Τους τρόπους με τους οποίους η Ελλάδα «καρτελοποιήθηκε» και έχει μετατραπεί σε «Κολομβία της Ευρώπης»,…

57 mins ago

Με αφορμή το ρεκόρ νεκρών από τροχαία στα Χανιά, οι ιστορικές καταβολές της έκφρασης “θυσία στον Μολώχ της ασφάλτου”

Με αφορμή την είδηση ότι τα πρωτεία των θανατηφόρων τροχαίων στην Ελλάδα έχει η Κρήτη…

4 hours ago

Επίθεση Ανδρουλάκη προς την κυβέρνηση: Εξοντωτικές οι αυξήσεις στα ασφάλιστρα Υγείας

Με την καθημερινότητα και κυρίως με τα ζητήματα που άπτονται του κόστους ζωής και της οικονομικής επιβάρυνσης των πολιτών επιχειρεί το ΠΑΣΟΚ να…

4 hours ago

Τάιλερ ΜακΜπέθ: «Ο Στέφανος Κασσελάκης θα γίνει μια μέρα ο επόμενος πρωθυπουργός»

Για τη χρονιά που πέρασε, τον Στέφανο Κασσελάκη, τον ΣΥΡΙΖΑ, αλλά και τη σχέση τους…

4 hours ago

Η Άννα Βίσση χόρεψε σούστα και πεντοζάλι με τον Όμιλο Βρακοφόρων Κρήτης!

Μια όμορφη έκπληξη περίμενε τη γνωστή τραγουδίστρια Άννα Βίσση, ανήμερα των γενεθλίων της στο κέντρο…

4 hours ago

“Το Αυγό”: Μεγάλη έρευνα του Bloomberg για την παγκόσμια βιομηχανία υποβοηθούμενης αναπαραγωγής με ειδική αναφορά στο σκάνδαλο στα Χανιά | Βίντεο

Μια πρόσφατη έρευνα του Bloomberg Businessweek έριξε φως στο αναπτυσσόμενο παγκόσμιο εμπόριο ανθρώπινων ωαρίων, αποκαλύπτοντας…

5 hours ago

This website uses cookies.