Η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, βρίσκεται στην δυσάρεστη θέση ,να μεταφέρει το περιεχόμενο της καταγγελίας δανειολήπτη μέλους της, όπου αποδεικνύεται περίτρανα ότι , ενώ η Κυβέρνηση προσπαθεί με τις νομικές εξαγγελίες της, να βοηθήσει τις Τραπεζικές Εταιρείες, εκείνες όχι μόνο δεν το σέβονται αλλά και δυναμιτίζουν κάθε προσπάθεια ισορρόπησης και αύλισης της ρευστότητας και της ισορροπίας μεταξύ δανειοληπτών -Τραπεζών.
Δανειολήπτης , κλήθηκε στις 1/6/2012 από την Τράπεζα να ρυθμίσει οφειλή προς αυτήν συνολικού ύψους 3.054,34 Ευρώ από ανοικτό αλληλόχρεο λογ/σμό υπογράφοντας πρόσθετη πράξη διακανονισμού (νέα σύμβαση) μηνιαίας ρύθμισης ,αρχής γενομένης πληρωμής από 1-07- 2012 έως 1-12-2013 με μηνιαία δόση 185,55 Ευρώ.
Η ΈΚΠΛΗΞΗ!!!Σύμφωνα με την καταγγελία του δανειολήπτη .”Σας ενημερώνω ότι στις 23/11/2012 με έκπληξη δέχτηκα επίσκεψη δικαστικού επιμελητή στην οικία μου ,όπου μου παρέδωσε επιστολή της Γενικής Τράπεζας η οποία μονομερώς κλείνει την σύμβαση που είχαμε υπογράψει την 1-6-2012 και ζητά άμεση καταβολή του συνολικού οφειλομένου ποσού συν αδικαιολόγητες επιβαρύνσεις και έξοδα και με απειλεί ότι σε περίπτωση άρνησής μου να συμμορφωθούμε με την πρόσκληση της μας δηλώνει ότι θα προβεί σε νόμιμες ενέργειες εναντίον μας για την είσπραξη της απαίτησής της και ότι είναι ευνόητο ότι θα μας επιβαρύνει με την δικαστική δαπάνη που αδίκαστη εις βάρος μας .την πραγματική αμοιβή του επιληφθησομενου δικηγόρου και του δικαστικού επιμελητή κατά τη διαδικασία της αναγκαστικής εκτέλεσης.
Παραγγέλλεται στον Δικαστικό Επιμελητή να επιδώσει την παρούσα στον …. ως Πιστούχο προς γνώση τους και για τις νόμιμες συνέπειες , αντιγράφοντας αυτή ολόκληρη στην Έκθεση Επίδοσής του.
Σας ενημερώνω ότι έχω προκαταβάλλει τα 2/3 (δηλ. 2000) του ρυθμιζόμενου κεφαλαίου και ότι η ημερομηνία λήξης της τελευταίας μηνιαίας δόσης είναι η 1-12-2013.
Καταγγέλλω λοιπόν την εν λόγω Τράπεζα(:GENIKI bank) για παράνομη και καταχρηστική συμπεριφορά εις βάρος μου.
Παρακαλώ όπως ενεργήσετε τα δέοντα μέσω της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή”
Έπειτα από την παραπάνω καταγγελία , που τα στοιχεία είναι αληθή, και κατατειθεμένα, η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, καλεί την Τράπεζα, να περιοριστεί στα νόμιμα ,αποφεύγοντας τις ασυμβιβστικές κινήσεις ,ακόμα δε, να σταματήσει την παραγωγή κεκαλημένης φοβίας στους καταναλωτές-πελάτες της, καθώς και οι καταναλωτές έχουν δικαιώματα ιδιαίτερα της καταγγελίας και όταν τεχνιέντος ασκείται ψυχολογική βίας.
Τέλος για ενημέρωση των καταναλωτών, η ΄Ενωση εκτός από την δημοσιοποίηση της καταγγελίας έχει προβεί και στην διαβίβαση αυτής στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή για τα περαιτέρω.
Για ενημέρωση-καταγγελίες στα τηλ.2821092666, 2821092306 Χανιά, και 2842020140 Ιεράπετρα.
Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Ιωάννα Μελάκη
Το Κοινωνικό Στέκι – Στέκι Μεταναστών Χανίων, με ανακοίνωσή του, αναφέρεται στις επαναλαμβανόμενες τραγωδίες που…
Την Παρασκευή, 27 Δεκεμβρίου 2024, στις 19:00, το Δημοτικό Γηροκομείο Χανίων ανοίγει τις πόρτες του…
Στα χέρια των αστυνομικών του Τμήματος Άμεσης Δράσης Χανίων βρέθηκε το βράδυ της Τετάρτης, 25…
Του Στέλιου Κουτρουμπά Η πρόσφατη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου για τη δημιουργία ενός «προσωρινού» χώρου…
Του Γιάννη Περράκη * Σε κάθε γωνιά της χώρας, σε κάθε πόλη που καλείται ένας…
Ο Καζαντζάκης το 1943 με τη γατούλα του Σμινθίτσα. Τον είχε σώσει από ασφυξία. Μια…
This website uses cookies.