Η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης (Ε.Π.Κ.ΧΑΝ), ενημερώνει τους καταναλωτές ότι, η Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού, συμφώνησε να καταβάλλει αποζημιώσεις στους καταναλωτές, για τις ηλεκτρικές συσκευές(ψυγεία, πλυντήρια κουζίνες κ.λ.π) που καίγονται ή χαλάνε, λόγω διακοπών του ρεύματος.Η συμφωνία αυτή επιτεύχθηκε κατόπιν παρεμβάσεων στην ΔΕΗ, της ΡΑΕ και του Συνηγόρου του Καταναλωτή, αλλά και της δημόσιας καταγγελίας της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ.Το ύψος της αποζημίωσης προς τους καταναλωτές, δεν έχει καθοριστεί ακόμα, μέλλεται να όμως
καθοριστεί σύντομα.. Η ΡΑΕ υποστηρίζει ότ,ι η αποζημίωση θα πρέπει να
είναι τουλάχιστον 500 Ευρώ/καταναλωτή, ενώ η ΔΕΗ έχει προτείνει 300
Ευρώ ,για τις μονοφασικές συνδέσεις και 400 Ευρώ για τις τριφασικές
παροχές.
α)Ο καταναλωτής, θα πρέπει να ενημερώνει τη ΔΕΗ ,για το συμβάν εντός τεσσάρων ημερών και να υποβάλλει σχετική αίτηση, κοινοποιώντας την και στην ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών . β)Ο καταναλωτής ,υποχρεούται να θέσει επί δύο ημέρες στην διάθεση της ΔΕΗ ,τις συσκευές ή τον εξοπλισμό που έχει υποστεί βλάβη, προς έλεγχο από την Τεχνική Υπηρεσία αυτής, πριν προβεί στην επισκευή αυτών.
γ)Η ΔΕΗ , θα διερευνά τις αιτίες της βλάβης, που υπέστησαν οι συσκευές του καταναλωτή , ενημερώνοντας και τον ίδιο τον καταναλωτή.
δ)Ο καταναλωτής ,οφείλει να αποδείξει με παραστατικό (απόδειξη παρ.υπηρεσιών ), ηλεκτρολογικού συνεργείου, την βλάβη που υπέστη και να αιτιολογείται σαυτήν και να τεκμηριώνεται στο παραστατικό ότι, η βλάβη περιήλθε, από ενδεχόμενη υπέρταση, αλλά και να αναγράφεται το κόστος αποκατάστασης των βλαβών ή αντικατάστασης των συσκευών.
ε)Ο καταναλωτής θα υπογράφει δήλωση , με την οποία θα δηλώνει ότι η ζημία στις συσκευές ή στον εξοπλισμό του, οφείλεται σε τυχαία βλάβη ή αστοχία του υλικού του δικτύου της ΔΕΗ, και ότι το απαιτούμενο χρηματικό ποσό είναι εύλογο και αντίστοιχο με την ζημιά την οποία έχει υποστεί.. Η χρονική διάρκεια της αποζημίωσης από την ΔΕΗ στον καταναλωτή θα δίνεται εντός μηνός. Η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, θεωρεί την κίνηση αυτή της ΔΕΗ, δέουσα ,πρέπουσα και δίκαιη, διότι επιτέλους η ΔΕΗ, αναγνωρίζει τα διακαιώματα των καταναλωτών, από τις βλαπτικές ενέργειες της, αναγνωρίζοντας την ζημιά προς τους καταναλωτές της, χωρίς να απαιτείται πλέον οι καταναλωτές, να εγείρουν δικαστικές αξιώσεις, βάσει του Α.Κ που
αναφέρεται ρητά “ότι όποιος ζημιώνει τον άλλο υπαίτια έχει υπερχρέωση
να τον αποζημιώσει”.
Για περισσότερη ενημέρωση στα τηλέφωνα της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ 2821092666 και 2821092306.
Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης
Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Ιωάννα Μελάκη
Τριάντα δύο επιζώντες υπάρχουν μετά το αεροπορικό δυστύχημα στο Καζακστάν, σύμφωνα με τις καζάκικες αρχές και συγκεκριμένα…
Την Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024, στις 12:00 το μεσημέρι, πραγματοποιήθηκε μουσική πατινάδα με παραδοσιακά κάλαντα…
Αγαπητοί αναγνώστες, Ευχαριστούμε που είστε δίπλα μας και μας εμπνέετε να συνεχίσουμε τον δικό μας…
Η ψυχρή αέρια μάζα που έφτασε στην Κρήτη, σε συνδυασμό με διαταραχή στην ανώτερη ατμόσφαιρα,…
Επιβατικό αεροσκάφος με 110 ανθρώπους συνετρίβη, την Τετάρτη (25/12), κοντά στην πόλη Ακτάου του Καζακστάν και στον…
Έπεσε περαιτέρω στο 61% το ποσοστό ιδιοκατοίκησης στη χώρα μας, σύμφωνα με έρευνα της Metron Analysis. Θυμίζουμε ότι…
This website uses cookies.