ΤΟΠΙΚΑ

Καταστροφή για τα τουριστικά λεωφορεία της Κρήτης ο κορωνοϊός – Μηδενίστηκε η δουλειά

Με άρθρο του ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Ιδιοκτητών Τουριστικών Λεωφορείων Κρήτης κ. Στράτος Μαγκουσάκης αναφέρει:

Προβληματισμός και αγωνία τόσο για την εργασία μας όσο και για το μέλλον των οικογενειών μας, επικρατεί στις τάξεις του Συνδέσμου Ιδιοκτητών Τουριστικών Λεωφορείων Κρήτης μετά το μηδενισμό του μεταφορικού έργου μας εξαιτίας της πανδημίας του Covid-19.

Από τη μια η έλλειψη, μέχρι τώρα, ουσιαστικών μέτρων για τον τουρισμό από την πλευρά της Πολιτείας και από την άλλη η εξέλιξη της πανδημίας παγκοσμίως, δημιουργούν έναν ασφυκτικό οικονομικό κλοιό και μεγάλη ανασφάλεια στον κλάδο μας και τους εργαζόμενους σε αυτόν.

Είναι ενδεικτικό ότι μετά και την ματαίωση εκδρομών εξαιτίας του κλεισίματος των σχολείων επί 83 μέρες, 6.500 τουριστικά λεωφορεία σε όλη την Ελλάδα παραμένουν καθηλωμένα και κανείς δεν γνωρίζει ακόμα τίποτα για το μέλλον της επιχειρηματικής μας δραστηριότητας το καλοκαίρι που έρχεται.

Την ίδια ώρα οι οφειλές μας, τα δάνεια, οι ασφαλιστικές εισφορές, οι ρυθμίσεις στην εφορία τρέχουν. Οφειλές που εμείς οι επαγγελματίες είχαμε προγραμματίσει να πληρώσουμε με χρήματα από την περυσινή σαιζόν τα οποία μάλιστα περιμέναμε να εισπράξουμε λίγες ημέρες πριν την πανδημία και τώρα αυτές οι πληρωμές έχουν μετατεθεί για μετά από 75 μέρες, ενώ υπάρχει και ο κίνδυνος να μην εισπραχθούν ποτέ!

Το ανησυχητικό της υπόθεσης είναι ότι μπροστά στην κατάρρευση του κλάδου μας κανείς δεν έχει ασχοληθεί ουσιαστικά και με σχέδιο με τις τουριστικές μεταφορές επιβατών οι οποίες έχουν αφεθεί στο έλεος της απραξίας…

Το ζητούμενο τώρα που σε λίγο ανοίγει η τουριστική περίοδος και με τους επισκέπτες στη χώρα μας να αναμένονται δραματικά λιγότεροι κάτω από ποιες συνθήκες και με τι πρωτόκολλα θα εκτελείται το μεταφορικό μας έργο και ποιος θα αναλάβει το κόστος της μετακίνησης μικρότερου, για υγειονομικούς λόγους, αριθμού επιβατών ανά λεωφορείο.

Και όλα αυτά με το δεδομένο ότι οι τουριστικές μεταφορές αποτελούν, μαζί με τις εναέριες και τις θαλάσσιες, τους τρείς πυλώνες του τουρισμού της χώρας μας. Επομένως η λήψη άμεσων μέτρων για τον κλάδο μας πρέπει να αποτελούν βασική προτεραιότητα για το κράτος καθώς δεν μπορούμε να μιλάμε μόνο για ξενοδοχεία αφού αυτά δεν μπορούν ούτε να λειτουργήσουν και ούτε να ανοίξουν χωρίς λεωφορεία.

Ανάμεσα στα μέτρα που προτείνει ο Σύνδεσμος Ιδιοκτητών Τουριστικών Λεωφορείων Κρήτης για τη στήριξη των τουριστικών λεωφορείων ΤΕΟΜ είναι:

1:Αναστολή όλων των τρεχουσών υποχρεώσεων όπως ρυθμίσεις εφορίας και ασφαλιστικές εισφορές.

2:Μείωση τελών κυκλοφορίας στο 50% από αυτό που ισχύει σήμερα.

