Η Google φέρεται να εξετάζει το ενδεχόμενο χρέωσης για τη χρήση των λειτουργιών τεχνητής νοημοσύνης της.
Εξετάζει πολλαπλές επιλογές στα σχέδια για την πληρωμή ορισμένων από τα χαρακτηριστικά AI Gemini της Google, ανέφεραν οι FT, που ενδεχομένως να περιλαμβάνουν την ενισχυμένη με AI αναζήτηση στο διαδίκτυο.
Αυτό θα μπορούσε να σηματοδοτήσει μια σημαντική αλλαγή στη στρατηγική της Google, αν και ορισμένα επί πληρωμή χαρακτηριστικά AI αναφέρονται ήδη ως μέρος της κορυφαίας συνδρομής Google One της εταιρείας.
Σε χαμηλότερα επίπεδα, το Google One ξεκλειδώνει αποθηκευτικό χώρο στο cloud πέρα από τα 15GB που περιλαμβάνονται σε έναν βασικό λογαριασμό Gmail. Αλλά στο επίπεδο των 18,99 λιρών το μήνα, εκτός από 2TB αποθηκευτικού χώρου στο cloud, το Google One περιλαμβάνει το Gemini Advanced και το “Gemini στο Gmail, τα Έγγραφα και άλλα”.
Όπως αναφέρει η Google λεπτομερώς στον ιστότοπό της, το Gemini in Gmail χρησιμοποιεί ένα πλευρικό πάνελ chatbot για τη δημιουργία μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και την παροχή περιλήψεων για τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που λαμβάνονται.
Ωστόσο, το Gemini in Gmail είναι επί του παρόντος ένα χαρακτηριστικό του Workspace Labs που είναι διαθέσιμο στους δοκιμαστές beta και όχι στο ευρύτερο κοινό. “Αυτή η λειτουργία αναπτύσσεται σταδιακά και ενδέχεται να μην είναι ακόμη διαθέσιμη σε εσάς”, αναφέρει ο ιστότοπος της Google.
Παρέχει μια ένδειξη για το πώς θα μπορούσε να διαφέρει η εμπειρία για τους έχοντες και μη έχοντες AI στο μέλλον. Όσοι έχουν το Gemini σε εφαρμογές όπως το Gmail βλέπουν ένα εικονίδιο που μοιάζει με αστέρι στην επάνω μπάρα διεπαφής της εφαρμογής desktop. Αυτό ανοίγει τον πίνακα Gemini AI. Όσοι δεν έχουν πρόσβαση στο AI δεν βλέπουν αυτό το κουμπί.
Το Gemini Advanced, η άλλη premium λειτουργία AI που διαφημίζεται ως μέρος της κορυφαίας συνδρομής Google One, ξεκλειδώνει την πρόσβαση στο μοντέλο Ultra 1.0 AI.
Ενώ το δωρεάν chatbot Gemini ισχυρίζεται ότι χρησιμοποιεί τον ίδιο πυρήνα AI όταν του ζητείται, η Google λέει ότι το Gemini Advanced “είναι πολύ πιο ικανό σε πολύ σύνθετες εργασίες όπως η κωδικοποίηση, ο λογικός συλλογισμός, η παρακολούθηση αποχρώσεων και η συνεργασία σε δημιουργικά έργα”.
Η εταιρεία λέει ότι αυτή η προσέγγιση pay-for-AI δεν αντιπροσωπεύει όμως μια στροφή προς ένα μοντέλο χωρίς διαφημίσεις. Η διαφήμιση και η συλλογή δεδομένων χρηστών για την πιο προσεκτική στόχευση των διαφημίσεων είναι ο τρόπος με τον οποίο η Google κερδίζει μεγάλο μέρος των χρημάτων της.
“Δεν επεξεργαζόμαστε ούτε εξετάζουμε το ενδεχόμενο μιας εμπειρίας αναζήτησης χωρίς διαφημίσεις. Όπως έχουμε κάνει πολλές φορές στο παρελθόν, θα συνεχίσουμε να δημιουργούμε νέες premium δυνατότητες και υπηρεσίες για να ενισχύσουμε τις συνδρομητικές μας προσφορές σε όλη την Google. Δεν έχουμε τίποτα να ανακοινώσουμε αυτή τη στιγμή”, ανέφερε η Google σε δήλωση που έστειλε στην Evening Standard.
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα για την Εξάλειψη της Βίας κατά των Γυναικών, ο «Σύνδεσμος…
Αν δεν σταματήσει η κατάχρηση αντιβιοτικών στην κοινότητα τότε είναι πολύ πιθανό να έρθει μια νέα φονική πανδημία, ενώ…
Σε διπλωματικό συναγερμό βρίσκονται ΝΑΤΟ, ΗΠΑ, Ευρωπαϊκή Ένωση και Τουρκία, μετά την επικίνδυνη κλιμάκωση του…
Το ισραηλινό κράτος-δολοφόνος συνεχίζει τη γενοκτονική του πολιτική σε βάρος του παλαιστινιακού λαού που μέχρι…
Ποια ποινή θα πρέπει να επιβληθεί στον Ντομινίκ Πελικό, τον άνδρα ο οποίος επί περίπου 10…
Είναι γεγονός: Οι νεαροί Millennials (άτομα που γεννήθηκαν μεταξύ 1981 και 1995) και η γενιά…
This website uses cookies.