Ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα με φόρτιση από φωτοβολταϊκά τώρα και στην Ελλάδα

Η ηλεκτροκίνηση αποτελεί ένα νέο, πολύ σημαντικό τομέα της Ευρωπαϊκής Οικονομίας η ταχεία ανάπτυξη του οποίου μπορεί να συμβάλλει στη δημιουργία πολύ μεγάλου αριθμού νέων βιώσιμων θέσεων εργασίας, στην αύξηση του Εθνικού Εισοδήματος κλπ στην Ελλάδα και στην Ευρώπη και στην αποτελεσματική αντιμετώπιση της Κλιματικής Αλλαγής.

 

Η Ελλάδα ειδικότερα πρέπει να προετοιμασθεί έγκαιρα ώστε να δημιουργηθούν οι κατάλληλες υποδομές φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων κλπ, πολιτική που προϋποθέτει τη στενή συνεργασία όλων των ενδιαφερομένων μερών (Πολιτεία, θεσμικοί φορείς, Τοπική Αυτοδιοίκηση, επιχειρήσεις, κλπ).

Για τις ευρωπαϊκές επιχειρήσεις ηλεκτρικής ενέργειας η ηλεκτροκίνηση αποτελεί μια «μεγάλη πρόκληση», καθώς η ταχεία διεύρυνση του αριθμού ηλεκτρικών αυτοκινήτων δημιουργεί νέες ανάγκες και επιχειρηματικές ευκαιρίες για αύξηση της προσφοράς ηλεκτρικής ενέργειας, ανάπτυξη «έξυπνων δικτύων», μεγαλύτερη αξιοποίηση των ΑΠΕ κλπ.

Αυτά ήσαν μερικά από τα πρώτα συμπεράσματα που προέκυψαν κατά την πρώτη ενότητα εργασιών του «Διεθνούς Συνεδρίου για την Ηλεκτροκίνηση: Το Πρόγραμμα Green eMotion» που διοργανώνει η ΔΕΗ σήμερα στο Ζάππειο Μέγαρο και είναι υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής.

—Πιλοτικά στην Κοζάνη

Στο πλαίσιο της συμμετοχής της στο Πρόγραμμα Green eMotion η ΔΕΗ προχώρησε σε εφαρμογή της ηλεκτροκίνησης με φόρτιση σε δημόσιους χώρους στην Κοζάνη όπου έχουν εγκατασταθεί οκτώ σταθμοί, ενώ επτά ακόμα εγκαθίστανται στην Αθήνα.

Μάλιστα το πιλοτικό αυτό έργο ηλεκτροκίνησης που εφαρμόζεται στην Ελλάδα είναι ένα από τα δύο που υλοποιούνται στην Ευρώπη με το δεύτερο να πραγματοποιείται στη Βουδαπέστη.

Η Επιχείρηση είναι ένας από τους 43 σημαντικούς εταίρους που συμμετέχουν στο Πρόγραμμα Green eMotion, από τους τομείς της βιομηχανίας ηλεκτρολογικού εξοπλισμού και πληροφορικής, των κατασκευαστών ηλεκτρικών οχημάτων, ευρωπαϊκών μεγαλουπόλεων και ακαδημαϊκών κέντρων.

Στο πλαίσιο του Προγράμματος πραγματοποιούνται συνεχώς έρευνες και επιδείξεις, με στόχο τη δημιουργία ενός κοινά αποδεκτού και φιλικού για τους χρήστες πλαισίου για την ανάπτυξη της Ηλεκτροκίνησης, το οποίο θα συνδυάζει την ταχεία προσαρμογή με διαφορετικά συστήματα και αναπτυσσόμενες τεχνικές λύσεις με τη δημιουργία ενός βιώσιμου επιχειρηματικού περιβάλλοντος.

