Τη νέα τουριστική καμπάνια του Δήμου Χανίων, η οποία περιλαμβάνει ένα χαρτοφυλάκιο από ψηφιακό υλικό 30 θεματικών videos, σύντομης διάρκειας, παρουσίασε σήμερα κατά τη διάρκεια Συνέντευξης Τύπου, ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού, Νεκτάριος Ψαρουδάκης.
Τα30 θεματικά mini-videos, που σύντομα θα είναι διαθέσιμα σε όλα ταsocialmedia του Δήμου Χανίων, δημιουργήθηκαναπό το Τμήμα Τουρισμού, με την επιμέλεια του βιντεογράφου, Νικόλα Αναστασάκηκαι έχουνως στόχο την ανάδειξη ξεχωριστών σημείων, σε γωνιές του Δήμου Χανίων, τα οποία συνθέτουντην ιδιαίτερη ταυτότητα του τόπουκαι τον καθιστούν ασφαλή, ελκυστικό και πολυδιάστατο προορισμό για διακοπές καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.
Όπως επισήμανε ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού,Νεκτάριος Ψαρουδάκης κατά τη διάρκεια της ΣυνέντευξηςΤύπου: «Μετά από πολλούς μήνες, ο Δήμος Χανίων κατάφερε και δημιούργησε το απαραίτητο υλικό, έτσι ώστε να μπορούν να προβάλλονται οι ομορφιές του Δήμου Χανίων, απ’ τη μια άκρη έως την άλλη, από τα Κεραμεία μέχρι τηΝέα Κυδωνία και το Ακρωτήρι. Δημιουργήσαμε λοιπόν, 30 μικρά βίντεο για όλες τις περιοχές των Χανίων, τα οποία θα μας βοηθήσουν στην προβολή του τόπου και θα ενισχύσουν τον δυνητικό επισκέπτη να αντιληφθεί με σύγχρονο τρόπο και σε σύντομη διάρκεια, ότι τα Χανιά είναι ένας ξεχωριστός προορισμός και ένας υπέροχος τόπος. Όλα τα βίντεο δεν ξεπερνούν το ένα λεπτό, ώστε να μπορούν να κόβονται αλλά και να επεξεργάζονται για τη σύγχρονη εκδοχή του διαδικτυακού μάρκετινγκ».
Σύμφωνα με τον κ. Ψαρουδάκη,«τα βίντεο θα αναρτώνται σταδιακά σε όλα τα socialmedia του Δήμου Χανίων, ενώ παράλληλα θα προστεθούν στην πλατφόρμα του τουρισμού, www.chaniatourism.gr έτσι ώστε και ο επισκέπτης να μπορεί να τα δει αλλά και οι επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στον Τουρισμό, να έχουν τη δυνατότητα να τα χρησιμοποιήσουν για την προβολή του τόπου μας».
Στις τεχνικές λεπτομέρειες του εγχειρήματος αναφέρθηκε με τη σειρά του ο βιντεογράφος, Νικόλας Αναστασάκης, ο οποίος μοιράστηκε τη χαρά του για την ευκαιρία να αποτυπώσει με τη δική του οπτική και καλλιτεχνική ματιά, διαφορετικές περιοχές του Δήμου Χανίων. Αναφέρθηκε μάλιστα και στην ξεχωριστή συμβολή της tourleader, Ουρανίας Κυπριωτάκηστην οργάνωση της παραγωγής και στη βιντεοσκόπηση, ως προς το personalexperience.
Όπως τόνισε ο κ. Αναστασάκης: «στα βίντεο μπορεί να δει κανείς από το πώς γίνεται η τσικουδιά στα αμπέλια, στα Κεραμειά, μέχρι πώς μπορεί να πάει κάποιος για μπάνιο σε μία παραλία στα Σεϊτάν Λιμάνια, ώστεο επισκέπτης που θα το δει, να μπορεί να το ψάξει και να το βρει στο Google. Πρόκειται δηλαδή, για ένα μικρό, ψηφιακό τουριστικό οδηγό».
Παράλληλα, παρουσιάστηκε το πρώτο απόσπασμα (trailer) με μερικά στιγμιότυπα που περιέχονται στο συνολικό υλικό:
Το υλικό θα ανέβει στους επίσημους διαδικτυακούς τόπους του Δήμου Χανίων και θα είναι διαθέσιμο και στις επίσημες σελίδες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης:
Facebook: @ΔήμοςΧανίων – Municipality of Chania @Chania Tourism
Instagram: @chania.gr @chaniatourism
YouTube: ΔήμοςΧανίων – Municipality of Chania @municipalityofchania Chania Tourism @chaniatourism
Η Ελλάδα προχωρά στην απόσυρση ρωσικής προέλευσης αντιαεροπορικών συστημάτων, μεταξύ των οποίων τα S-300, αντικαθιστώντας…
Συντάξεις που μετά βίας θα ξεπερνούν τα 800 ευρώ μετά από 40 χρόνια εισφορών έρχονται…
Στη σύλληψη του ιδιοκτήτη του ελαιώνα και εργοδότη του 29χρονου που έπεσε στο πηγάδι βάθους -…
Η βιομηχανία της μόδας και οι φίλοι της θρηνούν την απώλεια της Τζωρτζίνα Κούπερ, μίας από…
Ο Φιλολογικός Σύλλογος Χανίων «Ο Χρυσόστομος» διοργανώνει εκδήλωση τη Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2024, στις 7:00…
Ανεπίδεκτο είσπραξης θεωρείται το 20% των χρεών προς τα ασφαλιστικά ταμεία. Το ποσό που έχει…
This website uses cookies.