“Crete – The Island Inside You”, δηλαδή, “Κρήτη, το νησί μέσα σου”. Αυτός είναι ο τίτλος της νέας σειράς διαφημιστικών σποτ στα πλαίσια της τουριστικής καμπάνιας για την Κρήτη για τη σαιζόν 2014 – 2015 σε σκηνοθεσία του Θοδωρή Παπαδουλάκη.
6 διαφορετικά σποτ με τίτλους: Crete Daydreaming, Beach Daydreaming, Faling in Love, Easter Daydreaming, Luxury Holiday, Inner Self Daydreaming χτιζουν σε μία νέα στρατηγική για τον τουρισμό στο νησί που θέλει να καθιερωθεί ως ένας προορισμός για όλη τη διάρκεια του χρόνου και όχι μόνο για το καλοκαίρι.
Δείτε τα σποτ και κρινετε και εσείς αν και κατά πόσο πετυχαίνουν το σκοπό τους.
Κάθε φορά που πλησιάζει η επέτειος της μεγαλειώδους λαϊκής εξέγερσης του Πολυτεχνείου, εμφανίζονται οι γνωστοί –…
Στο πλαίσιο του κύκλου Διαδικτυακές Συναντήσεις που διοργανώνει ο Όμιλος Φίλων του ποιητή Μανόλη Αναγνωστάκη…
Eπίσημη επίσκεψη αντιπροσωπείας του Nanjing University of Aeronautics and Astronautics (NUAA) πραγματοποιήθηκε στο Πανεπιστημίου Κρήτης,…
Σε ανάρτηση προέβη ο Θοδωρής Κολυδάς, μετεωρολόγος και διευθυντής της Εθνικής Μετεωρολογικής Υπηρεσίας, με αφορμή…
«ΣΤΕΦΑΝΕ ΣΚΕΤΕ, αν τα μέλη και οι φίλοι του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ με αναδείξουν Πρόεδρό τους,…
Σε κλίμα συγκίνησης, εκατοντάδες πολίτες και φοιτητές συγκεντρώθηκαν το απόγευμα της Κυριακής στην πλατεία της…
This website uses cookies.