3:Μείωση Φ.Π.Α από το 24% στο 13%. Ενδεικτικά να αναφέρουμε ότι στην Ισπανία και στην Ιταλία έχουν 9%
ΦΠΑ στις μεταφορές των επιβατών.

4: Πενταετή παράταση ορίων ηλικίας λεωφορείων ή εναρμόνιση με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία για την απελευθέρωση τους.

5: Απαλλαγή από την προκαταβολή φόρου για το 2021.

"google ad"

6: Άτοκα δάνεια με διαδικασίες εξπρές και με περίοδο χάριτος 1-2 έτη υπολογιζόμενα βάσει του τζίρου τις επιχείρησης.

Και βέβαια στους προβληματισμούς μας για την τουριστική σαιζόν που έρχεται οπότε και
περιμένουμε απαντήσεις από την Πολιτεία περιλαμβάνονται οι ερωτήσεις:

–Εφόσον λήξουν τα μέτρα ποίος θα είναι ο ανώτερος επιτρεπόμενος αριθμός επιβατών ανά τουριστικό πούλμαν;

–Ποιος θα επιδοτεί τις υπόλοιπες κενές θέσεις;

–Ποια μέτρα θα ισχύουν ώστε να είναι υγειονομικά ασφαλές ένα οργανωμένο οδικό ταξίδι;

–Με τι κόμιστρο θα μπορεί να οργανωθεί κατά άτομο μια μονοήμερη εκδρομή, ένα πολυήμερο οδικό ταξίδι, ένα πρωινό ή απογευματινό μπάνιο και μια μεταφορά συλλόγου;

Περιμένουμε τις άμεσες αποφάσεις και τα μέτρα της πολιτείας ώστε να μπορέσουμε να επιβιώσουμε ως επιχειρήσεις από την πανδημία covid-19, και όλοι οι εργαζόμενοι των τουριστικών λεωφορείων να μπορέσουν να μείνουν όρθιοι και να συνεχίσουν την εργασία τους.

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Συναγερμός για τραυματία με σφαίρα στην πλάτη – Δέχτηκε επίθεση με όπλα στον Δήμο Γόρτυνας

Συναγερμός στις Αρχές ύστερα από πληροφορίες για επεισόδιο με πυροβολισμούς σε περιοχή του Δήμου Γόρτυνας.…

9 hours ago

«Ξεσκονίζουν» Κρητικούς για παράνομες επιδοτήσεις με εικονικά μισθωτήρια στα Γιαννιτσά

Μεγάλη… πέραση σε Κρητικούς είχαν, ως φαίνεται, τα Γιαννιτσά και ο κάμπος τους, με δεκάδες…

9 hours ago

Νοσοκομεία: Νέες επιβαρύνσεις για ασθενείς από ιδιώτες γιατρούς – Οι παγίδες στις δημόσιες δομές

Nέες επιβαρύνσεις περιμένουν τους Έλληνες ασθενείς μέσα στα δημόσια νοσοκομεία μετά τη ρύθμιση του υπουργού Υγείας Άδωνι…

9 hours ago

Το Διεθνές Δικαστήριο απέρριψε το αίτημα της Νικαράγουας για κυρώσεις κατά της Γερμανίας επειδή στέλνει όπλα στο Ισραήλ

Το Διεθνές Δικαστήριο, το ανώτερο δικαστικό όργανο του ΟΗΕ, απέρριψε σήμερα το αίτημα που είχε…

9 hours ago

Κορωνοϊός: Η AstraZeneca παραδέχθηκε για πρώτη φορά πως το εμβόλιό της μπορεί να προκαλέσει παρενέργειες

Η εταιρεία AstraZeneca παραδέχτηκε για πρώτη φορά σε δικαστικά έγγραφα ότι το εμβόλιό της για…

9 hours ago

«Θύελλα» με Βαρτζόπουλο: Αποπομπή του ζητά σύσσωμη η αντιπολίτευση, κάλυψη με… αστερίσκους από την κυβέρνηση

Φωτιές άναψαν οι δηλώσεις του υφυπουργού Υγείας, Δημήτρη Βαρτζόπουλου, σχετικά με τις γυναικοκτονίες (στις οποίες έδωσε… βιολογικό τόνο). Σύσσωμη η…

9 hours ago

This website uses cookies.