Όσοι συμμετείχαν ή απλώς παραβρέθηκαν είχαν μόνο καλά λόγια για την αίσθηση που αποκόμισαν από έναν κεντρικό δρόμο της πόλης. Να είναι τόσο γαλήνιος αν και με αρκετό κόσμο. Να έχει δεκάδες παιδιά να περιφέρονται χωρίς να κινδυνεύουν ούτε αυτά ούτε η ψυχική υγεία των συνοδών τους. Να μπορούν να υπάρχουν άνθρωποι χωρίς φασαρία, εμπόδια, κίνδυνο. Να μπορείς να περπατήσεις βρε αδερφέ!
Οι αυτόπτες μάρτυρες της πρωτόγνωρης κατάστασης δεν μπορούσαν να κρύψουν ούτε την έκπληξή τους για την επιτυχή απελευθέρωση του δρόμου. Ούτε κι εμείς ως ποδηΛάτρεις το πιστεύαμε. Με τόσες ψευδείς υποσχέσεις και τέτοια απροθυμία των προηγούμενων διοικήσεων απλά περιμέναμε μια απ τα ίδια. Εξ ου και η άρνησή μας να έχουμε συμμετοχή στην διοργάνωση αυτή την φορά. Θέλαμε η δημοτική αρχή να πάρει μόνη της την πρωτοβουλία και την οργάνωση της, να «δώσει τις κατακτήριες εξετάσεις» της και να την αξιολογήσουν οι δημότες (κι εμείς). Δεν περιμέναμε να τις «περάσει». Ε λοιπόν, διαψευστήκαμε και ειλικρινά χαιρόμαστε για αυτό!
Καιρός λοιπόν για ουσιαστικές ενέργειες τώρα. Καταθέτουμε δημόσια (ξανά) στην δημοτική αρχή τις προτάσεις μας για μια πρώτη παρέμβαση στο κυκλοφοριακό χωρίς ή με μικρό οικονομικό κόστος και ελάχιστη γραφειοκρατία:
1. Απελευθέρωση από τα σταθμευμένα οχήματα των οδών στις οποίες (σύμφωνα με την προηγούμενη κυκλοφοριακή μελέτη) προβλέπονται οι ποδηλατικές λωρίδες και των οδών από τις οποίες διέρχονται λεωφορεία. Σε αυτές ήδη δεν επιτρέπεται η στάθμευση. Κόστος οικονομικό: πιθανά έσοδα. Κόστος πολιτικό: οι καταστηματάρχες που θέλουν να παρκάρουν απ’ έξω
2. Φωτισμός, ανεξίτηλος χρωματισμός και σήμανση των διαβάσεων πεζών, των σημείων με ράμπες και των στάσεων λεωφορείων (με προτεραιότητα σε περιοχές σχολείων) και παρεμπόδιση στάθμευσης πριν και επί αυτών (όπως προβλέπει και ο κ.ο.κ.). Προτείνουμε αρχικά τοποθέτηση μόνιμων κώνων σήμανσης και ενημερωτικών πινακίδων (επιπλέον της υπάρχουσας σήμανσης) προς τους οδηγούς. Κόστος οικονομικό: οι κώνοι και οι πινακίδες. Κόστος πολιτικό: μηδέν
3. Απελευθέρωση πεζοδρομίων, πεζοδρόμων και πλατειών από οχήματα, τραπεζοκαθίσματα, αυθαίρετες κατασκευές κλπ εμπόδια για την κυκλοφορία των πεζών. Κόστος οικονομικό: πιθανά έσοδα. Κόστος πολιτικό: οι συνήθεις μαφιόζοι
Υπενθύμιση: Πάγιο και επίκαιρο πλέον αίτημα μας παραμένει η δημιουργία δικτύου ποδηλατοδρόμων. Οι Ποδηλάτρεις για ενδέκατη χρονιά (τα δέκα τα κλείσαμε) παραμένουμε παρόντες στην διεκδίκηση των αιτημάτων των αδύναμων χρηστών των δημόσιων χώρων της πόλης μας.
Συλλογικότητα
Μετάλλιο της τιμής (Medal of Honor) για "Εξαιρετική συμβολή στη διοίκηση της παραγωγής και τον…
Ο 52χρονος καθηγητής και ένας από τους πιο διάσημους οικονομολόγους στον κόσμο μιλάει στα «ΝΕΑ»…
Μια σειρά ευεργετικών αλλαγών στον ανθρώπινο οργανισμό πυροδοτούν δέκα με δεκαπέντε λεπτά συνεχούς γέλιου. Αρχικά ενεργοποιείται…
Το Πολυτεχνείο Κρήτης, με αφορμή τη συμπλήρωση των 40 χρόνων λειτουργίας του (1984-2024), διοργανώνει επετειακή εκδήλωση εορτασμού…
Το επίσημο Ισραήλ έχει δώσει στους Ισραηλινούς όλη την εικόνα και σίγουρα έχει πει λιγότερα από όσα…
Του Ιωάννη Ιντζέ * Λίγο μετά την μαζική επίθεση του Ιράν στο Ισραήλ με βαλλιστικούς…
This website uses cookies.