Κατακεραυνώνει σήμερα η εφημερίδα τα βιντεάκια που παρουσίασε χθες η υπουργός Τουρισμού με στόχο την ενίσχυση της τουριστικής συνείδησης, σημειώνοντας στο σχετικό ρεπορτάζ το κόστος τους αλλά και το γεγονός ότι τον τελευταίο μήνα έχει υπογραφεί η χρηματοδότηση εντύπων και εκδηλώσεων με δεκάδες χιλιάδες ευρώ.Στο άρθρο, που υπογράφει ο Στάθης Κουσουνής, και έχει τίτλο «24.600 ευρώ για τα χωρίς αισθητική βίντεο του ΕΟΤ» σημειώνεται μεταξύ άλλων: «Ετσι, στα τέλη Μαΐου ο γ.γ. του ΕΟΤ Πάνος Λειβαδάς ανέθεσε στην εταιρεία Beetroot Design Group τον σχεδιασμό και την παραγωγή του διαφημιστικού υλικού για την τηλεοπτική καμπάνια τουριστικής συνείδησης. Για 4 βίντεο με διαφορετική θεματολογία διάρκειας 40 δευτερολέπτων για τηλεοπτική και διαδικτυακή προβολή ο ΕΟΤ δαπάνησε 24.600 ευρώ (με ΦΠΑ). Η εν λόγω απόφαση είναι μία από τις πολλές που υπέγραψε ο κ. Λειβαδάς, ειδικά τον τελευταίο μήνα, για τη χρηματοδότηση με δεκάδες χιλιάδες ευρώ εντύπων, εκδηλώσεων και Τουριστικών Οργανισμών.»
Το άρθρο σημειώνει επίσης ότι σε μια χώρα σαν τη δικιά μας που ο τουρισμός θεωρείται βασικός οικονομικός μοχλός η εκπαίδευση θα έπρεπε να ξεκινά από τα σχολεία. Σημειώνεται ότι για την προβολή της καμπάνιας δεν προβλέπεται πρόσθετη δαπάνη από το Δημόσιο, καθώς θα προβληθεί ως κοινωνικό μήνυμα στα ΜΜΕ.
Πηγή: iefimerida.gr
Μόνο ελάχιστες σταγόνες νερού έχουμε δει να πέφτουν στην Κρήτη, σε σχέση με τις αναμενόμενες βροχές παρότι διανύουμε…
Η δυναμική της Κρήτης όχι μόνο την φετινή τουριστική σεζόν αλλά και την επόμενη, φάνηκε στην ημερίδα…
Στην τύχη τους έχουν αφεθεί τα αγριοκάτσικα που ζουν στο νησί της Ντίας, καθώς ζουν…
Ο Όμιλος Φίλων του ποιητή Μανόλη Αναγνωστάκη διοργανώνει αύριο, Τετάρτη 6 Νοεμβρίου, στις 7:00 μ.μ.,…
Το Πολυτεχνείο Κρήτης με μεγάλη χαρά και ακόμα μεγαλύτερη συγκίνηση άνοιξε ξανά τις πόρτες του,…
Μανιταρόπιτα (πολύ ωραία) Ένα φύλλο σφολιάτα, δέκα φέτες ζαμπόν, 150 γρ. τυρί ένταμ, εκατόν πενήντα…
This website uses cookies.