ΕΛΛΑΔΑ

Κουτσούμπας: Να δυναμώσουμε το αγωνιστικό ρεύμα της σύγκρουσης με το κράτος που αφήνει απροστάτευτο το λαό και τα παιδιά του

«Θέλουμε και απ’ αυτή την εκδήλωση να χαιρετίσουμε τη συγκλονιστική, μαζική και μεγαλειώδη συμμετοχή του λαού και της νεολαίας στις απεργιακές συγκεντρώσεις απ’ άκρη σε άκρη σε όλη την Ελλάδα.

Ιδιαίτερα θέλουμε να χαιρετίσουμε τους δεκάδες χιλιάδες μαθητές και φοιτητές που με τα νιάτα τους, την αποφασιστικότητα τους και το καθαρό βλέμμα τους πλημμύρισαν τους δρόμους, τις πλατείες σε όλες τις μεγάλες πόλεις και φώναξαν με πείσμα ‘το έγκλημα αυτό δεν θα ξεχαστεί’. Ναι, δεν θα ξεχαστεί, θα φροντίσουμε εμείς γι αυτό, όλοι και όλες» υπογράμμισε ο γγ της ΚΕ του ΚΚΕ, Δημήτρης Κουτσούμπας, στην αρχή της ομιλίας του σε αποψινή εκδήλωση της ΚΕ του ΚΚΕ για την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας.

Η εκδήλωση ξεκίνησε με την τήρηση ενός λεπτού σιγής για τα θύματα της τραγωδίας στα Τέμπη.

«Σήμερα, Παγκόσμια Μέρα της Γυναίκας, πέφτει βαριά η σκιά της θλίψης και οργής από το τραγικό πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη. Βλέποντας τα μάτια των μητέρων, των πατεράδων, των συγγενών, των φίλων, να πλημμυρίζουν από πόνο για τα αδικοχαμένα παιδιά, σφίγγουμε τα δόντια γιατί δεν έχουμε δικαίωμα να σιωπήσουμε. Για να μην αφήσουμε το προδιαγεγραμμένο έγκλημα να ξεχαστεί, να συγκαλυφθεί» πρόσθεσε.

Ο Δ. Κουτσούμπας επισήμανε ότι «η νέα τραγωδία είναι το αποτέλεσμα μιας μακράς αλυσίδας αποφάσεων, νόμων και οδηγιών – ευρωπαϊκών και ελληνικών – που από κοινού ψήφισαν και υλοποίησαν τα αστικά κόμματα που κυβέρνησαν. Δηλαδή η ΝΔ, ο ΣΥΡΙΖΑ, το ΠΑΣΟΚ, προωθώντας την απελευθέρωση του σιδηροδρομικού μεταφορικού έργου με κριτήριο το επιχειρηματικό-καπιταλιστικό κέρδος. Με αυτό το κριτήριο σχετίζεται το γεγονός ότι οι υποδομές του σιδηρόδρομου παρέμειναν στην κρατική επιχείρηση. Με αυτό το κριτήριο έμεινε πίσω η ανάπτυξη των μεταφορικών μέσων σταθερής τροχιάς στην Ελλάδα».

«Η μέγιστη δυνατή ασφάλεια με την αξιοποίηση των σύγχρονων επιστημονικών, τεχνολογικών μέσων, οι προσλήψεις μόνιμου προσωπικού, κατάλληλα εκπαιδευμένου, πετσοκόφτηκαν με κριτήριο το ‘κόστος’, τόσο για τα αμιγώς ιδιωτικοποιημένα κομμάτια του σιδηρόδρομου, όσο και για εκείνα που διαχειρίζεται το αστικό κράτος» είπε, σημειώνοντας ότι όλα αυτά λειτουργούν σε βάρος της ανάγκης των εργαζομένων, του λαού και της νεολαίας για ασφαλή, φθηνή και σύγχρονη μετακίνηση».

Ανέφερε ότι αυτές «δεν είναι επιλογές μιας μόνο κυβέρνησης, κάποιου υπουργού. Έχει να κάνει κυρίως με το πώς διαχρονικά διαμορφώνεται ο ανταγωνισμός και τα μερίδια των μονοπωλίων στην Ευρώπη, σε όλο τον καπιταλιστικό κόσμο. Επιδρά στο αν και πόσο αναπτύσσονται οι θαλάσσιες, οδικές, σιδηροδρομικές κι εναέριες μεταφορές.

