Τις τρεις πρώτες θέσεις μεταξύ των τριάντα δημοφιλέστερων νησιών στη Μεσόγειο κατέλαβαν κατά σειρά προτίμησης η Ιος, η Υδρα και η Φολέγανδρος, σύμφωνα με σχετική λίστα που κατήρτισε κατόπιν έρευνας η διεθνής μηχανή αναζήτησης και σύγκρισης ξενοδοχειακών τιμών Trivago.
Η έρευνα που δημοσιοποιήθηκε, χθες, διεξήχθη με βάση αναζητήσεις που έγιναν μεταξύ 1ης Απριλίου και 30ής Σεπτεμβρίου 2014 για ταξίδια που πραγματοποιήθηκαν την ίδια περίοδο. Για τη διεξαγωγή της έρευνας η Trivago αξιοποίησε στοιχεία από τις κριτικές των ταξιδιωτών στις 51 πλατφόρμες της. Στα αποτελέσματα συμπεριλήφθηκαν τα νησιά που έχουν τουλάχιστον 50 ξενοδοχεία και 50 κριτικές ανά ξενοδοχείο.
Συνολικά δεκατρία ελληνικά νησιά περιλήφθηκαν στη λίστα με τα τριάντα δημοφιλέστερα νησιά της Μεσογείου. Επίσης, επτά ελληνικά νησιά κατατάχθηκαν στις πρώτες δέκα θέσεις. Στην 5η θέση κατετάγη η Σαντορίνη, στην 6η η Μύκονος, στην 7η η Νάξος, στην 8η η Πάρος, στη 14η οι Σπέτσες, στη 16η η Κρήτη, στην 20ή η Ζάκυνθος, στην 23η η Κως, στην 27η η Ρόδος και στην 29η η Κέρκυρα.
Στο μεταξύ, ολοκληρώθηκε χθες ο κύκλος ενημερωτικών εκδηλώσεων από στελέχη της Google σε εκπροσώπους τουριστικών επιχειρήσεων στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας Grow Greek Tourism Online με σκοπό την εκπαίδευση και υποστήριξή τους προκειμένου να βελτιωθεί η διαδικτυακή παρουσία τους. Σε αυτό τον κύκλο των εκδηλώσεων πραγματοποιήθηκαν ενημερώσεις σε τουριστικούς επιχειρηματίες στην Καλαμάτα, στη Μύκονο, στην Κέρκυρα, στη Θεσσαλονίκη, στη Ρόδο και στην Αθήνα.
Σύμφωνα με στοιχεία της Google από τον Σεπτέμβριο του 2014, οπότε ξεκίνησε η πραγματοποίηση των εκδηλώσεων, έχουν εκπαιδευτεί εκπρόσωποι περίπου 3.000 επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον τουριστικό κλάδο. Εννέα στους δέκα επιχειρηματίες που συμμετείχαν στις ενημερώσεις βρήκαν το περιεχόμενο των εκδηλώσεων ιδιαιτέρως χρήσιμο και ωφέλιμο για την ανάπτυξή των επιχειρήσεών τους.
Επιπλέον, οκτώ στους δέκα συμμετέχοντες δήλωσαν ότι θα εντείνουν τη χρήση του Διαδικτύου για τη διαμόρφωση της εικόνας και την προβολή των επιχειρήσεών τους. Να σημειωθεί ότι η Google έχει δημιουργήσει και μία γραμμή υποστήριξης για τις τουριστικές επιχειρήσεις.
Μέχρι σήμερα στην εν λόγω γραμμή έχουν γίνει περισσότερες από 200 κλήσεις από τουριστικούς επιχειρηματίες που επιθυμούν να λάβουν κατ’ ιδίαν υποστήριξη από την Google για την ενίσχυση της διαδικτυακής τους παρουσίας. Επιπλέον, οκτώ στους δέκα επιχειρηματίες που παρακολούθησαν τις εκδηλώσεις δήλωσαν ότι σκοπεύουν να χρησιμοποιήσουν τη γραμμή υποστήριξης για να βελτιώσουν την παρουσία τους στο Διαδίκτυο.
Τους τρόπους με τους οποίους η Ελλάδα «καρτελοποιήθηκε» και έχει μετατραπεί σε «Κολομβία της Ευρώπης»,…
Με αφορμή την είδηση ότι τα πρωτεία των θανατηφόρων τροχαίων στην Ελλάδα έχει η Κρήτη…
Με την καθημερινότητα και κυρίως με τα ζητήματα που άπτονται του κόστους ζωής και της οικονομικής επιβάρυνσης των πολιτών επιχειρεί το ΠΑΣΟΚ να…
Για τη χρονιά που πέρασε, τον Στέφανο Κασσελάκη, τον ΣΥΡΙΖΑ, αλλά και τη σχέση τους…
Μια όμορφη έκπληξη περίμενε τη γνωστή τραγουδίστρια Άννα Βίσση, ανήμερα των γενεθλίων της στο κέντρο…
Μια πρόσφατη έρευνα του Bloomberg Businessweek έριξε φως στο αναπτυσσόμενο παγκόσμιο εμπόριο ανθρώπινων ωαρίων, αποκαλύπτοντας…
This website uses cookies.