ΚΟΣΜΟΣ

Κρουαζιέρα: Τεχνητή νοημοσύνη και Τζένιφερ Λόπεζ απογειώνουν τις κρατήσεις

Την μίξη τεχνητής νοημοσύνης και Τζένιφερ Λόπεζ χρησιμοποιεί μια εταιρεία κρουαζιέρας για να αυξήσει τις κρατήσεις της.

Η Virgin Voyages ποντάρει πολλά στην καμπάνια που ξεκίνησε πρόσφατα με πρωταγωνίστρια την Τζένιφερ Λόπεζ, όπως αναφέρει το CNBC.

Η «Jen AI»

Το σποτ παρουσιάζει την «Jen AI» να αντιμετωπίζει μια ξεκαρδιστική δυσλειτουργία, αποκαλύπτοντας κατά λάθος την πραγματική της ταυτότητα – έναν τύπο που ονομάζεται Kyle.

Αλλά η καμπάνια δεν τελειώνει εκεί. Η Virgin Voyages μιμείται ψηφιακά τη φωνή και την εμφάνιση της σούπερ σταρ, με τη βοήθεια της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης, για να δώσει στους πελάτες την ευκαιρία να προσαρμόσουν στα δικά τους γούστα μια πρόσκληση για κράτηση κρουαζιέρας που μπορούν να στείλουν σε φίλους ή συγγενείς.

«Απαιτήθηκε μια σημαντική οικονομική επένδυση, αλλά βλέπουμε ήδη να αποδίδει», δήλωσε στο CNBC ο Billy Bohan Chinique, Διευθυντής Παγκόσμιας Στρατηγικής της Virgin Voyages.

Αν και αρνήθηκε να αποκαλύψει ακριβή στοιχεία, ανέφερε ότι ο προϋπολογισμός της καμπάνιας ήταν αντίστοιχος με αυτόν που συνήθως διαθέτει μια μάρκα για μια διαφήμιση του Super Bowl, που ανέρχεται σε εκατομμύρια δολάρια.

Ανάκαμψη της κρουαζιέρας

Η εκστρατεία πραγματοποιείται σε μια εποχή που ο τουρισμός κρουαζιέρας παρουσιάζει αξιοσημείωτα σημάδια ανάκαμψης μετά την πανδημία, ανακάμπτοντας με ταχύτερο ρυθμό από ό,τι τα διεθνή ταξίδια στο σύνολό τους. Σύμφωνα με τη Διεθνή Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας, περίπου 31,5 εκατομμύρια επιβάτες κρουαζιέρας αναμένεται να ταξιδέψουν φέτος, ξεπερνώντας τα επίπεδα του 2019.

Ο άνθρωπος πίσω από τη νέα καμπάνια και την τεχνολογία της Virgin Voyages είναι ο επικεφαλής καινοτομίας της εταιρείας μάρκετινγκ VMLY&R, Brian Yamada.

«Το Jen AI είναι ένας συνδυασμός δύο διαφορετικών γενεσιουργών τεχνολογιών. Η πρώτη είναι η γεννητική φωνή και η δεύτερη είναι το γεννητικό βίντεο», δήλωσε ο Yamada στο CNBC.

Σύμφωνα με την Virgin Voyages, η εκστρατεία, η οποία ξεκίνησε τον προηγούμενο μήνα, έχει ήδη συγκεντρώσει περισσότερες από 1.000 κρατήσεις.

ΟΤ

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Η Ελλάδα στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο και οι μυστικές διαπραγματεύσεις των μεγάλων

Της Άννας Μανουκάκη - Μεταξάκη Αυτές τις μέρες, τις επετειακές μέρες του ΟΧΙ των Ελλήνων…

3 hours ago

Με λαμπρότητα εορτάστηκε η 28η Οκτωβρίου στα Χανιά – Χιλιάδες πολίτες παρακολούθησαν την παρέλαση | Φωτός

Με λαμπρότητα εορτάστηκε και φέτος η 28η Οκτωβρίου στα Χανιά. Οι εκδηλώσεις ξεκίνησαν με τη…

4 hours ago

Τι γυρεύει ο Γερμανός Πρόεδρος στη μαρτυρική Κάντανο;

Άρθρο του Δρος Αριστομένη Ι. Συγγελάκη * Η επίσκεψη του Προέδρου της Γερμανίας κ. Στάινμαγιερ…

4 hours ago

Ντ. Μπακογιάννη για την επίσκεψη Σταϊνμάιερ στην Κάντανο: “Γυρίζουμε σελίδα αλλά δεν ξεχνάμε”

Στο περιθώριο της παρέλασης για την 28η Οκτωβρίου η βουλεύτρια Χανίων της ΝΔ κ. Ντόρα…

4 hours ago

Αντιπολεμική δράση μελών του ΚΚΕ στην παρέλαση στα Χανιά | Φωτός

Και αντιπολεμική δράση εμπεριείχε η παρέλαση στα Χανιά. Προς την λήξη κι ενώ πραγματοποιούνταν η…

5 hours ago

Netflix: Αφαίρεσε πάνω από 25 ταινίες από την Παλαιστίνη- Αντιδράσεις από οργανώσεις

Το 2021 το Netflix ξεκίνησε τη συλλογή «Palestinian Stories» με στόχο να φέρει τις ιστορίες…

7 hours ago

This website uses cookies.