Όλα αυτά σχετίζονται με τις επιλογές της ΕΕ, με τα συμφέροντα των καπιταλιστών στην Ελλάδα, όπως εκφράζονται στην αντίστοιχη πολιτική όλων των αστικών κομμάτων και των κυβερνήσεων. Για αυτό και δεν δικαιούνται σήμερα να μιλάνε για ‘μοναδική εξαίρεση καθυστέρησης’ στην Ελλάδα. Ούτε δικαιούνται να ρίχνουν τις ευθύνες ο ένας στον άλλον, αποσπασμένα από το σύνολο των επιλογών τους».
«Ως Κόμμα κοιτάμε στα μάτια κάθε γυναίκα που οργίζεται από τέτοιες στιγμές. Κάθε εργατοϋπάλληλο και άνεργη, αυτοαπασχολούμενη, ελευθεροεπαγγελματία, κάθε νέα μητέρα που αναρωτιέται, πώς μπορεί να νοιώθει ασφάλεια για την ίδια και για τα παιδιά της.

Είναι χρέος απέναντι στα θύματα του εγκλήματος στα Τέμπη, απέναντι στα παιδιά μας, να δυναμώσουμε το αγωνιστικό ρεύμα της σύγκρουσης με την πολιτική και το κράτος που αφήνουν απροστάτευτο το λαό και τα παιδιά του, επειδή προστατεύουν την ανταγωνιστικότητα και την κερδοφορία των ομίλων» υπογράμμισε ο Δ. Κουτσούμπας.

topontiki.gr

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Ομιλία Δ. Κουτσούμπα στα Χανιά με αναφορές στη γεωπολιτική ένταση, τις βάσεις της Σούδας, τον ΒΟΑΚ και την εργασιακή εκμετάλλευση | Φωτορεπορτάζ

Το βράδυ του Σαββάτου, 23 Νοεμβρίου, ο Γενικός Γραμματέας της Κεντρικής Επιτροπής του ΚΚΕ, Δημήτρης…

12 hours ago

Εκλογές ΣΥΡΙΖΑ: Αναλυτικές οδηγίες για την κάλπη – Τα εκλογικά κέντρα στο νομό Χανίων – 3 ευρώ το αντίτιμο

Σε πλήρη ετοιμότητα δηλώνει ο ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ ενόψει της αυριανής διαδικασίας εκλογής προέδρου (Κυριακή 24 Νοεμβρίου). Σύμφωνα με ανακοίνωση…

16 hours ago

Μπορέλ: «Οι κυβερνήσεις της ΕΕ δεν μπορούν να επιλέγουν αν θα εφαρμόζουν ή όχι τα εντάλματα σύλληψης του ΔΠΔ»

Σε πολύ δύσκολη θέση είναι οι κυβερνήσεις των κρατών της ΕΕ που υποστηρίζουν σθεναρά το Ισραήλ, καθώς μετά…

16 hours ago

Χάος στην COP29: Δεκάδες χώρες αποχώρησαν πριν τη συμφωνία – Τι συνέβη

Η 29η διάσκεψη των Ηνωμένων Εθνών για το κλίμα, COP29, που διεξάγεται αυτές τις ημέρες στην πρωτεύουσα…

16 hours ago

Θερμοκρασίες ρεκόρ φέτος στις θάλασσες – Επηρεάστηκε και το Νότιο Κρητικό Πέλαγος

Θερμοκρασίες ρεκόρ καταγράφηκαν το φετινό καλοκαίρι στις ελληνικές θάλασσες καθιστώντας το, το πιο ζεστό σε βάθος σαρακονταετίας…

16 hours ago

Ντ. Μπακογιάννη: Αν ο Σαμαράς ψήφιζε το πρώτο Μνημόνιο, θα βγαίναμε πέντε χρόνια νωρίτερα

Η βουλευτής Χανίων αποκαλύπτει, σε συνέντευξή της στα «Νέα» και στον Χρήστο Χωμενίδη, το παρασκήνιο…

18 hours ago

This website uses cookies.