—Τα οφέλη και οι προοπτικές της ηλεκτροκίνησης

Ταα φορτία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων λόγω της μορφής τους και της δυνατότητας διαχείρισής τους δίνουν μια σημαντική ευκαιρία για τη μεγαλύτερη και πιο ασφαλή διείσδυση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας στα ηλεκτρικά συστήματα. Αυτό αποτελεί ένα στοιχείο της ηλεκτροκίνησης που επιβάλλει τον εκσυγχρονισμό των δικτύων και την ευρεία εφαρμογή των smartgrids.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΔΕΗ, Αρθούρο Ζερβό “μέσω των κατάλληλων πολιτικών θα μπορούσε ένα μεγάλο μέρος της αυξανόμενης παραγωγής από ΑΠΕ να απορροφάται για την κάλυψη των αναγκών της Ηλεκτροκίνησης” και στο πλαίσιο αυτό η ΔΕΗ “έχει αναλάβει
να εφαρμόσει την έξυπνη φόρτιση συνδεδεμένη με την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από φωτοβολταϊκά συστήματα“.

Από την πλευρά του, ο υπουργός Περιβάλλοντος Γιάννης Μανιάτης υπογράμμισε ότι “ο τομέας των ηλεκτρικών οχημάτων (Η/Ο) είναι ένας αναδυόμενος τομέας, ο οποίος μπορεί, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, να δημιουργήσει έως και 700.000 νέες θέσεις εργασίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση τα επόμενα 10 χρόνια. Από αυτές τις θέσεις εργασίας, τεκμηριωμένα η Ελλάδα μπορεί να δημιουργήσει τουλάχιστον τις 7.000“.

Αναφέρθηκε επίσης “στην πρόσφατη κατάθεση και ψήφιση της νομοθετικής διάταξης που προωθήσαμε και η οποία ρυθμίζει θέματα προδιαγραφών για τη λειτουργία των υποδομών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων” και ανακοίνωσε ότι “βρισκόμαστε στο στάδιο του σχεδιασμού και της διασφάλισης της χρηματοδότησης ενός πιλοτικού δικτύου ηλεκτρικής κινητικότητας στην Ελλάδα”.

Τέλος, ο υπουργός συνέδεσε την ηλεκτροκίνηση με την επίτευξη των κλιματικών στόχων της χώρας, την περιβαλλοντική μέριμνα και την αναπτυξιακή δυναμική.

econews

 

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Νέα Αριστερά: Στηρίζει τη Λούκα Κατσέλη για Πρόεδρο της Δημοκρατίας

Την υποψηφιότητα της Λούκας Κατσέλη για το αξίωμα της Προέδρου της Δημοκρατίας στηρίζει η Νέα…

10 mins ago

Καίτη Γκρέυ: Έφυγε από τη ζωή η μεγάλη τραγουδίστρια – Σε ηλικία 100 ετών – Η τελευταία της επιθυμία

Έφυγε από τη ζωή, σε ηλικία 100 ετών, η Καίτη Γκρέυ. Η αγαπημένη τραγουδίστρια άφησε την τελευταία της…

12 mins ago

Η Μέρκελ «πήρε το όπλο της»: «Πρέπει να αντιδράσουμε ενωμένοι ενάντια στον Τραμπ – Η Ευρώπη είναι η ασφάλεια ζωής μας»

«Η Ευρώπη είναι η ασφάλεια ζωής μας», ανέφερε η πρώην καγκελάριος Άνγκελα Μέρκελ και, ενόψει της επιστροφής…

16 mins ago

Χανιά: Έως και 20 χρόνια φυλάκισης για τον 45χρονο οδηγό της Πόρσε – Απορρίφθηκε το αίτημα του

Στις φυλακές Κορυδαλλού θα βρίσκεται από αύριο Δευτέρα ο 45χρονος οδηγός της Πόρσε, που το περασμένο Σάββατο σκότωσε…

2 hours ago

Αδερφός Αντώνη Καργιώτη: «Να δικαιωθεί ο αδελφός μου για τον άδικο χαμό του»

Στο Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο Πειραιά θα γίνει, αύριο Δευτέρα, η δίκη των τεσσάρων μελών του πληρώματος…

2 hours ago

Γάζα: Αντίστροφη μέτρηση για την απελευθέρωση των ομήρων – Τρεις παραιτήσεις ακροδεξιών υπουργών έφερε η εκεχειρία

Από τις 11:15 το πρωί βρίσκεται σε εφαρμογή η πολυπόθητη εκεχειρία στη Γάζα έπειτα από 15 μήνες…

3 hours ago

This website uses cookies.