ΤΟΠΙΚΑ

Η ΤΕ Χανίων του ΚΚΕ για την κατολίσθηση στον ΒΟΑΚ που δεν έχει καθαριστεί εδώ και ένα μήνα

Με ανακοίνωσή της η Τομειακή Επιτρομή Χανίων του ΚΚΕ παίρνει θέση για το γεγονός ότι ενώ έχει περάσει ένας μήνας περίπου από την κατολίσθηση στην Εθνική Οδό Χανίων Κισσάμου τίποτα δεν εχει γίνει. Όπως αναφέρεται, η αιτία που δεν έχουν προχωρήσει ακόμη οι εργασίες καθαρισμού σχετίζονται με το ποιος χρησιμοποιεί το οδικό δίκτυο αυτή την περίοδο, που δεν είναι τα τουριστικά λεωφορεία με τους πελάτες των μεγαλοξενοδόχων, αλλά οι απλοί κάτοικοι των περιοχών, των οποίων τα δικαιώματα δεν έχουν την ίδια βαρύτητα.

Στην ανακοινωση αναφέρονται τα εξής:

Για περισσότερο από ένα μήνα η νέα Εθνική οδός Χανίων – Κισσάμου, από τον κόμβο του Γαλατά, μέχρι τον κόμβο του Πλατανιά, παραμένει κλειστή, καθώς μία κατολίσθηση, κατέστησε το δρόμο μη ασφαλή για τους διερχόμενους. Μεγάλος κίνδυνος υπάρχει και για αρκετές λαϊκές κατοικίες στην περιοχή του Σταλού, λόγω της κατολίσθησης.

Φυσικά, οι αιτίες για τις οποίες μία συγκεκριμένη παρέμβαση από τις αρμόδιες υπηρεσίες, από την ημέρα της κατολίσθησης έως σήμερα, δεν έχει πραγματοποιηθεί, δεν σχετίζονται μόνο με τη βραδύτητα της ανταπόκρισης των μηχανισμών στην αντιμετώπιση των κατά καιρούς προβλημάτων. Εντοπίζονται και στις πιέσεις που ασκούνται από τους άμεσα ενδιαφερόμενους προς τις αρμόδιες υπηρεσίες, αλλά και το ποιους φυσικά εξυπηρετεί το συγκεκριμένο οδικό δίκτυο.

Και φυσικά είναι γνωστό ότι, οι κατά κόρον χρήστες της Εθνικής οδού Χανίων-Κισσάμου,ειδικά αυτή τη χρονική περίοδο, δεν είναι τα τουριστικά λεωφορεία με τους τουρίστες-πελάτες, των μεγαλοξενοδόχων, αλλά οι απλοί κάτοικοι των γύρω περιοχών, αλλά και της πόλης των Χανίων, των οποίων τα συμφέροντα, αν μπουν στην ζυγαριά με εκείνα των μεγαλοξενοδόχων,  δεν έχουν καμία τύχη.

Για μια ακόμη φορά, αναδεικνύεται πως οι ανάγκες των εργαζομένων και των λαϊκών στρωμάτων που έχουν ως δικαίωμα, την ασφαλή μετακίνηση τους μέσω ενός σύγχρονου οδικού δικτύου περνούν σε δεύτερη μοίρα. Ως αποτέλεσμα αυτής της κατάστασης εδώ και ένα μήνα, σχεδόν, ο κυκλοφοριακός φόρτος από την νέα Εθνική οδό Χανίων-Κισσάμου έχει μεταφερθεί στην παλιά Εθνική οδό, ένα απαρχαιωμένο και άκρως επικίνδυνο οδικό δίκτυο, για όσους το χρησιμοποιούν.

Κάτοικοι της περιοχής, επίσης, ανησυχούν για τις κατοικίες τους, καθώς η απομάκρυνση των μπάζων της κατολίσθησης, χωρίς προηγούμενες εργασίες υποστήριξης, μπορεί να αποβεί μοιραία.

