H Airbnb ήταν η μοναδική εταιρία από τον κλάδο του τουρισμού που κατάφερε να μπει στην πρώτη δεκάδα των brand τα οποία έχουν θετική εικόνα στους millennials, σύμφωνα με έρευνα της YouGov.
Στη σχετική κατάταξη που συντάχθηκε βάσει της έρευνας για το ποιά brand έχουν πιο θετική εικόνα στους καταναλωτές ηλικίας 18-34 ετών, το Netflix βρέθηκε στην πρώτη θέση, για δεύτερη συνεχή χρονιά, και ακολούθησαν το Spotify (μουσική) και το Primark (οικονομική ένδυση).
Η Airbnb κατατάσσεται στην 9η θέση.
Οι Millennials ερωτήθηκαν για το ποιά brand είχαν μιλήσει πρόσφατα με φίλους και οικογένεια, είτε δια ζώσης είτε μέσα από τα social media, και για ποιά brandείχαν ακούσει θετικές γνώμες τις περασμένες 2 εβδομάδες.
Η πρώτη δεκάδα κυριαρχείται από εταιρίες τεχνολογίας, με την Apple και το Facebook να συμπληρώνουν την πρώτη πεντάδα.
Της Βάννας Σφακιανάκη Ως κεραυνός εν αιθρία και σαν να είναι κάτι τόσο φυσιολογικό και…
Σε μια επιχείρηση κατά των ναρκωτικών, αστυνομικοί του Τμήματος Αστυνομικών Επιχειρήσεων Χανίων συνέλαβαν σήμερα έναν…
Σε ένα σημαντικό πλήγμα για την εγκληματικότητα στην περιοχή, η Αστυνομία Ηρακλείου εξάρθρωσε μια σπείρα…
Η Ένωση Συνδέσμων Κληρικών Εκκλησίας Κρήτης εξέδωσε ψήφισμα με το οποίο εκφράζει την ηθική στήριξη…
Δεκάδες αυτοκινούμενα, πανίσχυρα πυροβόλα “M1989 Koksan” έχει στείλει ήδη η Βόρεια Κορέα στη Ρωσία, προκειμένου να χρησιμοποιηθούν…
Βελτιωμένη εικόνα στα κατώτερα μισθολογικά κλιμάκια που κινούνται στα επίπεδα του κατώτατου μισθού, αλλά και…
This website uses cookies.