Έτοιμη να «πατήσει για τα καλά» πόδι στην Κρήτη είναι η εταιρεία ΤΕΡΝΑ του κ. Περιστέρη, η οποία αφού κλείνει το θέμα πρόσληψης ανεξάρτητου μηχανικού για το αεροδρόμιο στο Καστέλλι, προσανατολίζεται να δημιουργήσει γραφεία στο νησί.
Το θέμα του ανεξάρτητου μηχανικού, το οποίο παρέμενε στον «αέρα» φαίνεται πως δρομολογείται, με τέσσερις συνολικά διεθνείς συμπράξεις να συμμετέχουν στη διαδικασία που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα χθες.
Ο προσωρινός ανάδοχος θα ελέγξει το επόμενο διάστημα τις σχετικές προσφορές κι εκτιμάται ότι μέσα σε 15 – 20 ημέρες, το ζήτημα του ανεξάρτητου μηχανικού, που αποτελεί προϋπόθεση για τις σχετικές εγκρίσεις από το Ελεγκτικό Συνέδριο και τη συνέχεια του έργου, θα έχει κλείσει.
Για την ΤΕΡΝΑ, ωστόσο, αυτό ήταν ένα θέμα ήσσονος σημασίας, αφού θεωρεί πως παρά τις μικρές καθυστερήσεις των περίπου 60 ημέρων, οι οποίες προέκυψαν λόγω προσφυγών, δεν υπάρχει κάποιο άλλο πρόβλημα που να απασχολεί ιδιαίτερα.
Έτσι, η κοινοπραξία “Ariadne Airport Group” της ΤΕΡΝΑ και της ινδικής GMR Limited, που συμμετέχει με ποσοστό 10%, προχωρά εντατικά τις διαδικασίες, επιθυμώντας τα πρώτα μηχανήματα να μπουν στο Καστέλλι το συντομότερο δυνατό.
Εκκρεμεί βέβαια η τελική δικαστική απόφαση για το ύψος των απαλλοτριώσεων, αλλά και η τοποθέτηση της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων αναφορικά με το έργο.
Η εταιρεία, παρ’ όλα αυτά, ετοιμάζεται να ιδρύσει δικά της γραφεία στην Κρήτη, προκειμένου να έχει τον μεγαλύτερο δυνατό έλεγχο, αλλά κι ενδεχομένως να βρίσκεται στην «καρδιά των εξελίξεων» σε περίπτωση νέων δεδομένων. Σύμφωνα με πληροφορίες, η ΤΕΡΝΑ, εκτός από το αεροδρόμιο Καστελίου, έχει εκδηλώσει έντονο ενδιαφέρον και για τον νέο βόρειο οδικό άξονα Κρήτης.
Η κατασκευή μάλιστα τόσο του αεροδρομίου στο Καστέλι, όσο και του νέου βόρειου οδικού άξονα Κρήτης διευκολύνει ιδιαίτερα την εταιρεία, αφού θα μπορέσει να διαχειριστεί δυο από τα μεγαλύτερα έργα της Κρήτης, με άμεση μεταξύ τους σύνδεση.
Υπενθυμίζεται ότι η κοινοπραξία “Ariadne Airport Group” ως προσωρινός ανάδοχος του αεροδρομίου Καστελίου, κατέθεσε τη μοναδική προσφορά για το έργο, συνολικού ύψους 480 εκατομμυρίων, όταν ο προϋπολογισμός του Υπουργείου Υποδομών εκτιμούσε την κατασκευή στα 850 εκατομμύρια.
Με βάση τον σχεδιασμό της εταιρείας, το έργο δεν περιλαμβάνει δανεισμό από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων ή άλλους φορείς, γεγονός που συνεπάγεται ότι το Δημόσιο μπορεί να έχει αυξημένο ποσοστό στην εταιρεία διαχείρισης του αεροδρομίου, αφού υπολογίζεται ότι η εταιρεία παραχώρησης θα κατέχει το 46%.
Το Δημόσιο αναμένεται να συμβάλλει οικονομικά με 180 εκατομμύρια ευρώ, ενώ αρχικά προβλέπονταν 220 εκατομμύρια και τα τέλη του αεροδρομίου θα κινούνται στα 20 ευρώ ανά επιβάτη, με προοπτική μείωσης στα 17 ευρώ ανά επιβάτη.
Με βαριές εκφράσεις για τον Κυριάκο Μητσοτάκη σχολίασε τη διαγραφή του από τη ΝΔ ο Αντώνης Σαμαράς. Κατηγορεί…
Η Κέλλυ Καμπάκη, η μητέρα της Εμμας Καρυωτάκη που σκοτώθηκε από παράσυρση αυτοκινήτου στη Θεσσαλονίκη πριν δύο χρόνια, ξέσπασε…
Τον ανασχεδιασμό και αναδιοργάνωση της Δημοτικής Αστυνομίας προωθεί με ταχείς ρυθμούς το υπουργείο Εσωτερικών, σε συνεργασία με…
Μια απίστευτη ιστορία... διάσωσης που εκτυλίχθηκε το απόγευμα της Παρασκευής, σε περιοχή δυτικά της πόλης…
Την έντονη αντίδραση της Τουρκίας προκάλεσε μια δημοσίευση της Κομισιόν, ενός χάρτη που απεικονίζει τον Θαλάσσιο Χωροταξικό Σχεδιασμό (ΘΧΣ) της…
Σε διαγραφή του Αντώνη Σαμαρά προχώρησε το κυβερνών κόμμα μετά τις «βόμβες» του πρώην πρωθυπουργού στο ΒΗΜΑ της…
This website uses cookies.