Δήλωση του Περιφερειακού Σύμβουλου της «Ανυπότατης Κρήτης» Γιώργου Πιαγκαλάκη για τον ΒΟΑΚ:
Ο βασιλιά είναι γυμνός! Αυτό είναι το κύριο συμπέρασμα από την ιστορία του τελευταίου μήνα με τις κατολισθήσεις στο ΒΟΑΚ στην περιοχή του Σταλού. Όπου βασιλιάς βάλτε όποιον θέλετε. Από την κυβέρνηση και το υπουργείο Υποδομών μέχρι την περιφερειακή αρχή του κου Αρναουτάκη. Μέχρι να τελειώσει το «πινγκ πονγκ» αρμοδιοτήτων νέα προβλήματα είναι σίγουρο πως θα παρουσιαστούν.
Μόλις πριν από δυο μήνες … «μετά βαίων και κλάδων» υπογράφτηκε από τον Περιφερειάρχη σύμβαση με προϋπολογισμό 5 εκ. ευρώ για την συντήρηση του οδικού δικτύου στον ΒΟΑΚ για το τμήμα από Αγία Πελαγία προς Φόδελε και από την περιοχή του Κακού Όρους. Απορίας άξιον πως τα βρήκαν Υπουργείο υποδομών και Περιφερειάρχης τότε.
Τον Οκτώβρη το Υπουργείο Υποδομών έστελνε δελτίο τύπου που ανέφερε με στόμφο ότι η συμμετοχή ισχυρών ομίλων στους διεθνείς διαγωνισμούς για τον ΒΟΑΚ στέλνουν μήνυμα εμπιστοσύνης στη χώρα και δικαίωση των επιλογών της κυβέρνησης για τις διαγωνιστικές διαδικασίες. Δεν ξέρω αν οι κάτοικοι στον Σταλό συμμερίζονται αυτήν την εμπιστοσύνη.
Τελικά αυτό που προκύπτει είναι ότι κυβέρνηση και περιφέρεια έχουν αυξημένα αντανακλαστικά όταν είναι να εξυπηρετήσουν μεγαλοξενοδόχους και μεγαλοκατασκευαστές αλλά για την επίλυση προβλημάτων των απλών κατοίκων όπως φάνηκε με την κατολίσθηση στο Σταλό προχωρούν με ρυθμούς χελώνας .Και δεν είναι η πρώτη φορά που ο δρόμος αντιμετωπίζει προβλήματα κατολισθήσεων (πχ Πλατάνι).
Σημειωτέον: Μόλις τον Αύγουστο του 18 εντοπίστηκαν οι περιοχές αυξημένης επικινδυνότητας κατά μήκος του ΒΟΑΚ όπως προέκυψαν από την έκθεση εκτίμησης έργου της «Μελέτης Οδικής Ασφάλειας του ΒΟΑΚ» από τον Οργανισμό Ανάπτυξης Κρήτης.
Πρέπει άμεσα να αποκατασταθούν οι ζημιές με όλα τα αναγκαία τεχνικά έργα χωρίς μπαλώματα και προχειροδουλειές (κάτι συνηθισμένο άλλωστε σε προεκλογικές περιόδους) ώστε να μην προκύψουν παρόμοια προβλήματα στο μέλλον.
Αυτό που έχει ανάγκη ο τόπος είναι ένας σύγχρονος ασφαλής αυτοκινητόδρομος χωρίς διόδια για την εξυπηρέτηση των κατοίκων και των επισκεπτών του νησιού και όχι αυτοκινητόδρομος όπως σχεδιάζει η κυβέρνηση -δώρο στους μεγαλοεργολάβους και μεγαλοκατασκευαστές. Διερωτόμαστε γιατί μόνο το τρίτο τμήμα του BOAK, Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος, θα πραγματοποιηθεί ως δημόσιο έργο και τα άλλα δυο -το τμήμα Χανιά – Ηράκλειο, θα πραγματοποιηθεί με σύμβαση παραχώρησης και το τμήμα Χερσόνησος – Νεάπολη Λασιθίου, θα υλοποιηθεί μέσω ΣΔΙΤ (Σύμπραξη Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα);
Μήπως εκεί οφείλονται οι καθυστερήσεις, για το πώς θα ιδιωτικοποιηθεί-πουληθεί καλύτερα ο ΒΟΑΚ;
Γιατί οι εργαζόμενοι πλήρους απασχόλησης, δεν έχουν δει καμία ουσιαστική μείωση του χρόνου εργασίας από τη δεκαετία…
Πολλές εκατοντάδες ήταν οι προσκεκλημένοι που πήγαν το απόγευμα του Σαββάτου στην εκκλησία όπου θα…
Ιδιαίτερη αύξηση στα περιστατικά για αδικήματα ενδοοικογενειακής βίας μέσα στο πρώτο δεκάμηνο του 2024 σε σχέση με…
Η διαδικασία εκλογής νέου προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία ξεκίνησε το πρωί της Κυριακής στα Χανιά.…
Με την συμμετοχή πλήθους κόσμου, εκπροσώπων σωματείων και μαζικών φορέων πραγματοποιείται σήμερα Κυριακή στο «Σπίτι…
Στη διεκδίκηση αποζημιώσεων από τη Booking.com και εν γένει από τις πλατφόρμες κρατήσεων που είναι ευρύτερα γνωστές…
This website uses cookies.