Η Κρήτη δεν προσέλκυσε τουρίστες με «γερά» πορτοφόλια καθώς, ενώ η κίνηση αυξήθηκε τους μήνες Μάιο και Ιούνιο, τα έσοδα έχουν αντίθετη πορεία. Υπάρχουν, μάλιστα, πεντάστερα ξενοδοχεία που έμειναν με κενές κλίνες την περίοδο που ο τουρισμός είναι στο φουλ…
Θετικά είναι τα μηνύματα για την τουριστική κίνηση στην Κρήτη τους φθινοπωρινούς μήνες Σεπτέμβριο και Οκτώβριο.
«Ο Ιούλιος και ο Αύγουστος δεν πήγαν όπως τους περιμέναμε, είχαν μικρή ποσοτική αύξηση της τάξης του 2% με 3 % αλλά σε εισπράξεις ήταν μειωμένοι, περίπου στα ίδια ποσοστά. Ο κόσμος βλέπουμε ότι είναι χαμηλότερης ποιότητας» αναφέρει στην «Π» ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ηρακλείου, κ. Νίκος Χαλκιαδάκης.
Για το ερχόμενο φθινόπωρο, εκτιμά ότι ο Σεπτέμβριος και ο Οκτώβριος θα κυμανθούν στα ίδια επίπεδα με τους μήνες Μάιο και Ιούνιο, που ήταν αρκετά καλοί για τον τουρισμό στο Ηράκλειο.
«Περιμένουμε να βάλουμε την τελική γραμμή στις 30 Οκτωβρίου, αν τελειώσει έτσι η σεζόν θα έχουμε αύξηση της τάξης του 7% με 8% σε κόσμο και 3% με 4% σε εισπράξεις» αναφέρει.
Ουσιαστικά, η άνοιξη και το φθινόπωρο είναι, δηλαδή, οι εποχές που… σώζουν την παρτίδα για τις εισπράξεις από τον τουρισμό.
Σημειώνεται ότι φέτος είχαμε περισσότερους Γερμανούς τουρίστες και, γενικά, επισκέπτες από τη Β. Ευρώπη ενώ χάσαμε ένα ποσοστό των Ρώσων τουριστών.
Ο πρόεδρος των Τουριστικών Πρακτόρων Κρήτης, κ. Μιχάλης Βλατάκης, αναφέρει πως ιδιαίτερα το πρώτο δεκαπενθήμερο του Σεπτεμβρίου θα κινηθεί πολύ καλά ενώ, γενικότερα, οι μήνες Σεπτέμβριος και Οκτώβριος αναμένονται όπως και οι περσινοί, που ήταν αρκετά καλοί.
Ο κ. Βλατάκης τονίζει πως φέτος το καλοκαίρι μπορεί να είχαμε αυξημένο αριθμό τουριστών, όμως η ποιότητα των επισκεπτών δεν ήταν η επιθυμητή. Είναι χαρακτηριστικό ότι υπήρχαν διαθέσιμες κλίνες σε ξενοδοχειακές μονάδες που έχουν υψηλές τιμές, ακόμα και τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο.
Τονίζει πως όλοι οι φορείς του τουρισμού πρέπει να δώσουν βάση στην ποιότητα και τη διάρκεια.
Σε ερώτηση αν οι πλατφόρμες ενοικίασης έχουν δημιουργήσει πρόβλημα στους επαγγελματίες, απαντά πως «δεν πρέπει να προχωρήσουμε σε κυνήγι μαγισσών και να δαιμονοποιήσουμε το Airbnb, αν κινηθούμε σωστά, η πίτα είναι αρκετή για όλους». Όπως λέει, οι τουρίστες που αναζητούν δωμάτια μέσω τέτοιων πλατφόρμων, αν δε βρουν κάτι στην Κρήτη, ψάχνουν σε Ρόδο, ακόμα και Σαρδηνία.
Δε δίνουν βάση στις υποδομές και άλλους παράγοντες που αναζητούν οι λεγόμενοι ποιοτικοί τουρίστες.
Ο κ. Βλατάκης επισημαίνει ότι πολλοί έχουν κατατάξει την Κρήτη στην κατηγορία των φθηνών προορισμών, όπως είναι η Τουρκία, η Αίγυπτος, η Τυνησία, και για να αλλάξει αυτή η εικόνα απαιτείται σκληρή δουλειά από όλους.
Σε ερώτηση ποια περιοχή της Κρήτης κινήθηκε πιο καλά, απαντά τα Χανιά.
Κατερίνα Μυλωνά-patris.gr
Το βράδυ του Σαββάτου, 23 Νοεμβρίου, ο Γενικός Γραμματέας της Κεντρικής Επιτροπής του ΚΚΕ, Δημήτρης…
Σε πλήρη ετοιμότητα δηλώνει ο ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ ενόψει της αυριανής διαδικασίας εκλογής προέδρου (Κυριακή 24 Νοεμβρίου). Σύμφωνα με ανακοίνωση…
Σε πολύ δύσκολη θέση είναι οι κυβερνήσεις των κρατών της ΕΕ που υποστηρίζουν σθεναρά το Ισραήλ, καθώς μετά…
Η 29η διάσκεψη των Ηνωμένων Εθνών για το κλίμα, COP29, που διεξάγεται αυτές τις ημέρες στην πρωτεύουσα…
Θερμοκρασίες ρεκόρ καταγράφηκαν το φετινό καλοκαίρι στις ελληνικές θάλασσες καθιστώντας το, το πιο ζεστό σε βάθος σαρακονταετίας…
Η βουλευτής Χανίων αποκαλύπτει, σε συνέντευξή της στα «Νέα» και στον Χρήστο Χωμενίδη, το παρασκήνιο…
This website uses cookies.