Θέση ενάντια στο ενδεχόμενο να υπάρξουν διόδια στον ΒΟΑΚ, έστω και με ελάχιστη χρέωση όπως είπε ο κ. Καραμανλής, παίρνουν πολλοί τοπικοί φορείς. Ο περιφερειάρχης Σταύρος Αρναουτάκης, η αντιπεριφερειάρχης Ρεθύμνου Μαίρη Λιονή και η πρόεδρος του ΤΕΕ/ΤΑΚ Ειρήνη Βρέντζου εκφράζουν την αντίθεσή τους, στεκόμενοι και στο γεγονός ότι δεν υπάρχει εναλλακτικός, παράλληλος οδικός άξονας ώστε να δίνεται η επιλογή μετακίνησης για όσους δεν μπορούν ή δε θέλουν να πληρώνουν διόδια…
Δεν κρύβουν επίσης τον προβληματισμό τους για τα λεγόμενα της κυβέρνησης περί ολικής επανεξέτασης του έργου από μηδενική βάση.
«Μπορεί κάλλιστα να γίνει το έργο του ΒΟΑΚ χωρίς διόδια. Δεν τίθεται θέμα διοδίων, πέραν όλων των άλλων, και για τον λόγο ότι δεν υπάρχει άλλος παράλληλος δρόμος που να συνδέει το ένα άκρο της Κρήτης με το άλλο ώστε να υπάρχει η αναγκαία εναλλακτική οδική σύνδεση, όπως πρέπει να υπάρχει στην περίπτωση επιβολής διοδίων. Έχω επανειλημμένως τονίσει και στον πρωθυπουργό, στον κ. Μητσοτάκη, και προς τα στελέχη της κυβέρνησης να προχωρήσουν, αφού θέλουν και το κρίνουν σκόπιμο, σε νέα αρχιτεκτονική για το έργο, αλλά να κρατήσουν τα θετικά στοιχεία του υπάρχοντος σχεδιασμού. Αν πάμε σε επανασχεδιασμό από την αρχή, δεν υπάρχει περίπτωση να δούμε το έργο να ξεκινά πριν το 2023 με 2024», τόνισε ο περιφερειάρχης Σταύρος Αρναουτάκης.
«Δε χρειάζονται διόδια. Δε θέλουμε διόδια. Διότι, πέρα από τα άλλα, δεν υπάρχει και εναλλακτική οδική επιλογή. Δεν υπάρχει δεύτερος παράλληλος δρόμος, για να μπορούν να τον χρησιμοποιούν όσοι δεν μπορούν οικονομικά ή δε θέλουν να πληρώνουν διόδια», τόνισε η αντιπεριφερειάρχης Ρεθύμνου Μαίρη Λιονή.
Κατηγορηματικό «όχι» και από το Παράρτημα Ανατολικής Κρήτης του Τεχνικού Επιμελητηρίου στο σενάριο των διοδίων, διά στόματος της προέδρου της Διοικούσας Επιτροπής του ΤΕΕ/ΤΑΚ Ειρήνης Βρέντζου.
«Προφανώς και δεν είμαστε σύμφωνοι, προφανώς και δεν μπορούμε να συναινέσουμε σε διόδια. Ο ΒΟΑΚ είναι ο μοναδικός οδικός άξονας κατά μήκος της Κρήτης. Δε γίνεται λοιπόν να υποχρεωθούν οι Κρητικοί να πληρώνουν διόδια για να πηγαίνουν από το ένα μέρος στο άλλο χωρίς να έχουν άλλη επιλογή μετακίνησης», τόνισε η κ. Βρέντζου.
Ενάντια στην εμπλοκή ιδιωτών και στα διόδια εμφανίστηκε ο βουλευτής Ηρακλείου του ΜέΡΑ25 Γιώργος Λογιάδης, που τόνισε στην εφημερίδα «Νέα Κρήτη» ότι «η θέση του ΜέΡΑ25 και η δική μου προσωπική θέση είναι ξεκάθαρη. Τέτοια έργα όπως ο ΒΟΑΚ θα πρέπει να υλοποιούνται ως συγχρηματοδοτούμενα έργα από το Ελληνικό Δημόσιο και την Ε.Ε. Δεν μπορούμε να καταλάβουμε για ποιον λόγο, και με ποιο σκεπτικό, υπεισέρχεται στη συζήτηση ο ιδιωτικός παράγοντας, και το ενδεχόμενο διοδίων. Είναι έργα που ενισχύουν τον παραγόμενο πλούτο και πρέπει να χρηματοδοτούνται από το κράτος…».
neakriti.gr
Ημέρα καριέρας στις Ψηφιακές Ανθρωπιστικές Επιστήμες διοργανώνει τη Δευτέρα 25 Νοεμβρίου στην Πανεπιστημιούπολη Γάλλου (αμφ. Γ,…
Μία μεγάλη συναυλία – αφιέρωμα για τα 100 χρόνια από την γέννηση του Οικουμενικού Έλληνα συνθέτη μας, του Μίκη…
Το Δ.Σ. του Παγκρήτιου Συλλόγου Φίλων του Μίκη Θεοδωράκη καλεί τα μέλη, τους φίλους και φίλες του…
Η Εθνική Αντίσταση εναντίον των στρατευμάτων κατοχής 1941-1944, προέκταση και ολοκλήρωση του έπους της Αλβανίας, των Μακεδονικών…
Σε μια βραδιά αφιερωμένη στην κωμωδία, στη σάτιρα και στον αυτοσχεδιασμό, που περιλαμβάνει, αφηγήσεις, θεατρικά…
Ο πρώην Υπουργός Οικονομίας και Περιβάλλοντος και Ενέργειας αναλύει τα αίτια της οικονομικής στασιμότητας της…
This website uses cookies.