Του Γιώργου Νταγκουνάκη, Περιφερειακού συμβούλου και υποψήφιου βουλευτή του ΚΚΕ
Στην τελευταία συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου, που έγινε στο Μάλεμε, ένα βασικό θέμα που ήλθε για συζήτηση ήταν ο καθορισμός των εδρών των ΤΑΞΙ, με βάση το ν. 4070/2012. Δηλαδή συγκλήθηκε το Π.Σ. για να πρωτοστατήσει στην υλοποίηση ενός ακόμα αντιλαϊκού νόμου της συγκυβέρνησης ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, ΛΑΟΣ υπό τον κ. Παπαδήμο.
Το ΚΚΕ στήριξε και στηρίζει τα αιτήματα των αυταπασχολούμενων ιδιοκτητών ΤΑΞΙ. Στήριξε τον πολυήμερο αγώνα τους, όταν οι «όψιμοι φίλοι» τους, που πλειοψηφούν στο Π.Σ., τους λοιδορούσαν και τους κατακεραύνωναν ότι καταστρέφουν τη χώρα. Στήριξε ενεργά τους αγώνες όλων των αυταπασχολούμενων και μικρών ΕΒΕ, ενάντια στην πολιτική που τους καταστρέφει, ενάντια στην πολιτική που τους στερεί τη δυνατότητα να ζήσουν ανθρωπινά οι ίδιοι και οι οικογένειές τους.
Το ΚΚΕ χωρίς περιστροφές στάθηκε αντίθετο σε κάθε σκέψη φανερή ή συγκαλυμμένη για την απελευθέρωση του επαγγέλματος των ΤΑΞΙ και στην συγκέντρωσή του σε μια χούφτα επιχειρηματιών. Το ΚΚΕ είχε καταδικάσει και το νομοσχέδιο Ραγκούση, αλλά καταψήφισε και τον νόμο 4070/2012 των Βορίδη-Παπαδήμου, που επέβαλε η ΕΕ και η τρόικα, γιατί και τα δύο προωθούσαν τον ίδιο στρατηγικό στόχο: Την απελευθέρωση του επαγγέλματος, που σημαίνει την συγκέντρωση των ΤΑΞΙ σε λίγους λεφτάδες. Στόχος δηλαδή του ν. 4070/2012 είναι το πέταγμα χιλιάδων μικροϊδιοκτητών ΤΑΞΙ στο δρόμο. «Το τυρί» σε αυτή τη φάκα ήταν οι νέες έδρες, οι νέες άδειες και ορισμένα άλλα μικροζητήματα. Αυτά ενσωματώθηκαν στο νόμο, αγαπητοί φίλοι ταξιτζήδες, για να «χρυσώσουν το χάπι» και να κρύψουν την καταστροφή που σύντομα σας ετοιμάζουν. Τα όποια προσωρινά οικονομικά οφέλη που μπορεί να έχουν κάποιοι από εσάς με τις νέες έδρες δεν πρέπει να σας αποπροσανατολίσουν.
Όπως πράξαμε και στο Π.Σ., έτσι και με το σημερινό κείμενο θα ήθελα να θυμίσω ορισμένα άρθρα του συγκεκριμένου νόμου που επιβεβαιώνουν περίτρανα την άποψή μας.
Η εφαρμογή της συγκεκριμένης ρύθμισης θα έχει σαν αποτέλεσμα να σας αφαιρεθεί ένα μεγάλο κομμάτι δουλειάς.
Με τις ρυθμίσεις και την τροπολογία που έγινε του άρθρου 83 που διευρύνει τις περιμετρικές ζώνες σε Αττική και Θεσσαλονίκη και σε αρκετές τουριστικές περιοχές και συγκοινωνιακούς κόμβους, επιδιώκεται η διευκόλυνση των εταιρειών να πάρουν το μεταφορικό έργο σε βάρος των αυταπασχολούμενων.
Το Π.Σ. λοιπόν αυτό που έκανε ήταν αυτό που η κυβέρνηση του ανέθεσε. Να ξεκινήσει την υλοποίηση του νόμου που θα σας αφήσει χωρίς μεροκάματο και θα σας οδηγήσει στην ανεργία. Θα ανοίξει το δρόμο για τη δράση των μεγάλων εταιρειών στο ΤΑΞΙ. Όπως ήταν αναμενόμενο, η υλοποίηση του νόμου ξεκίνησε από τα εύκολα για τους κρατούντες.
Για όλους αυτούς τους λόγους, οι τρεις περιφερειακοί σύμβουλοι της Λαϊκής Συσπείρωσης καταψήφισαν τις προτάσεις των αντιπεριφερειαρχών στο σύνολό τους, καθώς το ζητούμενο ήταν ναι ή όχι στην εφαρμογή ενός νόμου που θα καταστρέψει έναν ολόκληρο κλάδο. Ταυτόχρονα καταθέσαμε την μοναδική πρόταση που πραγματικά προστατεύει τον κλάδο.
Όμως οι όψιμοι φίλοι των ταξιτζήδων που πλειοψηφούν στο Π.Σ., δηλαδή οι εκπρόσωποι της ΝΔ, της κας Μπακογιάννη και του ΠΑΣΟΚ με την συνδρομή και της εκπροσώπου του ΣΥΡΙΖΑ, ούτε καν συζήτησαν την πρότασή μας. Αυτή είναι η αλήθεια για να σταματήσει όποια σπέκουλα γίνεται και από όποιον γίνεται για το συγκεκριμένο ζήτημα.
Εξεμάνη ο Ντόναλντ Τραμπ τζούνιορ μετά την απόφαση Μπάιντεν να επιτρέψει στην Ουκρανία χρήση όπλων μεγάλου…
Μια επιστήμονας που αντιμετώπισε με επιτυχία τον δικό της καρκίνο του μαστού της, κάνοντας ένεση στον όγκο…
Αλλαγές στα δρομολόγια των πλοίων και της ΑΝΕΚ επιφέρει η 24ωρη απεργία που αποφάσισε η Πανελλήνια…
Εντός του Ιανουαρίου αναμένεται να «τρέξουν» από το αρμόδιο υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, τρία…
Περισσότεροι από 15 πλειστηριασμοί ελληνικών ξενοδοχειακών μονάδων παραμένουν προγραμματισμένοι για τον μήνα Νοέμβριο, εφόσον φυσικά…
Αρχίζει σήμερα, Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2024, η τριήμερη εκλογική διαδικασία για την ανάδειξη της νέας…
This website uses cookies.