“Crete – The Island Inside You”, δηλαδή, “Κρήτη, το νησί μέσα σου”. Αυτός είναι ο τίτλος της νέας σειράς διαφημιστικών σποτ στα πλαίσια της τουριστικής καμπάνιας για την Κρήτη για τη σαιζόν 2014 – 2015 σε σκηνοθεσία του Θοδωρή Παπαδουλάκη.
6 διαφορετικά σποτ με τίτλους: Crete Daydreaming, Beach Daydreaming, Faling in Love, Easter Daydreaming, Luxury Holiday, Inner Self Daydreaming χτιζουν σε μία νέα στρατηγική για τον τουρισμό στο νησί που θέλει να καθιερωθεί ως ένας προορισμός για όλη τη διάρκεια του χρόνου και όχι μόνο για το καλοκαίρι.
Δείτε τα σποτ και κρινετε και εσείς αν και κατά πόσο πετυχαίνουν το σκοπό τους.
Τα ηχητικά ντοκουμέντα του 112 που κάνουν τον γύρο του διαδικτύου και προκαλούν την κοινή γνώμη, όχι…
Από τις πρώτες μόλις ώρες της νέας του θητείας ο Ντόναλντ Τραμπ αποδεικύνει ότι το δόγμα «Νόμος…
Την ιδέα να εξαγοραστεί το TikTok από τον Ίλον Μασκ, αν ο επικεφαλής του X, της SpaceX και της…
Ντολμάδες με λάπαθα Αγοράζετε λάπαθα από την λαϊκή, τον μανάβη σας ή τα βρίσκεται στους…
Για «βαθιά παλαιοκομματική αντίληψη» και «εξόχως αλαζονική συμπεριφορά» εκ μέρους του Κωνσταντίνου Τασούλα κάνει λόγο το ΠΑΣΟΚ-Κίνημα Αλλαγής,…
Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε η Διεθνής Έκθεση Τουρισμού MATKA 2025, η οποία έλαβε χώρα από…
This website uses cookies.