ΤΟΠΙΚΑ

Η ΤΕ Χανίων του ΚΚΕ για την κατολίσθηση στον ΒΟΑΚ που δεν έχει καθαριστεί εδώ και ένα μήνα

Με ανακοίνωσή της η Τομειακή Επιτρομή Χανίων του ΚΚΕ παίρνει θέση για το γεγονός ότι ενώ έχει περάσει ένας μήνας περίπου από την κατολίσθηση στην Εθνική Οδό Χανίων Κισσάμου τίποτα δεν εχει γίνει. Όπως αναφέρεται, η αιτία που δεν έχουν προχωρήσει ακόμη οι εργασίες καθαρισμού σχετίζονται με το ποιος χρησιμοποιεί το οδικό δίκτυο αυτή την περίοδο, που δεν είναι τα τουριστικά λεωφορεία με τους πελάτες των μεγαλοξενοδόχων, αλλά οι απλοί κάτοικοι των περιοχών, των οποίων τα δικαιώματα δεν έχουν την ίδια βαρύτητα.

Στην ανακοινωση αναφέρονται τα εξής:

Για περισσότερο από ένα μήνα η νέα Εθνική οδός Χανίων – Κισσάμου, από τον κόμβο του Γαλατά, μέχρι τον κόμβο του Πλατανιά, παραμένει κλειστή, καθώς μία κατολίσθηση, κατέστησε το δρόμο μη ασφαλή για τους διερχόμενους. Μεγάλος κίνδυνος υπάρχει και για αρκετές λαϊκές κατοικίες στην περιοχή του Σταλού, λόγω της κατολίσθησης.

Φυσικά, οι αιτίες για τις οποίες μία συγκεκριμένη παρέμβαση από τις αρμόδιες υπηρεσίες, από την ημέρα της κατολίσθησης έως σήμερα, δεν έχει πραγματοποιηθεί, δεν σχετίζονται μόνο με τη βραδύτητα της ανταπόκρισης των μηχανισμών στην αντιμετώπιση των κατά καιρούς προβλημάτων. Εντοπίζονται και στις πιέσεις που ασκούνται από τους άμεσα ενδιαφερόμενους προς τις αρμόδιες υπηρεσίες, αλλά και το ποιους φυσικά εξυπηρετεί το συγκεκριμένο οδικό δίκτυο.

Και φυσικά είναι γνωστό ότι, οι κατά κόρον χρήστες της Εθνικής οδού Χανίων-Κισσάμου,ειδικά αυτή τη χρονική περίοδο, δεν είναι τα τουριστικά λεωφορεία με τους τουρίστες-πελάτες, των μεγαλοξενοδόχων, αλλά οι απλοί κάτοικοι των γύρω περιοχών, αλλά και της πόλης των Χανίων, των οποίων τα συμφέροντα, αν μπουν στην ζυγαριά με εκείνα των μεγαλοξενοδόχων,  δεν έχουν καμία τύχη.

Για μια ακόμη φορά, αναδεικνύεται πως οι ανάγκες των εργαζομένων και των λαϊκών στρωμάτων που έχουν ως δικαίωμα, την ασφαλή μετακίνηση τους μέσω ενός σύγχρονου οδικού δικτύου περνούν σε δεύτερη μοίρα. Ως αποτέλεσμα αυτής της κατάστασης εδώ και ένα μήνα, σχεδόν, ο κυκλοφοριακός φόρτος από την νέα Εθνική οδό Χανίων-Κισσάμου έχει μεταφερθεί στην παλιά Εθνική οδό, ένα απαρχαιωμένο και άκρως επικίνδυνο οδικό δίκτυο, για όσους το χρησιμοποιούν.

Κάτοικοι της περιοχής, επίσης, ανησυχούν για τις κατοικίες τους, καθώς η απομάκρυνση των μπάζων της κατολίσθησης, χωρίς προηγούμενες εργασίες υποστήριξης, μπορεί να αποβεί μοιραία.

