ΘΕΣΕΙΣ

Θα επιτρέπουν μόνο σε αυτούς που μπορούν να πληρώσουν την πρόσβαση στις παραλίες εις το όνομα της διασφάλισης της Δημόσιας Υγείας;

Πολλά ερωτήματα δημιουργούνται σχετικά με τη διαχείριση των παραλιών εν μέσω πανδημίας.

Στα Χανιά, πολλοί αναρωτιούνται πώς γίνεται να εφαρμοστούν τα μέτρα σε παραλίες στις οποίες δεν υπάρχει είσοδος. Όμως, ακόμα και αν υπήρχε είσοδος, γίνεται να περιορίσεις τον αριθμό των ατόμων σε 40 ανά 1.000 τ.μ. παραλίας αν κι εφόσον έχουν συρρεύσει εκατοντάδες για να απολαύσουν μία συγκεκριμένη παραλία;

Ας πούμε, πώς θα τηρηθεί ο αριθμός των 40 ατόμων ανά 1.000 τ.μ. στην μικρή παραλία στα Σεϊτάν Λιμάνια που κάθε καλοκαίρι πλημμυρίζει από κόσμο;

Επειδή η παραλία δεν είναι οργανωμένη θα επιτρέπεται η κοσμοσυρροή;

Και πώς θα ελέγξεις τον πληθυσμο που κατευθύνεται στον Μπάλο; Θα τον αφήνεις να περιμένει στην είσοδο έως ότου αδειάσει η παραλία;

Ίσως έτσι εξηγείται η δήλωση της κ. Μπακογιάννη ότι η πρόσβαση στον Μπάλο πρέπει να γίνεται με καραβάκι “κι ας διαφωνούν μερικοί”.

Υπενθυμίζουμε ότι η κ. Μπακογιάννη πρόσφατα, κατά τη συμμετοχή της στο 2ο Chania Business Forum είχε πει ότι “ο Μπάλος πρέπει να κλείσει τελείως”.

Και είχε προσθέσει ότι:

“Οι μόνοι άνθρωποι που θα πρέπει να πηγαίνουν οδικώς εκεί είναι εκείνοι που θα πρέπει να την καθαρίζουν από τη θαλάσσια ρύπανση που θα έχει. Η ανάπτυξη του Μπάλου θα γίνεται από τα καραβάκια που θα περνούν και θα βλέπουν οι άνθρωποι του Μπάλου. Τον Μπάλο τον έχουμε καταστρέψει. Σήμερα δεν υπάρχουν ούτε στρείδια, ούτε ροζ παραλία, δεν υπάρχει τίποτα. Αυτό πρέπει να ξαναγεννηθεί. Για να ξαναγεννηθεί θέλει απόλυτη απαγόρευση τουρίστα στον Μπάλο”.

Άραγε, μήπως η κ. Μπακογιάννη εννοούσε ότι καλό θα είναι η επίσκεψη στον Μπάλο να γίνεται μόνο με καραβάκι;

Μήπως τέτοιου τύπου λύσεις είναι αυτές που προκρίνουν από την κυβέρνηση για τον έλεγχο του αριθμού των πολιτών στις παραλίες;

Θα περιοριστούν αυτού του τύπου οι αποφάσεις ελέγχου των ατόμων μόνο στις οργανωμένες παραλίες ή θα επεκταθούν στο σύνολο των παραλιών που το καλοκαίρι παρουσιάζουν κοσμοσυρροή;

Θα επιτρέπεται η πρόσβαση σε κάποιες ιδιαίτερης ομορφιάς παραλίες, μόνο σε αυτούς που μπορούν να πληρώσουν το υψηλό αντίτιμο, εις το όνομα της προστασίας της Δημόσιας Υγείας;

Οι δαιδαλώδεις όροι και κανόνες λειτουργίας στις οργανωμένες παραλίες

Σημειώνουμε ότι από τις 8 το πρωί του Σαββάτου, οι οργανωμένες παραλίες θα λειτουργούν με τους εξής όρους και κανόνες:

  • Σε ελεγχόμενες ως προς την είσοδο οργανωμένες παραλίες είναι υποχρεωτική η καταγραφή του αριθμού των παρευρισκομένων.
  • Σε ελεγχόμενες ως προς την είσοδο οργανωμένες παραλίες, ο μέγιστος αριθμός λουομένων είναι τα 40 άτομα ανά 1.000τ.μ.
  • Η ελάχιστη απόσταση μεταξύ των αξόνων των ομπρελών ορίζεται στα 4 μέτρα, ενώ ορίζεται και ελάχιστη απόσταση 1 μέτρου μεταξύ της περιμέτρου του σκιάστρου δύο ομπρελών.
  • Ανά ομπρέλα μπορούν να υπάρχουν μέχρι 2 ξαπλώστρες, με εξαίρεση τις οικογένειες με ανήλικα τέκνα.
  • Η ελάχιστη απόσταση ανάμεσα σε δύο ξαπλώστρες που βρίσκονται σε διαφορετικές ομπρέλες ορίζεται στο 1,5 μέτρο.
  • Τα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος (κυλικεία, αναψυκτήρια, καφέ μπαρ) λειτουργούν αποκλειστικά με διάθεση προϊόντων σε πακέτο (take away).
  • Τα προϊόντα τους πωλούνται μόνο συσκευασμένα και απαγορεύεται η παρασκευή τους στο χώρο.
  • Απαγορεύεται η διάθεση και πώληση αλκοολούχων ποτών.
  • Απαγορεύεται το delivery στα σημεία αυτά.
  • Δεν επιτρέπεται η ανάπτυξη τραπεζοκαθισμάτων στο χώρο του καταστήματος.
  • Η ελάχιστη απόσταση μεταξύ των πελατών που περιμένουν να εξυπηρετηθούν ορίζεται στο 1,5 μέτρο.
  • Υπάρχει ισχυρή σύσταση για χρήση μάσκας από τους εργαζόμενους.
  • Το προσωπικό των οργανωμένων παραλιών υποχρεούται να απολυμαίνει τις ξαπλώστρες – καρέκλες μετά από κάθε πελάτη. Επίσης, υποχρεούται να απολυμαίνει τακτικά τις εγκαταστάσεις υγιεινής, αναρτώντας σχετικό πρόγραμμα το οποίο και θα επιδεικνύεται σε περίπτωση ελέγχου.
  • Στην ξαπλώστρα τοποθετείται υποχρεωτικά πετσέτα με ευθύνη του λουόμενου.
  • Απαγορεύεται η ομαδική άθληση με σωματική επαφή.
  • Υπενθυμίζεται ότι για την προστασία της δημόσιας υγείας είναι απαραίτητο και στις παραλίες να τηρούνται οι αναγκαίες αποστάσεις, να αποφεύγεται ο συγχρωτισμός και να τηρούνται όλοι οι κανόνες υγιεινής.
"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Εργαζόμενοι: Ωράρια «κολλημένα» στα ‘80s – Γιατί δε μειώνεται ο χρόνος εργασίας;

Γιατί οι εργαζόμενοι πλήρους απασχόλησης, δεν έχουν δει καμία ουσιαστική μείωση του χρόνου εργασίας από τη δεκαετία…

4 hours ago

Κρήτη: Τι λέει ο δικηγόρος του γαμπρού για την ακύρωση του γάμου του επειδή τον έπιασαν με κοκαΐνη

Πολλές εκατοντάδες ήταν οι προσκεκλημένοι που πήγαν το απόγευμα του Σαββάτου στην εκκλησία όπου θα…

4 hours ago

Ενδοοικογενειακή βία: Περισσότερες από 15.000 γυναίκες αλλά και πάνω από 5.000 άνδρες έπεσαν θύματα το πρώτο 10μηνο του 2024

Ιδιαίτερη αύξηση στα περιστατικά για αδικήματα ενδοοικογενειακής βίας μέσα στο πρώτο δεκάμηνο του 2024 σε σχέση με…

4 hours ago

ΣΥΡΙΖΑ: 21.465 ψήφισαν μέχρι τις 12:00 – Χωρίς προβλήματα η εκλογική διαδικασία στα Χανιά – Τα μηνύματα των 4 υποψήφιων προέδρων από την κάλπη

Η διαδικασία εκλογής νέου προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία ξεκίνησε το πρωί της Κυριακής στα Χανιά.…

4 hours ago

Δ. Κουτσούμπας από Ρέθυμνο: “Σε έναν κόσμο που φλέγεται, οι λαοί πρέπει να είναι οι νικητές!”

Με την συμμετοχή πλήθους κόσμου, εκπροσώπων σωματείων και μαζικών φορέων πραγματοποιείται σήμερα Κυριακή στο «Σπίτι…

5 hours ago

Ομαδικές αγωγές κατά της Booking από Ελληνες ξενοδόχους

Στη διεκδίκηση αποζημιώσεων από τη Booking.com και εν γένει από τις πλατφόρμες κρατήσεων που είναι ευρύτερα γνωστές…

5 hours ago

This website uses cookies.