Η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου σε ένα νησί όπως η Κρήτη μπορεί να ακούγεται και να φαίνεται ως αυτονόητη διαδικασία ωστόσο δεν είναι καθόλου απλή αφού απαιτείται η συνεργασία πολλών φορέων και πολλών υπουργείων έτσι ώστε το αποτέλεσμα να είναι το σωστό.Της Κατερίνας Μηναδάκη
Το θέμα της επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου φαίνεται να απασχολεί τους ξενοδόχους της Κρήτης που προσπαθούν να βρουν τους τρόπους με τους οποίους θα κινητοποιήσουν τον κρατικό μηχανισμό προκειμένου να συμβάλουν στη διαδικασία όλοι οι συναρμόδιοι φορείς. Η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου σε ένα νησί όπως η Κρήτη μπορεί να ακούγεται και να φαίνεται ως αυτονόητη διαδικασία ωστόσο δεν είναι καθόλου απλή αφού απαιτείται η συνεργασία πολλών φορέων και πολλών υπουργείων έτσι ώστε το αποτέλεσμα να είναι το σωστό. Όπως επεσήμανε σε ραδιοφωνικές του δηλώσεις στο Σκάι Κρήτης ο κ. Γιάννης Οικονόμου από την Ένωση Ξενοδόχων, δεν είναι θέμα πρωτοβουλίας ενός. Αφορά πολλούς και χρειάζεται συνεργασία, αμεσότητα και ταχύτητα προκειμένου να φέρει το θεμιτό αποτέλεσμα. Χρειάζεται οργάνωση και κίνητρα. Όμως στην Ελλάδα – δυστυχώς- πάντα κάπου κολλάνε τα πράγματα. Στην υπόθεση αυτή εμπλέκονται πολλοί. Τώρα κάνουμε ακόμα μία προσπάθεια και περιμένουμε να δούμε αν θα βγει κάποιο αποτέλεσμα, όμως χρειάζεται υπομονή και επιμονή.
Το Υπουργείο Τουρισμού
Σύμφωνα με τον κ. Οικονόμου στην Ελλάδα το Υπουργείο Τουρισμού δεν έχει καν τη θέση που του αρμόζει. Θα έπρεπε να έχει άλλο ρόλο το Υπουργείο Τουρισμού στην Ελλάδα. Τουλάχιστον τώρα έχουμε τον ίδιο υπουργό για μεγάλο χρονικό διάστημα και κάποια πράγματα έχουν αρχίσει να κινούνται πιο γρήγορα. Ωστόσο έχουμε πολύ δρόμο ακόμα να διανύσουμε για να πουληθεί ως τουριστικό προϊόν όλο το χρόνο η Κρήτη και όχι μόνο. Ρόλο σε αυτό παίζει ακόμα και η Τοπική Αυτοδιοίκηση. Όλα είναι πολύπλοκα στη χώρα μας, τόνισε ο κ. Οικονόμου.
Χρειάζονται κίνητρα
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι ξενοδόχοι της Κρήτης εμφανίζονται αποφασισμένοι να μην το βάζουν κάτω στο θέμα της επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου βάζοντας στο τραπέζι του διαλόγου θέματα όπως τα κίνητρα για τις αεροπορικές εταιρίες προκειμένου να έρχονται στο νησί και το καταχείμωνο, κίνητρα για τους ξενοδόχους – εργοδότες προκειμένου να λειτουργούν τα καταλύματα τους και το χειμώνα και να μπορούν να απασχολούν προσωπικό, σχεδιασμό ακόμα και σε συνεργασία με τους δήμους, με τη ΔΕΗ, με τους αρχαιολογικούς χώρους αλλά και με όποιον άλλο εμπλέκεται στη διαδικασία φιλοξενίας των ξένων επισκεπτών.
Δεν μπορείς να φέρεις κόσμο στο νησί και να τον έχεις σε μία ξαπλώστρα όλη τη μέρα. Τι εναλλακτικές του δίνεις; Τι προτάσεις του κάνεις; Τι του προσφέρεις; Αυτά είναι ζητούμενα πολύ σοβαρά που διαμορφώνουν και το προϊόν, επεσήμανε ο κ. Οικονόμου, τονίζοντας ότι μέχρι να γίνουν όλα αυτά οι τουρίστες επιλέγουν για τις χειμερινές τους διακοπές άλλους προορισμούς που όμως δεν έχουν 23 βαθμούς Νοέμβρη μήνα και ούτε την ομορφιά του δικού μας τόπου!
Τα στοιχεία που παρουσιάζει το Sky News δείχνουν ότι μέσα σε δύο χρόνια σημειώθηκε αύξηση 21% στις…
«Αυτοί οι δύο κατηγορούμενοι δημιούργησαν πραγματικά ένα σπίτι φρίκης και έθεσαν τις εξαιρετικά σκοτεινές επιθυμίες…
Σε όλο τον κόσμο το πλαστικό χρήμα κερδίζει έδαφος. Οι κάρτες και οι εφαρμογές στα κινητά…
Ελπίδα για το πολύπαθο Εθνικό Σύστημα Υγείας εξακολουθεί να δίνει το έμψυχο δυναμικό του, που…
Στις 20 Ιανουαρίου 2025 θα πραγματοποιηθεί η δίκη των δύο ψαράδων που κατηγορούνται για τη…
Είπαμε, να γιορτάσουμε τα Χριστούγεννα, να περάσουμε καλά, να κάνουμε και χαβαλέ, αλλά κάποιοι το…
This website uses cookies.