Με κείμενο που έδωσε στη δημοσιότητα η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης καταγγέλλει την “πολυεθνική εταιρεία” Κωτσόβολος γα προσπάθεια εκφοβισμού.
Στο κείμενο αναφέρονται τα εξής:
Η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, οφείλει να καταγγείλει Πολυεθνική εταιρεία ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών , με υποκατάστημα και στην πόλη των Χανίων,για την ανεπίτρεπτη συμπεριφορά του υπευθύνου του καταστήματος , προς τους καταναλωτές και εκπροσώπους των καταναλωτών (Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης) και να επιστήσει την προσοχή στους καταναλωτές , γα τις αγορές τους, καλώντας τους για άλλη μια φορά να επιλέγουν Χανιώτικες Επιχειρήσεις, Κρητικές επιχειρήσεις.
Αναλυτικότερα:
Καταγγέλουμε την επιθετική και εκφοβιστική συμπεριφορά του υπευθύνου της Εταιρείας …… ,προς τον εκπρόσωπο της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, Αντιπρόεδρο αυτής, όταν επισκέφθηκε το κατάστημα συνοδεύοντας καταναλώτρια ,μέλος της ΄Ενωσης Καταναλωτών΄, προκειμένου να διαχειριστεί τα δικαιώματά της.
Συγκεκριμένα η καταναλώτρια είχε καταγγείλει στην ΄Ενωση ,αγορά ηλεκτρικού προϊόντος, (ηλεκτρική κουζίνα) που στην πορεία αποδείχθηκε ελαττωματικό. Επειδή η εν λόγω εταιρεία .δεν είχε δώσει στην καταναλώτρια την απαραίτητη εγγύηση του προϊόντος, για να μπορεί να ολοκληρωθεί η καταγγελία, ειρηνικά και καλοπροαίρετα έγινε αυτή η προσέγγιση, για να βρεθεί λύση στην καταναλωτική διαφορά.
Επειδή η ΄Ενωση, έχει το δικαίωμα επίλυσης εξωδικαστικά της καταναλωτικής διαφοράς, αλλά έχει και το δικαίωμα παρουσίας της νομίμως, στις επιχειρήσεις για τους δικούς της σκοπούς, που δεν είναι άλλοι από τα νόμιμα συμφέροντα των καταναλωτών, θεωρούμε απαράδεκτη την όλη συμπεριφορά του εκπροσώπου της Πολυεθνικής Επιχείρησης, που υπάρχει και συντηρείται από τα χρήματα των Χανιώτικα καταναλωτών.
Έπειτα από τα παραπάνω η ΄Ένωση, καλεί τους καταναλωτές ,
-Να απέχουν από τις αγορές τους, από τις Πολυεθνικές, όταν εκείνες δεν σέβονται τα δικαιώματά τους ,ως καταναλωτές
-Να προτιμούν τις τοπικές επιχειρήσεις, όπου υπάρχει αποδεδειγμένη ανθρώπινη διαχείριση και κοινωνικό πρόσωπο.
Τέλος, ως Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, δηλώνουμε δημόσια ότι, πλέον καμία ανοχή , στους εκπροσώπους των εν λόγω εταιρειών, που όχι μόνο δεν σέβονται τα χρήματα των καταναλωτών, αλλά και “τσαμπουκάρουν” εις βάρος της διεκδίκησης των δικαιωμάτων των καταναλωτών, επίσης ακόμα δηλώνουμε ότι η ΄Ένωση ως θεσμικός φορέας των καταναλωτών, δεν εκφοβίζεται ούτε τρομοκρατείται , θα συνεχίσει να στηρίζει το δίκιο και τα δικαιώματα των καταναλωτών είτε δικαστικώς είτε εξωδίκως.
Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Ιωάννα Μελάκη
Γιατί οι εργαζόμενοι πλήρους απασχόλησης, δεν έχουν δει καμία ουσιαστική μείωση του χρόνου εργασίας από τη δεκαετία…
Πολλές εκατοντάδες ήταν οι προσκεκλημένοι που πήγαν το απόγευμα του Σαββάτου στην εκκλησία όπου θα…
Ιδιαίτερη αύξηση στα περιστατικά για αδικήματα ενδοοικογενειακής βίας μέσα στο πρώτο δεκάμηνο του 2024 σε σχέση με…
Η διαδικασία εκλογής νέου προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία ξεκίνησε το πρωί της Κυριακής στα Χανιά.…
Με την συμμετοχή πλήθους κόσμου, εκπροσώπων σωματείων και μαζικών φορέων πραγματοποιείται σήμερα Κυριακή στο «Σπίτι…
Στη διεκδίκηση αποζημιώσεων από τη Booking.com και εν γένει από τις πλατφόρμες κρατήσεων που είναι ευρύτερα γνωστές…
This website uses cookies.