Εκτόξευση πωλήσεων στα σούπερ μάρκετ προκαλεί η εξάπλωση του κορωνοϊού στη χώρα μας και όσο το κλίμα της ανησυχίας που επικρατεί εντείνεται, τόσο αναμένεται να αυξηθεί η κατανάλωση σε βασικά είδη.
Αντίθετα, όπως αναφέρει το naftemporiki.gr, πτώση του τζίρου καταγράφεται στα εμπορικά καταστήματα ειδών ένδυσης υπόδησης και οικιακού εξοπλισμού.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας IRI, την εβδομάδα 24/2 με 1/3 (εβδομάδα πριν από την Κ. Δευτέρα) καταγράφηκε αύξηση πωλήσεων σε αξία στα προϊόντα σταθερού barcode (ταχυκίνητα και είδη bazaar και όχι τα επί ζυγίω) κατά 35,7% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, δηλαδή την εβδομάδα πριν από την Κ. Δευτέρα (4/3/2019- 10/3/2019).
Ωστόσο, σε αμιγώς συγκρίσιμη βάση την εν λόγω εβδομάδα οι τζίροι στα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα εμφανίζονται ενισχυμένοι κατά 41,8%.
Την Αίγυπτο, χώρα-«κλειδί» για την αντιμετώπιση της μεταναστευτικής πίεσης, επισκέπτεται από χθες ο υπουργός Μετανάστευσης και…
Η Μαρίνα Σάττι έγινε viral μετά την εμφάνισή της στον Β’ Ημιτελικό της Eurovision με το «Ζάρι», στη συνέντευξη…
Η στεγαστική κρίση έχει χτυπήσει κόκκινο… ήδη το πρώτο τρίμηνο του 2024 καταγράφεται και νέα…
Μια πολύ όμορφη ερμηνεία του μικρασιάτικου τραγουδιού "Δεν είν' αυγή" πραγματοποιήθηκε από μέλος της χορωδίας…
Παρασκευή 10 Μαΐου, 6μ.μ. - Πολύκεντρο Δήμου Ηρακλείου Πολιτική εκδήλωση – συζήτηση διοργανώνει την Παρασκευή…
Έκθεση ζωγραφικής του Λουδοβίκου των Ανωγείων με τίτλο «Όταν ο δρόμος ονειρεύεται ουρανό και η…
This website uses cookies.