Χιλιάδες παραβάσεις, καταγγέλλει η Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, από τις Τράπεζες, οι οποίες χωρίς ενημέρωση του δανειολήπτη χρησιμοποιούν ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα των δανειοληπτών εκχωρώντας την είσπραξη των ποσών των δανείων σε εισπρακτικές εταιρείες, οι οποίες προχωρούν σε τηλεφωνικές συμφωνίες και εν συνεχεία “κατασκευάζουν” μονομερώς (πρακτικά συμφωνίας) με τους δανειολήπτες!
Αυτές τις “συμβάσεις” – ρυθμίσεις αποτυπώνοντας τις σε έγγραφα τις γνωστοποιούν πλέον στους ανυποψίαστους δανειολήπτες “προς γνώση και για τις έννομες συνέπειες” προκαλώντας τους , αγωνία και φόβο.
Συγκεκριμένα και σύμφωνα με την ανακοίνωση της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, :
“Στην ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, καθημερινά καταφθάνουν δανειολήπτες, αγχωμένοι, μα προπάντων φοβισμένοι, με έγγραφα Εισπρακτικών Εταιρειών στα χέρια, ζητώντας από τους νομικούς της Ένωσης, ερμηνεία επί αυτών.
Είναι τα γνωστά “πρακτικά” που στέλνουν οι εισπρακτικές εταιρείες, που αναφέρουν την πραγματοποιηθείσα “τηλεφωνική σύμβαση” και την ανάληψη υποχρεώσεων, από τους δανειολήπτες, με ρύθμιση τάχα ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗΣ
Για ενημέρωση των ανυποψίαστων δανειοληπτών, η ΄Ενωση παραθέτει παράδειγμα πρακτικού που συνήθως αποστέλλουν οι Εισπρακτικές Εταιρείες
Πρακτικό συμφωνίας (αρ.8 Ν.3758/2009) που χρησιμοποιούν οι Εισπρακτικές:
“Σε συνέχεια της μαγνητοφωνηθείσας τηλεφωνικής συνομιλίας, που είχατε με την Εταιρεία μας, το περιεχόμενο της οποίας αποτυπώνεται στο παρόν, το οποίο αποτελεί απόδειξη της πραγματοποιηθείσας συμφωνίας αποπληρωμής ληξιπρόθεσμης οφειλής σας , έχει καταγραφεί και θα τηρείται στην εταιρεία μας για ένα έτος από την πραγματοποίηση της, συμφωνήσατε σε ευνοϊκότερο τρόπο αποπληρωμής της οφειλής σας ως αυτή απορρέει εκ του τοκοχρεολυτικού δανείου.
α) Σύνολικό οφειλόμενο ποσό την …
β) Ποσό που αντιστοιχεί σε μη λογιστικοποιημένους τόκους
γ) Αριθμό δόσεων
δ) Ποσό μηνιαίας δόσης
Σημείωση: To ποσό της μηνιαίας δόσης, ενδέχεται να διαφοροποιηθεί
ε) Επιτόκιο: Κυμαινόμενο επιτόκιο
Επειτα από τα παραπάνω η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης εφιστά την προσοχή των καταναλωτών, μέλη της ή μη, στις τηλεφωνικές επικοινωνίες με τους υπαλλήλους των Εισπρακτικών Εταιρειών, όταν τηλεφωνικά τους ζητούν να ρυθμίσουν τα χρέη τους, επισημαίνοντας ακόμα ότι η επικοινωνία καταγράφεται, από τις Εισπρακτικές δημιουργούνται πρακτικά “συμφωνίας” από την απομαγνητοφώνηση της συνομιλίας και τέλος προχωρούνε σε διεκδικήσεις.
Ο κάθε δανειολήπτης μπορεί να λάβει έγκυρη ενημέρωση και συμβουλευτική από τις Πιστοποιημένες Ενώσεις Καταναλωτών ανά την Ελλάδα και βεβαίως και από την ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, στα τηλ. 2821092306 , 282109266 Χανιά, 28242020140 Ιεράπετρα.
Για την Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Η Πρόεδρος
Ιωάννα Μελάκη
Γράφει η Ιωάννα Μελάκη * Το μυαλό του μέσου Έλληνα, όσο αριστούχος της μαθηματικής εκπαίδευσης…
Σε μια συγκινητική εκδήλωση, οι μαθητές του 4ου Γυμνασίου Χανίων παρουσίασαν μια διασκευή του έργου…
Αποζημίωση για ιατρική αμέλεια ύψους περίπου 250 χιλιάδων ευρώ καλείται να πληρώσει το ΠΑΓΝΗ σε 39χρονο Κρητικό, επειδή ακρωτηριάστηκε…
«Σήμερα, Τετάρτη 20 Νοεμβρίου, είναι η τελευταία ημέρα των εκλογών του Επιμελητηρίου Χανίων. Είναι σημαντικό οι επιχειρηματίες…
Πέθανε σε ηλικία 72 ετών ο γνωστός ψυχίατρος Δημήτρης Σούρας. Ο Δημήτρης Σούρας πήγε στο νοσοκομείο με…
Το δρόμο για τη φυλακή πήρε την Τρίτη, μετά την απολογία του στην αρμόδια ανακρίτρια Ηρακλείου,…
This website uses cookies.