Καλείται επιτέλους η κυβέρνηση και το αρμόδιο υπουργείο, άμεσα, να αντιμετωπίσουν με σοβαρότητα το πρόβλημα με γνώμονα το δικαίωμα των κατοίκων αλλά και των επισκεπτών των Χανίων για ασφαλή μετακίνηση.

Καλείται επίσης η κυβέρνηση να δρομολογήσει επιτέλους, την κατασκευή ενός σύγχρονου ασφαλή αυτοκινητόδρομου που θα διασχίζει από άκρη σε άκρη την Κρήτη, χωρίς να επιβαρύνει, προς όφελος των μεγαλοκατασκευαστών-εργολάβων δημοσίων έργων, τους κατοίκους και επισκέπτες του νησιού με διόδια, όπως έχει κάνει σε άλλες περιοχές της χώρας, μετατρέποντας τη μετακίνηση των λαϊκών στρωμάτων σε είδος πολυτελείας.

Μια τέτοια προσέγγιση όμως προυποθέτει την υιοθέτηση μιας εντελώς διαφορετικής πολιτικής με τις συγκοινωνίες, τους αυτοκινητόδρομους και το υπόλοιπο οδικό δίκτυο να υπάγονται 100% σε έναν ενιαίο κοινωνικοποιημένο φορέα κατασκευής, συντήρησης και λειτουργίας αυτών των έργων, σε συνεργασία με τον αντίστοιχο ενιαίο φορέα μεταφορών. Αυτό, όμως, απαιτεί, άλλες κοινωνικές συνθήκες με το λαό να κάνει κουμάντο στην οικονομία και  με κεντρικό σχεδιασμό να την οργανώνει, έτσι ώστε να ανταποκρίνεται πλήρως στις σύγχρονες ανάγκες του.

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Δ. Κουτσούμπας από Ρέθυμνο: “Σε έναν κόσμο που φλέγεται, οι λαοί πρέπει να είναι οι νικητές!”

Με την συμμετοχή πλήθους κόσμου, εκπροσώπων σωματείων και μαζικών φορέων πραγματοποιείται σήμερα Κυριακή στο «Σπίτι…

8 mins ago

Ομαδικές αγωγές κατά της Booking από Ελληνες ξενοδόχους

Στη διεκδίκηση αποζημιώσεων από τη Booking.com και εν γένει από τις πλατφόρμες κρατήσεων που είναι ευρύτερα γνωστές…

12 mins ago

Ομιλία Δ. Κουτσούμπα στα Χανιά με αναφορές στη γεωπολιτική ένταση, τις βάσεις της Σούδας, τον ΒΟΑΚ και την εργασιακή εκμετάλλευση | Φωτορεπορτάζ

Το βράδυ του Σαββάτου, 23 Νοεμβρίου, ο Γενικός Γραμματέας της Κεντρικής Επιτροπής του ΚΚΕ, Δημήτρης…

14 hours ago

Εκλογές ΣΥΡΙΖΑ: Αναλυτικές οδηγίες για την κάλπη – Τα εκλογικά κέντρα στο νομό Χανίων – 3 ευρώ το αντίτιμο

Σε πλήρη ετοιμότητα δηλώνει ο ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ ενόψει της αυριανής διαδικασίας εκλογής προέδρου (Κυριακή 24 Νοεμβρίου). Σύμφωνα με ανακοίνωση…

18 hours ago

Μπορέλ: «Οι κυβερνήσεις της ΕΕ δεν μπορούν να επιλέγουν αν θα εφαρμόζουν ή όχι τα εντάλματα σύλληψης του ΔΠΔ»

Σε πολύ δύσκολη θέση είναι οι κυβερνήσεις των κρατών της ΕΕ που υποστηρίζουν σθεναρά το Ισραήλ, καθώς μετά…

18 hours ago

Χάος στην COP29: Δεκάδες χώρες αποχώρησαν πριν τη συμφωνία – Τι συνέβη

Η 29η διάσκεψη των Ηνωμένων Εθνών για το κλίμα, COP29, που διεξάγεται αυτές τις ημέρες στην πρωτεύουσα…

18 hours ago

This website uses cookies.