«Χορτάσαμε από ανέξοδες υποσχέσεις»
Σκληρή επιστολή στους συναρμόδιους υπουργούς
Οι κύριοι Δαμιανάκης και Βαλυράκης σημειώνουν ότι το έργο επέκτασης του αεροδρομίου των Χανίων έχει εξαγγελθεί από το 2003 με προϋπολογισμό 100 εκατ. ευρώ. Παρά τις επίσημες διαβεβαιώσεις των αρμοδίων ότι το έργο είχε μπει στην τελική ευθεία, τον Φεβρουάριο του 2011 ανέκυψε θέμα με την ύπαρξη τριών επιπλέον μελετών σε εκκρεμότητα. Τον Μάρτιο ο τότε γενικός γραμματέας του υπουργείου Υποδομών Θεοχάρης Τσιόκας, στη διάρκεια τεχνικής συνάντησης, έδωσε συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα άμεσης υλοποίησης. Τον Μάιο ο υφυπουργός Υποδομών Γιάννης Μαγκριώτης, κατά τη συζήτηση σχετικής επίκαιρης ερώτησης του κ. Δαμιανάκη (αρ. 825/2-5-2011) στην ολομέλεια της Βουλής, τον διαβεβαίωσε ότι το αργότερο έως τις 31 Ιουλίου θα είχαν ολοκληρωθεί οι υπολειπόμενες μελέτες, υπογραμμίζοντας ότι οι αναγκαίες πιστώσεις είναι εξασφαλισμένες. Τον Ιούνιο, η διοικήτρια και ο υποδιοικητής της ΥΠΑ σημείωναν ότι έχει ολοκληρωθεί η μελέτη κόστους-οφέλους και ο φάκελος, εφόσον πρόκειται για έργο πάνω από 50 εκατ. ευρώ, θα αποστελλόταν στην αρμόδια διεύθυνση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για έγκριση. Τον Νοέμβριο, βλέποντας ότι δεν σημειώνεται πρόοδος, οι κύριοι Δαμιανάκης και Βαλυράκης επανέφεραν το θέμα στη Βουλή (αρ. ερωτ. 1.533 και 1.619/16-11-2011). Ο κ. Μαγκριώτης απάντησε ότι το τεχνικό δελτίο του έργου είχε υποβληθεί στην Ενδιάμεση Διαχειριστική Αρχή Μεταφορών, στην οποία είχαν κατατεθεί επίσης η μελέτη, τα τεύχη δημοπράτησης και όλα τα απαιτούμενα στοιχεία, και ο σχετικός έλεγχος ήταν σε φάση ολοκλήρωσης. Το έργο, σύμφωνα με τις διαβεβαιώσεις του υφυπουργού, προβλεπόταν να δημοπρατηθεί μετά την έκδοση της απόφασης ένταξής του στο ΕΣΠΑ, η οποία επρόκειτο να εκδοθεί έως το τέλος του 2011, οπότε η αποστολή της προκήρυξής του θα γινόταν στις αρχές του 2012.
Οι βουλευτές τονίζουν ότι «στη συγκεκριμένη εξαιρετικά δύσκολη συγκυρία για όλους μας, όπου ζητούμενο είναι να θέσουμε τη χώρα σε τροχιά ανάπτυξης, έχουμε χρέος να αξιολογούμε τη σημασία κάθε έργου και να αξιοποιούμε κάθε αναπτυξιακό εργαλείο που διαθέτουμε. Χορτάσαμε από ανέξοδες υποσχέσεις και απόπειρες φτηνού εντυπωσιασμού. Είναι καταδικαστέες, ξεπερασμένες πρακτικές άλλων εποχών. Πιστεύοντας ότι διερμηνεύουμε τη θέση της τοπικής κοινωνίας, του συνόλου των αιρετών και των φορέων του τόπου μας, που έχουμε όλοι μαζί αγωνιστεί για να προχωρήσει επιτέλους το συγκεκριμένο έργο-σημαία για την Κρήτη, προεξάρχοντος του αντιπεριφερειάρχη Χανίων Απόστολου Βουλγαράκη με τη συνεργασία του αερολιμενάρχη Σταύρου Καστρινάκη, καλούμε την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας να προχωρήσει στην υπογραφή του φακέλου ένταξης του έργου στο ΕΣΠΑ εντός της εβδομάδος και την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων να προκηρύξει άμεσα το έργο».
Με βαριές εκφράσεις για τον Κυριάκο Μητσοτάκη σχολίασε τη διαγραφή του από τη ΝΔ ο Αντώνης Σαμαράς. Κατηγορεί…
Η Κέλλυ Καμπάκη, η μητέρα της Εμμας Καρυωτάκη που σκοτώθηκε από παράσυρση αυτοκινήτου στη Θεσσαλονίκη πριν δύο χρόνια, ξέσπασε…
Τον ανασχεδιασμό και αναδιοργάνωση της Δημοτικής Αστυνομίας προωθεί με ταχείς ρυθμούς το υπουργείο Εσωτερικών, σε συνεργασία με…
Μια απίστευτη ιστορία... διάσωσης που εκτυλίχθηκε το απόγευμα της Παρασκευής, σε περιοχή δυτικά της πόλης…
Την έντονη αντίδραση της Τουρκίας προκάλεσε μια δημοσίευση της Κομισιόν, ενός χάρτη που απεικονίζει τον Θαλάσσιο Χωροταξικό Σχεδιασμό (ΘΧΣ) της…
Σε διαγραφή του Αντώνη Σαμαρά προχώρησε το κυβερνών κόμμα μετά τις «βόμβες» του πρώην πρωθυπουργού στο ΒΗΜΑ της…
This website uses cookies.