Για εμπορικούς λόγους -θεαματικότητας και διαφημιστικού πακέτου- τα “τηλεοπτικά μέσα ενημέρωσης” στοχοποιούν πρόσωπα , κόμματα, και κοινωνικές ομάδες. Για δέκα ημέρες μιλούσαν για την “χρυσή αυγή.” Ξανακούσατε τίποτα για τη “χρυσή αυγή;” Άφαντη η “χρυσή αυγή” από την οθόνη των Μ.Μ.Ε Έγινε πλέον αόρατη.
Για μια εβδομάδα μιλούσαν για το ξανθό κοριτσάκι που “απήγαγε” οικογένεια τσιγγάνων Ρομά που τελικά δεν ήταν απαγωγή αλλά παραμύθι.
Και έπεται συνέχεια. Τζίρος να γίνεται από την ακροαματικότητα και τα διαφημιστικά πακέτα. Βρε ουστ! Σκουπιδοκάναλα!!
“Σύμφωνα με ορισμένους ειδικούς, όσα συμβαίνουν στην Γάζα έχουν χαρακτηριστικά γενοκτονίας. Θα έπρεπε να πραγματοποιηθεί…
Σοβαρή εξέλιξη στις ΗΠΑ, καθώς η αμερικανική κυβέρνηση του Τζο Μπάιντεν - λίγες μόλις εβδομάδες πριν αποχωρήσει…
Κάθε φορά που πλησιάζει η επέτειος της μεγαλειώδους λαϊκής εξέγερσης του Πολυτεχνείου, εμφανίζονται οι γνωστοί –…
Στο πλαίσιο του κύκλου Διαδικτυακές Συναντήσεις που διοργανώνει ο Όμιλος Φίλων του ποιητή Μανόλη Αναγνωστάκη…
Eπίσημη επίσκεψη αντιπροσωπείας του Nanjing University of Aeronautics and Astronautics (NUAA) πραγματοποιήθηκε στο Πανεπιστημίου Κρήτης,…
Σε ανάρτηση προέβη ο Θοδωρής Κολυδάς, μετεωρολόγος και διευθυντής της Εθνικής Μετεωρολογικής Υπηρεσίας, με αφορμή…
This website uses cookies.