ΚΟΣΜΟΣ

Κρουαζιέρα: Τεχνητή νοημοσύνη και Τζένιφερ Λόπεζ απογειώνουν τις κρατήσεις

Την μίξη τεχνητής νοημοσύνης και Τζένιφερ Λόπεζ χρησιμοποιεί μια εταιρεία κρουαζιέρας για να αυξήσει τις κρατήσεις της.

Η Virgin Voyages ποντάρει πολλά στην καμπάνια που ξεκίνησε πρόσφατα με πρωταγωνίστρια την Τζένιφερ Λόπεζ, όπως αναφέρει το CNBC.

Η «Jen AI»

Το σποτ παρουσιάζει την «Jen AI» να αντιμετωπίζει μια ξεκαρδιστική δυσλειτουργία, αποκαλύπτοντας κατά λάθος την πραγματική της ταυτότητα – έναν τύπο που ονομάζεται Kyle.

Αλλά η καμπάνια δεν τελειώνει εκεί. Η Virgin Voyages μιμείται ψηφιακά τη φωνή και την εμφάνιση της σούπερ σταρ, με τη βοήθεια της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης, για να δώσει στους πελάτες την ευκαιρία να προσαρμόσουν στα δικά τους γούστα μια πρόσκληση για κράτηση κρουαζιέρας που μπορούν να στείλουν σε φίλους ή συγγενείς.

«Απαιτήθηκε μια σημαντική οικονομική επένδυση, αλλά βλέπουμε ήδη να αποδίδει», δήλωσε στο CNBC ο Billy Bohan Chinique, Διευθυντής Παγκόσμιας Στρατηγικής της Virgin Voyages.

Αν και αρνήθηκε να αποκαλύψει ακριβή στοιχεία, ανέφερε ότι ο προϋπολογισμός της καμπάνιας ήταν αντίστοιχος με αυτόν που συνήθως διαθέτει μια μάρκα για μια διαφήμιση του Super Bowl, που ανέρχεται σε εκατομμύρια δολάρια.

Ανάκαμψη της κρουαζιέρας

Η εκστρατεία πραγματοποιείται σε μια εποχή που ο τουρισμός κρουαζιέρας παρουσιάζει αξιοσημείωτα σημάδια ανάκαμψης μετά την πανδημία, ανακάμπτοντας με ταχύτερο ρυθμό από ό,τι τα διεθνή ταξίδια στο σύνολό τους. Σύμφωνα με τη Διεθνή Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας, περίπου 31,5 εκατομμύρια επιβάτες κρουαζιέρας αναμένεται να ταξιδέψουν φέτος, ξεπερνώντας τα επίπεδα του 2019.

Ο άνθρωπος πίσω από τη νέα καμπάνια και την τεχνολογία της Virgin Voyages είναι ο επικεφαλής καινοτομίας της εταιρείας μάρκετινγκ VMLY&R, Brian Yamada.

«Το Jen AI είναι ένας συνδυασμός δύο διαφορετικών γενεσιουργών τεχνολογιών. Η πρώτη είναι η γεννητική φωνή και η δεύτερη είναι το γεννητικό βίντεο», δήλωσε ο Yamada στο CNBC.

Σύμφωνα με την Virgin Voyages, η εκστρατεία, η οποία ξεκίνησε τον προηγούμενο μήνα, έχει ήδη συγκεντρώσει περισσότερες από 1.000 κρατήσεις.

ΟΤ

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Νίκο Ανδρουλάκη! Περιμένουμε…

Πρώτα απ’ όλα περιόρισε τις αρμοδιότητες της γηραιάς κυρίας. Που ξεδιάντροπα ερωτοτροπούσε με τον ‘’Μητσοτακισμό’’.…

15 mins ago

Ο Σύλλογος Χειμερινών Κολυμβητών Χανιών ευχαριστεί τους χορηγούς εκδήλωσής του

Ο Σύλλογος Χειμερινών Κολυμβητών Χανιών σε συνεργασία με την ενορία Αγίου Φανουρίου κάτω Γαλατά Χανίων,…

16 mins ago

Στήριξη από τον Παύλο Πολάκη στον αγώνα κατά των πυλώνων και ανεμογεννητριών στον Αποκόρωνα

Συνάντηση με τον βουλευτή Χανίων του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Παύλο Πολάκη, είχαν σήμερα, Τετάρτη 8 Ιανουαρίου 2025,…

16 mins ago

Τα πρώτα κάλαντα των Θεοφανείων του μικρού Δημήτρη

Του Δημήτρη Κ. Τυραϊδή * Θεοφάνεια που έμελε να περάσει ο δόλιος ο Δημήτρης κείνη…

20 mins ago

ΔΕΗ: 12 φορές ακριβότερο το ρεύμα στην Ελλάδα, αλλά εκατομμύρια ευρώ σε golden boys

To χθεσινό ρεπορτάζ του Reuters, σύμφωνα με το οποίο η τιμή χονδρικής του ηλεκτρικού ρεύματος στην Ελλάδα ήταν τον Αύγουστο 12…

51 mins ago

1 ρομπότ ανά 10 εργαζόμενους έχει η Κίνα

Έχει αγκαλιάσει τη ρομποτική και τους αυτοματισμούς ως λύση στη μείωση του πληθυσμού της. Τα…

1 hour ago

This website uses cookies.