Ο Φιλ Σπέκτορ (Phil Spektor), ένας μουσικός παραγωγός τεράστια επιρροή και ο οποίος έφερε επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο η ροκ μουσική καταγράφηκε στις αρχές της δεκαετίας του 1960, πέθανε το Σάββατο σε ηλικία 80 ετών.
Το 2009 ο Σπέκτορ καταδικάστηκε για τον φόνο της ηθοποιού Λάνα Κλάρκσον και από τότε βρισκόταν φυλακή εκτίοντας ποινή κάθειρξης 19 χρόνων.
Ογκόλιθος για τη δεκαετία του 60, ο πιο ισχυρός άνδρας στην Atlantic Records ο Σπέκτορ έχασε γρήγορα το δρόμο για τη μουσική επιτυχία στα επόμενα χρόνια.
Ο δύσκολος χαρακτήρας του με τις συχνές εκρήξεις- συχνά απειλούσε με όπλο τους συνεργάτες του, ενώ δεν το είχε σε τίποτα να πυροβολήσει στον αέρα ακόμη και μέσα στο στούντιο- τον απομάκρυνε από τις συνεργασίες με τα μεγάλα ονόματα την ίδια στιγμή που και η μουσική είχε πια αλλάξει και το wall of sound ήταν πια κάτι το παρωχημένο.
Χωρίς επιτυχία ή δημιουργικότητα, αλλά με πολλά εκατομμύρια στη διάθεση του, ο Σπέκτορ έγινε μια γραφική φιγούρα στο περιθώριο της βιομηχανίας του θεάματος.
Ώσπου το 2003 βρέθηκε ξαφνικά στην πρώτη σελίδα για πολύ διαφορετικούς λόγους. Στις 3 Φεβρουαρίου του 2003, μια γυναίκα, η ηθοποιός Λάνα Κλάρκσον, βρέθηκε νεκρή στο Κάστρο του Σπέκτορ, την περίφημη βίλα του στο L.A με τα 33 δωμάτια, τα ηλεκτροφόρα σύρματα, τα σκυλιά, και τα δεκάδες πιστόλια τα οποία ήταν το φετίχ του.
Ο Σπέκτορ ισχυρίζόταν ότι η Κλάρκσον, που εργαζόταν σε εστιατόριο του Λος Άντζελες και είχε φύγει μαζί του νωρίτερα το ίδιο βράδυ από τη δουλειά της για να τον συνοδεύσει στην έπαυλη του, είχε αυτοκτονήσει.
Η αστυνομία όμως είχε διαφορετική άποψη.
Όταν το 1966 βγήκε το single της Tina Turner «River Deep, Mountain High», με την υπογραφή του, το κομμάτι έφτασε στο No3 των βρετανικών charts και στο No 88 των αμερικάνικων.
Ο Σπέκτορ εξοργίστηκε και κλείστηκε στη βίλα του, αποφεύγοντας να δει οποιονδήποτε. Δύο χρόνια αργότερα βγήκε από την απομόνωση, αλλά δεν έκανε τίποτα σπουδαίο.
Τα κουτσομπολιά για την ψυχική του διαταραχή έδιναν κι έπαιρναν. Οι συνεργάτες του, που είχαν ήδη βιώσει την αλλοπρόσαλλη συμπεριφορά του, άρχισαν να απομακρύνονται.
Το 1969 βρέθηκαν στον δρόμο του οι Beatles.
Είχε ήδη στενή σχέση με τον Λένον και ανέλαβε την παραγωγή του πρώτου σόλο single, «Ιnstant Κarma».
Ακολούθησε ο Τζορτζ Χάρισον και το άλμπουμ «Αll Things Must Ρass», που παρέμεινε στα charts για 38 εβδομάδες.
Στη συνέχεια ανέλαβε το κύκνειο άσμα των Beattles, το Let it Be όπου ο Σπέκτορ έκανε θαύματα, ενώ άλλοι παραγωγοί το είχαν απορρίψει.
Η παρέμβασή του στο «Τhe Long And Winding Road» έκανε έξαλλο τον Πολ ΜακΚάρτνεϊ που έλεγε ότι ο παραγωγός ήθελε να τον καταστρέψει. Ο Σπέκτορ δικαιώθηκε το 1971 όταν το «Let It Βe» πήρε το Όσκαρ καλύτερου soundtrack….
Ο Φιλ Σπέκτορ διαγνώσθηκε με COVID-19 πριν από τέσσερις εβδομάδες και μεταφέρθηκε από το κελί της φυλακής, όπου εξέτιε 19χρονη ποινή φυκλάκισης για τον φόνο της Λάνα Κλάρκσον, σε νοσοκομείο.
Γιατί οι εργαζόμενοι πλήρους απασχόλησης, δεν έχουν δει καμία ουσιαστική μείωση του χρόνου εργασίας από τη δεκαετία…
Πολλές εκατοντάδες ήταν οι προσκεκλημένοι που πήγαν το απόγευμα του Σαββάτου στην εκκλησία όπου θα…
Ιδιαίτερη αύξηση στα περιστατικά για αδικήματα ενδοοικογενειακής βίας μέσα στο πρώτο δεκάμηνο του 2024 σε σχέση με…
Η διαδικασία εκλογής νέου προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία ξεκίνησε το πρωί της Κυριακής στα Χανιά.…
Με την συμμετοχή πλήθους κόσμου, εκπροσώπων σωματείων και μαζικών φορέων πραγματοποιείται σήμερα Κυριακή στο «Σπίτι…
Στη διεκδίκηση αποζημιώσεων από τη Booking.com και εν γένει από τις πλατφόρμες κρατήσεων που είναι ευρύτερα γνωστές…
This website uses cookies.