Categories: ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Η σφαγή των Καλαβρύτων γίνεται ταινία στο Χόλιγουντ

«Απόηχοι του Παρελθόντος» ή «Echoes of the Past». Αυτός είναι ο τίτλος του ιστορικού δράματος που γυρίζεται σε ταινία στο Χόλιγουντ και περιγράφει την ιστορία της ανίερης σφαγής των 500 Καλαβρυτινών από τα στρατεύματα των Ναζί στις 13 Δεκεμβρίου 1943.

Τη σκηνοθεσία έχει αναλάβει ο Νικόλας Δημητρόπουλος, γνωστός στην Ελλάδα από την επιτυχημένη σειρά «Υπέροχα πλάσματα», αλλά και από τη συνεργασία του στην κινηματογραφική ταινία «Alter Ego».

Η ταινία βασίζεται στις εμπειρίες του συγγραφέα Νικόλαου Ανδρέου ο οποίος πέθανε πρόσφατα από καρκίνο. Ο Ανδρέου υπήρξε παιδί της Ούρσουλα Κράους, μιας δικηγόρου που είχε εκπροσωπήσει την ομοσπονδιακή κυβέρνηση της Γερμανίας απέναντι στις πολεμικές αποζημιώσεις που αξίωνε η Ελλάδα για το Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο.

Το έργο αποτελεί μια παραγωγή της εταιρείας «ΤerraMagma» χρηματοδοτείται από την οικογένεια του Τομ και της Σίας Σουλελέ, ομογενών από τα Καλάβρυτα, ενώ μέρος των εσόδων της θα δοθούν στη μαρτυρική περιοχή.

Σύμφωνα με πληροφορίες, στο καστ των ηθοποιών αναμένεται να λάβουν μέρος ηθοποιοί τόσο από το Χόλιγουντ όσο και από την Ελλάδα. Μέρος των γυρισμάτων θα πραγματοποιηθεί στα Καλάβρυτα αλλά και στη Γερμανία, με την ταινία να αναμένεται στις αίθουσες το 2016.

Το φιλμ «Echoes of the Past» είναι ένα ταξίδι στο χρόνο και την ιστορία, για το πώς τα γεγονότα διαμορφώνουν το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον. Όπως έλεγε και ο Ανδρέου, «η μοναχική ιστορία του καθενός από εμάς είναι γραμμένη από το χρόνο πάνω στις καταιγιστικές μνήμες αδύναμων ανθρώπων και αντηχεί στην αιωνιότητα πολύ καιρό αφότου έχουμε όλοι φύγει».

Ο ίδιος επισημαίνει – μεταξύ άλλων – στις διηγήσεις του: «Ο όρκος που πήρα εκείνη τη μοιραία ημέρα θα παραμείνει ανεκπλήρωτος, καταραμένος, τίποτε περισσότερα από μια αθετημένη υπόσχεση. Ήταν 13 Δεκεμβρίου του 1943, μια ημέρα που θα θυμάμαι για πάντα, μια ημέρα που τόσο η ανθρωπότητα όσο και ο Θεός ο ίδιος έμειναν απολύτως ακίνητοι…».

tvxs.gr

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Ν. Κανέλλου: Το εργαστηριακό ψάρι δεν είναι απομίμηση ψαριού

Στην τηλεόραση της Ναυτεμπορικής και την εκπομπή In Business, με τη Μαρία Σμιλίδου, μίλησε η καθηγήτρια Διατροφής…

47 mins ago

Απειλές Τραμπ κατά Πούτιν αν δεν σταματήσει ο “γελοίος πόλεμος” στην Ουκρανία

Απειλές κατά της Ρωσίας εξαπέλυσε ο Ντόναλντ Τραμπ κατά του Ρώσου ομόλογού του, Βλαντιμίρ Πούτιν, αν δεν σταματήσει άμεσα ο πόλεμος…

52 mins ago

Αποκαλυπτική έρευνα για την ακρίβεια: 63% ακριβότερο το καλάθι με βασικά τρόφιμα σε σύγκριση με το 2021 – Μειώθηκε η ιδιοκατοίκηση, αυξήθηκαν τα επιτόκια

Αποκαλυπτικά είναι τα στοιχεία που φέρνει στο φως της δημοσιότητας η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας (ΕΕΚΕ) για…

53 mins ago

Σωκράτης Φάμελλος: «Είναι παράλογο τα κέρδη των τραπεζών να είναι 4,5 δισεκατομμύρια ευρώ τον χρόνο»

«Την ανάγκη αξιοποίησης της συμμετοχής του Δημοσίου και αύξηση της παρέμβασης της πολιτείας και στους…

60 mins ago

Λήγει το 18μηνο της προφυλάκισης γιατρών στο κύκλωμα βρεφών: Σε εξέλιξη η έρευνα για τη ‘βιομηχανοποίηση’ των γεννήσεων

Στις 7-8 Φεβρουαρίου αναμένεται να συμπληρωθεί το 18μηνο της προφυλάκισης γιατρών που κατηγορούνται ότι εμπλέκονται…

1 hour ago

Τέμπη: «Είναι ξεκάθαρο ότι στο ηχητικό ακούμε τα παιδιά μας, ακούω τον γιο μου» λέει ο Ασλανίδης – Το μήνυμα της Καρυστιανού στον ανακριτή

Τα ηχητικά ντοκουμέντα του 112 που κάνουν τον γύρο του διαδικτύου και προκαλούν την κοινή γνώμη, όχι…

4 hours ago

This website uses cookies.