Η γερμανική αεροπορική εταιρεία Lufthansa ανακοίνωσε ότι από τις 18 Μαΐου θα ξεκινήσουν πτήσεις από τη Φρανκφούρτη με προορισμό την Αθήνα, όπως μετέδωσε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Open TV, ο ανταποκριτής του Ανοιχτού Καναλιού στο Βερολίνο Παντελής Βαλασσόπουλος.
Σύμφωνα με τον Παντελή Βαλασσόπουλο η συγκεκριμένη εξέλιξη έρχεται ύστερα από δύο μήνες κατά τους οποίους δεν πραγματοποιούνταν αερομεταφορές, ενώ πρόσθεσε ότι εντός Μαΐου θα ξεκινήσουν οι πτήσεις από το Μόναχο με προορισμό την Αθήνα.
Όπως ανακοίνωσε η αεροπορική εταιρεία, από τον Ιούνιο θα αρχίσει να εξυπηρετεί 60 προορισμούς στην Ευρώπη. Μάλιστα μεταξύ των κορυφαίων προορισμών θα είναι η Κρήτη και η Μαγιόρκα.
Σύμφωνα με δήλωση του προέδρου της Lufthansa «σε διάφορες χώρες ανοίγουν εστιατόρια αισθανόμαστε τη λαχτάρα των ανθρώπων που θέλουν να ταξιδέψουν». Την ίδια ώρα μέσα στα αεροσκάφη θα τηρούνται όλα τα μέτρα υγιεινής ενώ η χρήση μάσκας είναι απαραίτητη.
Η αεροπορική εταιρεία που χάνει 1.000.000 ευρώ την ώρα
Το θέμα της κρίσης που περνούν οι αερομεταφορές λόγω της πανδημίας του κορονοϊού δεν είναι ελληνικό. Σε μια οικουμενική καταστροφή όπως αυτή που περνά ο πλανήτης το πρόβλημα είναι καθολικό, αφού έχουμε «βουτιά» για αεροπορικούς κολοσσούς στην Ευρώπη με απώλειες εκατοντάδων χιλιάδων θέσεων εργασίας και πολύ σημαντικών εσόδων.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Σωτήρη Δανέζη στο Open TV, μια εταιρεία όπως η Lufthansa, o παγκόσμιος όμιλος αεροπορικών εταιρειών της Ευρώπης, που δεν βλέπει μόνο τα αεροπλάνα της καθηλωμένα στο έδαφος, αλλά βλέπει να χάνει 1 εκατ. ευρώ την ώρα.
Η Lufthansa, σύμφωνα με το ρεπορτάζ θα διασωθεί τελικά από τη γερμανική κυβέρνηση, η οποία θα πάρει μερίδιο 25% από την εταιρεία. H British Airways, μια ακόμη μεγάλη εταιρεία, αναμένεται να απολύσει 12.000 υπαλλήλους, η RyanAir θα απολύσει 3.000 εργαζόμενους μέσα στο 2020, η Icelandair, η αεροπορική εταιρεία της Ισλανδίας θα απολύσει 2.000 άτομα, η γνωστή Virgin Atlantic σχεδιάζει περικοπές 3.000 θέσεων εργασίας, αλλά θα τερματίσει και τις δραστηριότητές της στο αεροδρόμιο Gatwick. Συνολικά, οι μεγάλες αεροπορικές εταιρείες της Ευρώπης αναμένεται να μειώσουν τις θέσεις εργασίας κατά 35.000.