Καλείται επιτέλους η κυβέρνηση και το αρμόδιο υπουργείο, άμεσα, να αντιμετωπίσουν με σοβαρότητα το πρόβλημα με γνώμονα το δικαίωμα των κατοίκων αλλά και των επισκεπτών των Χανίων για ασφαλή μετακίνηση.

Καλείται επίσης η κυβέρνηση να δρομολογήσει επιτέλους, την κατασκευή ενός σύγχρονου ασφαλή αυτοκινητόδρομου που θα διασχίζει από άκρη σε άκρη την Κρήτη, χωρίς να επιβαρύνει, προς όφελος των μεγαλοκατασκευαστών-εργολάβων δημοσίων έργων, τους κατοίκους και επισκέπτες του νησιού με διόδια, όπως έχει κάνει σε άλλες περιοχές της χώρας, μετατρέποντας τη μετακίνηση των λαϊκών στρωμάτων σε είδος πολυτελείας.

Μια τέτοια προσέγγιση όμως προυποθέτει την υιοθέτηση μιας εντελώς διαφορετικής πολιτικής με τις συγκοινωνίες, τους αυτοκινητόδρομους και το υπόλοιπο οδικό δίκτυο να υπάγονται 100% σε έναν ενιαίο κοινωνικοποιημένο φορέα κατασκευής, συντήρησης και λειτουργίας αυτών των έργων, σε συνεργασία με τον αντίστοιχο ενιαίο φορέα μεταφορών. Αυτό, όμως, απαιτεί, άλλες κοινωνικές συνθήκες με το λαό να κάνει κουμάντο στην οικονομία και  με κεντρικό σχεδιασμό να την οργανώνει, έτσι ώστε να ανταποκρίνεται πλήρως στις σύγχρονες ανάγκες του.

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Συνάντηση Κ. Παπαδάκη με Δήμαρχο Χανίων: Γυμνοί οι δήμοι έναντι του προσφυγικού

Τον Ευρωβουλευτή του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδας (Κ.Κ.Ε.), Κώστα Παπαδάκη υποδέχθηκε σήμερα, Παρασκευή 10/1/2025, στο Γραφείο…

21 mins ago

Το μεταναστευτικό στο επίκεντρο συνάντησης της Δημάρχου Γαύδου με τον ευρωβουλευτή Κ. Παπαδάκη

Με την Δήμαρχο Γαύδου, Λίλιαν Στεφανάκη, συναντήθηκε το πρωί της Παρασκευής κλιμάκιο του ΚΚΕ, με…

22 mins ago

Ανακοίνωση ΕΛ.Γ.Α. για τα πορίσματα ζημιών σε καλλιέργειες στον Δήμο Πλατανιά – Προθεσμία για ενστάσεις έως 20 Ιανουαρίου 2025

Ο ΕΛ.Γ.Α. απέστειλε τους πίνακες με τα πορίσματα των εκτιμήσεων ζημιών στις καλλιέργειες παραγωγών στις…

23 mins ago

Συνάντηση Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης στα Χανιά – Σε ετοιμότητα οι κτηνοτρόφοι για το παγκρήτιο συλλαλητήριο

Τη Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2025, στις 11:30 π.μ., στην Περιφερειακή Ενότητα Χανίων, θα πραγματοποιηθεί συνάντηση…

26 mins ago

Ιστορική αύξηση του αριθμού των πτωχεύσεων στη Γερμανία. Η μεγαλύτερη μετά τη κρίση του 2008

Αντιμέτωπη με τον υψηλότερο αριθμό πτωχεύσεων από τη Μεγάλη Χρηματοπιστωτική Κρίση είναι η Γερμανία. Ειδικότερα,…

35 mins ago

Ο «πρώτος παγκόσμιος ολιγάρχης»

Του Μιχάλη Ψυλού «Πρώτο παγκόσμιο ολιγάρχη» αποκάλεσαν τον Ελον Μασκ οι κοινωνιολόγοι Κάρολ Αμλινγκερ και Όλιβερ…

2 hours ago

This website uses cookies.