Κατακεραυνώνει σήμερα η εφημερίδα τα βιντεάκια που παρουσίασε χθες η υπουργός Τουρισμού με στόχο την ενίσχυση της τουριστικής συνείδησης, σημειώνοντας στο σχετικό ρεπορτάζ το κόστος τους αλλά και το γεγονός ότι τον τελευταίο μήνα έχει υπογραφεί η χρηματοδότηση εντύπων και εκδηλώσεων με δεκάδες χιλιάδες ευρώ.Στο άρθρο, που υπογράφει ο Στάθης Κουσουνής, και έχει τίτλο «24.600 ευρώ για τα χωρίς αισθητική βίντεο του ΕΟΤ» σημειώνεται μεταξύ άλλων: «Ετσι, στα τέλη Μαΐου ο γ.γ. του ΕΟΤ Πάνος Λειβαδάς ανέθεσε στην εταιρεία Beetroot Design Group τον σχεδιασμό και την παραγωγή του διαφημιστικού υλικού για την τηλεοπτική καμπάνια τουριστικής συνείδησης. Για 4 βίντεο με διαφορετική θεματολογία διάρκειας 40 δευτερολέπτων για τηλεοπτική και διαδικτυακή προβολή ο ΕΟΤ δαπάνησε 24.600 ευρώ (με ΦΠΑ). Η εν λόγω απόφαση είναι μία από τις πολλές που υπέγραψε ο κ. Λειβαδάς, ειδικά τον τελευταίο μήνα, για τη χρηματοδότηση με δεκάδες χιλιάδες ευρώ εντύπων, εκδηλώσεων και Τουριστικών Οργανισμών.»
Το άρθρο σημειώνει επίσης ότι σε μια χώρα σαν τη δικιά μας που ο τουρισμός θεωρείται βασικός οικονομικός μοχλός η εκπαίδευση θα έπρεπε να ξεκινά από τα σχολεία. Σημειώνεται ότι για την προβολή της καμπάνιας δεν προβλέπεται πρόσθετη δαπάνη από το Δημόσιο, καθώς θα προβληθεί ως κοινωνικό μήνυμα στα ΜΜΕ.
Πηγή: iefimerida.gr
Η εταιρεία John Deere, κορυφαίος κατασκευαστής γεωργικών μηχανημάτων, εφαρμόζει πολιτικές που περιορίζουν τους αγρότες από…
Εντός του 2025, πιθανόν κατά τους πρώτους μήνες του έτους, αναμένεται η απόφαση της αμερικανικής…
Στις 27 Ιανουαρίου 2025 στο αμφιθέατρο του Ωδείου Αθηνών θα πραγματοποιηθούν οι απονομές των βραβείων…
Εκδικάστηκε η υπόθεση της ρεθυμνιώτισας, Αγαθής Μαρκοπούλου, η οποία κατηγορούνταν για κλοπή ενός κινητού τηλεφώνου στην Κωνσταντινούπολη…
Βίαιη φραστική - και όχι μόνο - επίθεση που συνοδεύτηκε από αφαίρεση χρημάτων που προέρχονταν…
Σημαντική αλλαγή στο σκηνικό του καιρού προβλέπεται για τις επόμενες ημέρες, με την Εθνική Μετεωρολογική…
This website uses cookies.